Průzkum odhalil, kolik aut v Česku má stočený tachometr. V Evropě nejsme zdaleka nejhorší

11 komentářů

Ondřej
24. června • 8:31

Když jsem kupoval první ojeté auto, tak jsem moc nevěděl kam zajít se podívat, ale nakonec jsem ho koupil v AAA auto a spokojeně s ním jezdil. Když jsem se pak finančně trochu víc zmátořil, protože už jsem byl taky starší, tak jsem tam koupil druhé auto, které ale už bylo o dost luxusnější. No a před rokem jsem tam koupil téměř zánovní auto pro naši velkou rodinu. Líbí se mi, že to tam mají pěkně rozdělné a vybere si tam člověk s menším i větším rozpočtem.

Libor
22. června • 8:56

A kde se teda podle vás vyplatí auto vybírat? Kde může mít člověk nějakou jistotu při koupi ojetého auta?

Tom
23. června • 8:25

Největší jistotu má člověk asi jen u nového auta. Ale pokud jde o ojeté auto, tak je dobré jít tam kde prodávají prověřená auta. Ideálně prověření cebia a tady to oficiální prověřování. Já jsem bral už dvě auta z většího bazaru u nás, kde jsem měl i záruku a obě auta mám slouží denně.

Libor
24. června • 6:12

Kde jste kupoval auto? To bylo prověřené cebií rovnou v autobazaru nebo jste si to prověření pak zařizoval sám?

Juraj K.
2. prosince • 18:53

V tom Rumunsku a pobaltských štátoch je to jasné.
Keď vidím, ako prevážajú tie šunky cez celú Európu, tak musia na tom nejako zarobiť

emkejx
2. prosince • 12:43

ak citam spravne tak Slovensko je zem zaslubena. nespomina sa vo veci stacania, zrejme u nas to z jedneho dna na druhy uplne skoncilo.

Jan
2. prosince • 12:21

Všichni kradou, i ten americký psychouš co se obléká jako žena.

jozka
2. prosince • 10:22

Pred par lety jsem kupoval auto, a zaujal mne prodejce, ktery prodaval nekolik kusu mnou vyhlidleho priblizovadla ve stari (tehdy) sesti let a najezdu kolem 120tkm. A pry s garanci nestaceneho tachometru. Na primou otazku co to znamena odpovedel, ze to znamena, ze on to nestocil, ale nemuze garantovat co se s tim delo predtim. Prohledl jsem si dve auta, obe z Nemecka, jedno projel, opsal si VIN a slibil, ze se v pripade zajmu ozvu. Doma si dohodl schuzku u nejblizsiho prodejce znacky, dojel tam, pan mi proeltl jim znamou servisni historii... a oznamil, ze prvni auto najelo za prvni dva roky 60tkm a pak jeho stopa konci. Druhe na tom bylo uplne stejne a navrch jeste ze to neni sest let stary kus, ale osm. A ze to Nemecko uz neni, co byvalo...

Juraj K.
2. prosince • 19:01

Je jasné, že aj v Nemecku majú bordel.
Kdesi som čítal, že firmy nakúpia autá a potom ich nechajú servisovať mimo oficiálnu sieť. A tam sa dohodnú, že ten servis od nich neskôr dostane autá na ďalší predaj. A tam ich priebežne stáčajú a pripravujú na ,,export"!
To že nájazdy a náklady v účtovníctve - podľa tachometrov - sú mimo realitu, tak to ich daniarov zjavne nezaujíma :((

JAC
2. prosince • 19:58

Mno jo, jsou takoví moderní koňští handlíři. Také obchodují s koňmi. :-)

Pikus
2. prosince • 15:08

Jo, a pak kde kdo vypravi jakou by mel super ojetou nemeckou premii misto noveho nepremioveho auta. Leda tak kasicka na penize.

Doporučujeme

Články odjinud