První elektromobil Aston Martin jde do výroby!

První elektromobil Aston Martin jde do výroby!

Automobilka Aston Martin oznámila, že plánuje vyrobit produkční verzi konceptu RapidE, který byl představen téměř před dvěma roky.

Zatímco Aston Martin původně plánoval spolupráci s firmou LeEco, její finanční problémy Aston Martin přiměly oslovit společnost Williams Advanced Engineering, jakožto hlavního vývojového partnera projektu.

Aston Martin končí s modelem Rapide. Vloni se ho prodala pouhá stovka

Aston Martin končí s modelem Rapide. Vloni se ho prodala pouhá stovka

Tato změna posouvá uvedení sériového RapidE až na rok 2019, ovšem Aston Martin a Williams Advanced Engineering společně pracovaly už na původním konceptu. Doufejme tedy, že je to změna k lepšímu.

Informace o připravovaném vozidle jsou v tomto okamžiku téměř nulové, ale je jasné, že elektromobil bude založen na klasickém modelu Aston Martin Rapide a pochlubí se čtyřdveřovým sportovním designem. Zástupci automobilky se rovněž nechali slyšet, že okamžitý nástup točivého momentu z RapidE udělá tak rychlé auto, že předčí všechny doposud vyrobené Astony s konvenčním spalovacím motorem.

Aston Martin Rapide z dílen Kahnu: ladění dokonalosti

Aston Martin Rapide z dílen Kahnu: ladění dokonalosti

Výkonný ředitel společnosti Aston Martin Dr. Andy Palmer k projektu uvedl: „Představením konceptu RapidE v říjnu 2015 jsme dosáhli dalšího milníku. RapidE je předzvěstí naší vize, touhy a schopností úspěšně implementovat radikální změny, přinášející nový druh automobilu, které zůstává věrný charakteru značky Aston Martin a ohromí naše zákazníky.“

Produkce bude omezena na 155 kusů, přičemž další informace budou zveřejněny těsně před premiérou. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků