Průměrná ojetá Škoda Superb má 144 205 km a stojí 328 922 Kč

Jak vypadá průměrná ojetá Škoda Superb? Podle statistik Sauto.cz má takový vůz 144 205 km, je z roku 2009 a stojí 328 922 Kč. Nejde ale o jedinou celkem zajímavou statistiku, kterou společnost Seznam.cz zveřejnila. Tak třeba známe i nejprodávanější trojici automobilek, průměrný nájezd některých vozů nebo cenu podle krajů.

Nová Škoda Superb není jenom ošizený Passat první jízdní dojmy

Nová Škoda Superb není jenom ošizený Passat první jízdní dojmy

Ze statistik Sauto.cz vyplývá, že nejprodávanější automobilkou je (jak také jinak) Škoda, následovaná Volkswagenem a Fordem. Nejvíce se nabízí ojetá Octavia, Fabia a Superb, u Volkswagen vládne prodejům Passat, Golf a Touran, v případě Fordu jde na odbyt Focus, Mondeo a na třetím místě je užitkový Transit.

Mototechna Premium: Mezi prémiovými ojetinami je nejoblíbenější Audi Q5

Mototechna Premium: Mezi prémiovými ojetinami je nejoblíbenější Audi Q5

Pokud sháníte nějakou německou ojetinu, s největší pravděpodobností uspějete v Praze (k 19.2. 2015 bylo v nabídce Sauto.cz 6010 ojetých pražských vozů), naopak nejmenší nabídku (384 vozů) vykázal Karlovarský kraj.

Zajímavá je ale i průměrná cena v jednotlivých krajích, která se liší, což ukazují přiložené obrázky. Například za takový Opel si na Vysočině připlatíte zhruba 70 000 Kč oproti průměru (170 000 Kč), naopak třeba na Karlovarsku pořídíte ojetý Opel až o 55 000 Kč levněji ve srovnání s průměrem. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků