První Acura NSX byla prodána v dražbě za 30 milionů

První Acura NSX byla prodána v dražbě za 30 milionů

Už v prosinci minulého roku bylo oznámeno, že první vyrobená Acura NSX bude prodána v dražbě a že výtěžek půjde na dobročinné účely. Tak se také nedávno stalo, přičemž zájemce zaplatil za tuto sportovní novinku takové množství peněz, že to pro aukční síň Barret-Jackson znamenalo nový rekord.

Sériová Acura NSX má premiéru za sebou. Detaily ale stále neznáme

Sériová Acura NSX má premiéru za sebou. Detaily ale stále neznáme

Nejde samozřejmě o rekord absolutní. Acura NSX znamená pro Barret-Jackosn nejdražší automobil s výrobním číslem 001, který kdy byl pod taktovkou této společnosti prodán. Vůz nakonec vynesl 1,2 milionu dolarů, tedy v přepočtu necelých třicet milionů korun. První novodobé NSX si koupil Rick Hendrick, majitel Hendrick Motorsports a zakladatel Hendrick Automotive Group.

Honda NSX se začne prodávat za rok. K vidění je také Jazz nebo HR-V

Honda NSX se začne prodávat za rok. K vidění je také Jazz nebo HR-V

Sériová Acura NSX se představila už před rokem, prodávat se začne teprve letos. Velmi složité pohonné ústrojí kombinuje dvakrát přeplňovaný benzinový šestiválec, devítistupňovou automatickou převodovku a hned tři elektromotory. Jeden pomáhá spalovacímu motoru s pohonem zadní nápravy, vpředu se stará jeden elektromotor o každé kolo. Pod značkou Honda se bude nové NSX prodávat také v Evropě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků