Průměrný majitel Bugatti Veyron má jachtu, tři letadla a 84 aut

Průměrný majitel Bugatti Veyron má jachtu, tři letadla a 84 aut

Posuzovat cenu a především provozní náklady supersportu Bugatti Veyron pohledem průměrného jedince prostě nejde. I ti movitější z nás se sotva zmohou na dvě tři auta, aby se měla rodina jak dostat do práce a případně do školy.

Fakt, že průměrný majitel Bugatti Veyron vlastní 84 jiných aut, aspoň tři letadla a jednu jachtu, vychází z průzkumu samotné automobilky, jehož data poskytl magazínu Bloomberg přímo šéf Bugatti Wolfgang Duerheimer. Ten se vrátil po dvou letech do funkce jako výkonný ředitel Bentley a prezident Bugatti.

Škoda | Zajímavosti | Statistiky | Život řidiče

Majitelé vozů Škoda jsou nejchytřejší, ukázal průzkum

Podle jeho informací jsou klientely obou luxusních značek patřících do koncernu VW naprosto rozdílné. Například průměrný majitel Bentley musí být ve srovnání s průměrným majitelem Bugatti vyložený živořící chudák balancující na hranici životního minima, když vlastní jen osm automobilů.

Jen připomeneme, že Bugatti už prodá jenom dvacet posledních Veyronů této generace (každý za 1,5 milionu eur) a pak se bude čekat na nástupce. Automobilka údajně testuje tři různé koncepce, ze kterých by mohl vzejít novobodý Veyron. Celkem jistý je hybridní pohon.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků