První elektrický Mustang je vyprodaný. Nakonec tak k smíchu nebude

První edici elektrického Fordu Mustang si už nekoupíte. Možná ale budete mít ještě šanci.

Premiéra elektrického Fordu Mustang byla jednou z nejdůležitějších událostí letošního autosalonu v Los Angeles. Automobilka Ford naplánovala vstup vozu na trh v limitované edici First edition. Tento balíček s extra výbavou jste si mohli objednat i na našem trhu za cenu 1.819.050 Kč.

Ford Mustang Mach-E oficiálně: Má dva kufry, dojezd 600 km, známe i české ceny

Ford Mustang Mach-E oficiálně: Má dva kufry, dojezd 600 km, známe i české ceny

Pokud jste ale zaváhali, tak už máte smůlu. I přes to, že se na vůz strhla vlna kritiky od médií i veřejnosti, hlásí první edice Mustangu vyprodáno. Automobilka nicméně nezveřejnila, kolik kousků vozu pro první edici vyhradila. Ostatní verze si ale samozřejmě stále můžete předobjednat.

Záloha 500 dolarů na první edici je vratná. Je tak možné, že si to některý z potenciálních zákazníků rozmyslí a slot se uvolní. Pro pořádek jenom připomeneme, v čem tato limitovaná edice spočívá. První edice vychází z verze s větší baterií (98,8 kWh, dojezd až 600 km) a s pohonem obou náprav.

Elon Musk se vyjádřil k Fordu Mustang Mach-E. Tentokrát byl překvapivě mírný

Elon Musk se vyjádřil k Fordu Mustang Mach-E. Tentokrát byl překvapivě mírný

Součástí výbavy jsou červeně lakované brzdové třmeny, kontrastní prošívání sedadel či všudypřítomné ozdobné prvky odkazující na první edici. První vozy dorazí k zákazníkům na konci příštího roku. Ford plánuje během roku 2020 vyrobit celkem 50.000 kusů.

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 29 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků