Jo jasně, "kapacita baterie 40V" Začíná to tady být stejně tak odborný jako živě.cz nepíšete si články navzájem?
Neurážej erudovaný opisovače a důvtipný překladatele cizých článků co si hrajou na novináře :-D:-D:-D
Proč to, sakra, nejde i v dnešní době? Ono to samozrejme jde, ale v masovem meritku to z X duvodu nedava smysl, pane redaktore. Nicmene nic Vam nebrani napsat treba Muskovi ;-)
Hlavně dneska jsou jiné předpisy, ohledně nárazových zkoušek, na bezpečnost, dálnice...atd...
A teď elektrošulíni pozor - tohle laciné prdítko dokáže díky výměně baterií za 24 hodin urazit vzdálenost 720km. Ty prehistorické baterie stojí dnes všechny dohromady asi 12 tisíc korun.Moderní drahé elektroklenoty po sedmdesáti letech vývoje ho nejsou schopny překonat :-D
Ale ty šulíne, když už chceš trollit, tak si nejdřív zjisti jestli dnešní elektromobily náhodou nemají vyměnitelné baterie - Odpověď: Jo mají... https://youtu.be/CH-H3-F4Ztc...
:-D:-D:-D:-D:-DSuper, kde si to můžu koupit, kolik to stojí a kde v Praze si můžu a za jaých podmínek nechat ty baterie měnit? Děkuji předem.
Tak ještě jednou NEBYL o to zájem ,vy by jste dovážel vodu do bytu cisternou ,když máte doma vodu z kohoutku (doufám ,že nebudete argumentovat minerálkou atd):-D Pokud to stále nechápete tak snad nějaké obrázky nebo něco podobného:-D A ještě jednou kolik vám za to trolení ptatěj nevěřím ,že by jste tohle psal zadarmo:-D
Ano, nebyl o to zájem. Vysvětlete to laskavě mému předřečníkovi.
Pokud vím vy jste to vychvaloval jako technickou výhodu toho nissanu
Vůbec ne. Je to totální debilita (dnes. tehdy nutnost). Což ovšem nedělá z elektromobilů s pevně vestavěnou baterií dobré řešení. Debility jsou obě řešení.
A máte nějaké lepší řešení smogu ve větších městech ,pokud tedy nechcete zakázat auta ve městě a jezdit jenom MHD ,já v praze žiju naštěstí na okraji ale rano a odpoledne hlavně v zimě je to síla ,a až bude někdo z vašich blízkých mít astma nebo raka možná změníte názor
O nesmyslnosti výměnných systémů baterií bylo popsáno už spousta stran... Ne, musí se najít zm*deček runner, který to vytáhne znova a bude si na tom honit ego.Jsi blb.
Logicky tedy strany popsané o nesmyslnosti elektromobilů jako takových dokazují co?
A ony takové někde jsou? Aha, nejsou... jen zm*dečci runneři to neumí pochopit. No, nepřekvapuješ. Elektromobily totiž mají spoustu užitku, ať už ve městech či příměstských oblastech. Akorát zm*dečci stále hledají něco, čím se proti tomu vymezovat.
Procento elektromobilů s výměnnými bateriemi je zcela marginální, tudíž na ně lze nahlížet, jako že nejsou.Procento elektromobilů mezi provozovanými automobily je zcela marginální, tudíž na ně lze nahlížet, jako že nejsou.S obojím lze v podstatě souhlasit.
Vytáčky by ti šly, protože po zm*dečkovsku neumíš přiznat, že jsi se zmýlil. Tak se v tom bahně plácej dál.
Skrytou lásku k elektromobilům. B-]
(Moderní drahé elektroklenoty po sedmdesáti letech vývoje ho nejsou schopny překonat) To doufám nemyslíte vážně? PS a kolik vám za to redakce platí?
Myslím to smrtelně vážně. Tenhle veterán v nákladní verzi pracoval v rozvozu i 16 hodin denně, během kterých ujel po městě i 500km.Teď mi ukaž, jak budeš třeba s eUpem dělat rozvážku po Praze a natočíš na něm 500km během 16 hodinové směny. Nemáš šanci.
Zkuste to vysvětlit německým poštám ,všichni jsou blbci jenom vy jste letadlo:-Dhttp://www.hybrid.cz/nemecka-posta-si-u-fordu-... ...
A co jako? Mě neoslní, co kdo chce udělat. Oslňte mě, až si to ekonomicky vyhodnotí.Zkuste se zeptat České pošty, jak dopadl jejich super nápad rozvážet poštu elektromobily.
