Průměrný majitel Bugatti Veyron má jachtu, tři letadla a 84 aut

Průměrný majitel Bugatti Veyron má jachtu, tři letadla a 84 aut

Posuzovat cenu a především provozní náklady supersportu Bugatti Veyron pohledem průměrného jedince prostě nejde. I ti movitější z nás se sotva zmohou na dvě tři auta, aby se měla rodina jak dostat do práce a případně do školy.

Fakt, že průměrný majitel Bugatti Veyron vlastní 84 jiných aut, aspoň tři letadla a jednu jachtu, vychází z průzkumu samotné automobilky, jehož data poskytl magazínu Bloomberg přímo šéf Bugatti Wolfgang Duerheimer. Ten se vrátil po dvou letech do funkce jako výkonný ředitel Bentley a prezident Bugatti.

Majitelé vozů Škoda jsou nejchytřejší, ukázal průzkum

Majitelé vozů Škoda jsou nejchytřejší, ukázal průzkum

Podle jeho informací jsou klientely obou luxusních značek patřících do koncernu VW naprosto rozdílné. Například průměrný majitel Bentley musí být ve srovnání s průměrným majitelem Bugatti vyložený živořící chudák balancující na hranici životního minima, když vlastní jen osm automobilů.

Jen připomeneme, že Bugatti už prodá jenom dvacet posledních Veyronů této generace (každý za 1,5 milionu eur) a pak se bude čekat na nástupce. Automobilka údajně testuje tři různé koncepce, ze kterých by mohl vzejít novobodý Veyron. Celkem jistý je hybridní pohon.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků