Průměrný majitel Bugatti Veyron má jachtu, tři letadla a 84 aut

Průměrný majitel Bugatti Veyron má jachtu, tři letadla a 84 aut

Posuzovat cenu a především provozní náklady supersportu Bugatti Veyron pohledem průměrného jedince prostě nejde. I ti movitější z nás se sotva zmohou na dvě tři auta, aby se měla rodina jak dostat do práce a případně do školy.

Fakt, že průměrný majitel Bugatti Veyron vlastní 84 jiných aut, aspoň tři letadla a jednu jachtu, vychází z průzkumu samotné automobilky, jehož data poskytl magazínu Bloomberg přímo šéf Bugatti Wolfgang Duerheimer. Ten se vrátil po dvou letech do funkce jako výkonný ředitel Bentley a prezident Bugatti.

Majitelé vozů Škoda jsou nejchytřejší, ukázal průzkum

Majitelé vozů Škoda jsou nejchytřejší, ukázal průzkum

Podle jeho informací jsou klientely obou luxusních značek patřících do koncernu VW naprosto rozdílné. Například průměrný majitel Bentley musí být ve srovnání s průměrným majitelem Bugatti vyložený živořící chudák balancující na hranici životního minima, když vlastní jen osm automobilů.

Jen připomeneme, že Bugatti už prodá jenom dvacet posledních Veyronů této generace (každý za 1,5 milionu eur) a pak se bude čekat na nástupce. Automobilka údajně testuje tři různé koncepce, ze kterých by mohl vzejít novobodý Veyron. Celkem jistý je hybridní pohon.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků