Japonská dílna vyvinula široké lízátko pod přední nárazník... Zdroj: Kuhl Racing

Japonská dílna vyvinula široké lízátko pod přední nárazník... | Zdroj: Kuhl Racing

...a také nové a výraznější prahy, které lze snadno namontovat na ty sériové. Zdroj: Kuhl Racing

...a také nové a výraznější prahy, které lze snadno namontovat na ty sériové. | Zdroj: Kuhl Racing

Dozadu pak přibyl funkčně se tvářící difuzor, který se montuje pod standardní nárazník. Styl a jistě i dobrý zvuk dodávají titanové koncovky výfuku. Zdroj: Kuhl Racing

Dozadu pak přibyl funkčně se tvářící difuzor, který se montuje pod standardní nárazník. Styl a jistě i dobrý zvuk dodávají titanové koncovky výfuku. | Zdroj: Kuhl Racing

Máme zde také snížený podvozek a 19“ kola v pneumatikách Falken.  Zdroj: Kuhl Racing

Máme zde také snížený podvozek a 19“ kola v pneumatikách Falken.  | Zdroj: Kuhl Racing

Uvnitř se pak úpravy omezily na lepší audiosystém Pioneer a koberečky s vyšitým logem výrobce. Zdroj: Kuhl Racing

Uvnitř se pak úpravy omezily na lepší audiosystém Pioneer a koberečky s vyšitým logem výrobce. | Zdroj: Kuhl Racing

Kuhl Racing Subaru BRZ Zdroj: Kuhl Racing

Kuhl Racing Subaru BRZ | Zdroj: Kuhl Racing

Kuhl Racing Subaru BRZ Zdroj: Kuhl Racing

Kuhl Racing Subaru BRZ | Zdroj: Kuhl Racing

Kuhl Racing Subaru BRZ Zdroj: Kuhl Racing

Kuhl Racing Subaru BRZ | Zdroj: Kuhl Racing

Kuhl Racing Subaru BRZ Zdroj: Kuhl Racing

Kuhl Racing Subaru BRZ | Zdroj: Kuhl Racing

...a také nové a výraznější prahy, které lze snadno namontovat na ty sériové. Zdroj: Kuhl Racing
Dozadu pak přibyl funkčně se tvářící difuzor, který se montuje pod standardní nárazník. Styl a jistě i dobrý zvuk dodávají titanové koncovky výfuku. Zdroj: Kuhl Racing
Máme zde také snížený podvozek a 19“ kola v pneumatikách Falken.  Zdroj: Kuhl Racing
Uvnitř se pak úpravy omezily na lepší audiosystém Pioneer a koberečky s vyšitým logem výrobce. Zdroj: Kuhl Racing
9
Fotogalerie

První bodykit pro nové Subaru BRZ je z Japonska. Sportovnější švih ani nevyjde moc draho

Je nám jasné, že kromě zákazníků se dua BRZ/GR 86 nemohli dočkat také tuneři. Tyto doplňky představí Kuhl Racing na autosalonu v Tokiu.

Pro sesterskou Toyotu GR86 jsme tu už několik stylových balíčků měli, nyní je čas na dvojče od Subaru. Japonská dílna vyvinula široké lízátko pod přední nárazník a také nové a výraznější prahy, které lze snadno namontovat na ty sériové. Dozadu pak přibyl funkčně se tvářící difuzor, který se montuje pod standardní nárazník. Styl a jistě i dobrý zvuk dodávají titanové koncovky výfuku.

Máme zde také snížený podvozek a 19“ kola v pneumatikách Falken. Uvnitř se pak úpravy omezily na lepší audiosystém Pioneer a koberečky s vyšitým logem výrobce. Celý kit vyjde na 520.000 jenů, což je v přepočtu necelých sto tisíc korun. Za rozumné peníze spousta muziky, co říkáte?

Nové Subaru BRZ pohání 2,4litrový plochý čtyřválec, který spoléhá na atmosférické plnění, zajišťuje výkon 228 koní (168 kW) a točivý moment 249 N.m. Šestistupňová manuální převodovka je standardem, k dispozici však bude i volitelný šestistupňový automat. V porovnání s předchůdcem si vůz polepšil o 28 koní a 44 N.m, výkon ale nikdy nebyl u Subaru BRZ ani Toyoty GT86 klíčový.

Subaru

Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto. V současnosti nese společnost název Subaru Corporation.

Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.

Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ

Doporučujeme

Články odjinud