Design, hliníková kastle, quattro, skládací střecha na rok vzniku bomba.
Audi vždycky vyrábjelo hezké stžepy se zófalýma jízdnima vlastnostma.
Takovou nálepku získal jen u pivních odborníků 4.cenové. V Německu v tom jezdil ten, kdo na to zkrátka měl. Že to lákalo i ženy, to je svým způsobem nejvyšší pochvala designu. No, v té době mělo smysl se těšit na nové modely automobilek. Dnes jeden trne hrůzou.
Tak se za to nestyď, že se ti líbí. Pro mě to bylo odjakživa holčičí auto, resp. gay car jako vyšitý.
Pivnej vodborník seš jenom ty.
Za mě je první TT jediné opravdu hezké Audi od 90.let do dnes. To auto bylo designem hodně futuristické až technicistní. Kdyby v sobě mělo už tehdy baterky, tak by mi to přišlo k designu naprosto přirozené. Bylo to nejsilnější období. I A6 generace C5 byla krásně čistá až "chladná". Od chvíle co se Audi snaží naroubovat do svého designu nějaký "charakter", tak se jen plácají. Žádné další TT už nestojí za zmínku, ale první se jim povedlo. I dneska to auto vypadá zajímavě.
Naopak, bylo to vzhledem sportovní a atraktivní auto, ale jízdně zoufalé a vcelku zákeřné. I když nemělo žádný extrémní výkon, byl motor rychlejší než podvozek. Ale s posledními větami rozhodně souhlasím.
Jo, to byly ještě auta, která měla něco do sebe.Ne ty dnešní plechovky, téměř na jedno brdo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.