V německu to právě vyhodnotili proto nakupují další ,a dávat českou poštu jako příklad to doufám opravdu nemyslíte vážně:-O
To vážně myslím. Protože fyzika se nemění podle toho, jestli něco dělají čeští nebo němečtí soudruzi,
A co má společného fyzika s ekonomikou české pošty?Bože jak hluboko jste klesl když si berete za příklad českou poštu:-DNěmci to používají cca 4 roky ,ale vy tomu určitě rozumíte líp prostě vreco chrobák:-D
Pokud bude mít výměnu baterii jako ten veterán kolik asi najede?A kolik najede tesla S 100 za24 hod. při výměně bateri a kolik na jedno nabití při usporné jízdě?Ale jak doufám víte ,o výměnu baterií nebyl zájem.Kolik hodin denně provozujete auto a kolik někde stojí tak si to zkuste srovnat v hlavě,proč není o výměnný způsob pro běžného uživatele zájem B-]
Myslím, že na prokázání mého tvrzení stačí úvod vaší věty - "pokud bude mít". Má prd. Proč? Protože program výměny batterypacku je díky ceně absolutně nereálný. Takže nemá a mít nebude. Tudíž platí to, co jsem napsal.
Takže tesla,bolt a další nedaj za den vašich 720 km?
V uvedených 16 hodinách a průměrnou městskou rychlostí ne, protože tříhodinovou ztrátu času stráveného nabíjením ve městě nemají šanci dohnat. Pokud to nevíš, průměrná rychlost ve městě je 34 km/h.Takže v městském cyklu za 16 hodin ty tvoje kriplkáry dojedou maximálně 440 km.
Poprosil bych odkaz na tu průměrnou rychlost ,ad jaké město praha nebo boží dar ,takže těch vašich 34km/h je fikce.Připomínáte mě jednoho us presidenta co něco plácne a pak zoufale hledá absurdní důkazy aby nebyl za troubu ,vy doufám nemůžete vyvolat mezinárodní konflikt:-D PS i při těch vaších nesmysnejch 34km/h by to tesla dala na jeden zátah a bolt s jednou přestávkou na nabití a za ty cca.3 hodiny by tu baterku nabil několikrátB-]
Pardon, chtěl jste vědět, kde to najdte. Tak zkuste do Googlu zadat třeba EPA city cycle.
Tak teď už bych si měl začít účtovat konzultace. Že věříte elektropropagandě, no budiž, to je naivita, ale nevědět, že 34km/h je na základě výzkumu normovaná průměrná rychlost v městském cyklu, to už je ostuda. Asi žijete někde na vesnici a nikdy jste neviděl hodnoty palubního počítače v autě, co jezdí po větším městě.Bolt v ideálním případě nabije za 30 minut energii na 140km jízdy. Tedy musel by nabíjet nejméně 4-5x, nebo nabéjet několik hodin celý akumulátor.Musím se smát, jak zoufale argumentujete proti takové vykopávce, jakou je Tamy, a jak vám to nevychází :-D
720km/34km/h=21,17hod4čistá jízda ,zbývá 2,8h vašich30min=140km 168min=780km takže to dá nebo ne?A to nepočítám ,že to má ráno nabitý a těch 400km to dá i tou vaší normovanou průměrnou rychlostí .V praze bydlím cca 45let a najezdím cca 25k ročně z toho část po městě takže ta vaše 34km/h je jako debata o vlivu měsíce na růst vlasů :-D
Ano, 780.Jenomže ta Tama ujede 820 km, já jsem byl jen hodnej a schválně jsem neuváděl ideální stav, ale spíše ten reálný.Ten Bolt reálně nebude nabíjet 140km za 30 minut, ale hezky plnou na 410km ale za 9 hodin :-D
A že by bolt nedal 80% do hodiny se mě nezdá
A tama ty baterky bude měnit za jízdy a max rychlost a spotřebu bude mít trvale i do kopce ,jste fakt vtipnej Ad Bolt (Během 30 minut tak bude možné nabít až 145 km dojezdu. První testy Chevroletu Bolt přitom ověřily dojezd přes 305 km po dálnici.) v realu ten bolt najede o dost víc protože nemá ten limit 35km/h,jakou rychlostí pojede Tama třeba vysočanskou estakádu a jakej dá asi průměr po praze?Prostě jste jenom gůdlující teoretik :-D
Tesla dá 1000 km, ale plouživou rychlostí 35 km/h nebo tak nějak.
Tak kecám jelo to dokonce 40km/h. ;-)https://www.topgear.com/car-news/electric/tesla-m... ...
Pane Havlíček, opravdu měla baterie kapacitu 40V ??
Proč to, sakra, nejde napsat pořádně.... od kdy se kapacita měří ve voltech?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.