První Acura NSX byla prodána v dražbě za 30 milionů

První Acura NSX byla prodána v dražbě za 30 milionů

Už v prosinci minulého roku bylo oznámeno, že první vyrobená Acura NSX bude prodána v dražbě a že výtěžek půjde na dobročinné účely. Tak se také nedávno stalo, přičemž zájemce zaplatil za tuto sportovní novinku takové množství peněz, že to pro aukční síň Barret-Jackson znamenalo nový rekord.

Sériová Acura NSX má premiéru za sebou. Detaily ale stále neznáme

Sériová Acura NSX má premiéru za sebou. Detaily ale stále neznáme

Nejde samozřejmě o rekord absolutní. Acura NSX znamená pro Barret-Jackosn nejdražší automobil s výrobním číslem 001, který kdy byl pod taktovkou této společnosti prodán. Vůz nakonec vynesl 1,2 milionu dolarů, tedy v přepočtu necelých třicet milionů korun. První novodobé NSX si koupil Rick Hendrick, majitel Hendrick Motorsports a zakladatel Hendrick Automotive Group.

Honda NSX se začne prodávat za rok. K vidění je také Jazz nebo HR-V

Honda NSX se začne prodávat za rok. K vidění je také Jazz nebo HR-V

Sériová Acura NSX se představila už před rokem, prodávat se začne teprve letos. Velmi složité pohonné ústrojí kombinuje dvakrát přeplňovaný benzinový šestiválec, devítistupňovou automatickou převodovku a hned tři elektromotory. Jeden pomáhá spalovacímu motoru s pohonem zadní nápravy, vpředu se stará jeden elektromotor o každé kolo. Pod značkou Honda se bude nové NSX prodávat také v Evropě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků