Prozkoumali jsme novinku Citroën C3 Aircross. S dieselem jezdí "pod pět"

USA  |  18. 10. 2017 09:39

dnes rano vedle me u skoly, když vystupovaly deti, zastavil dyzlovej C4 picasso. funglofka. co to je za smrad co jde s tehle novejch dyzlu? není to jedovaty?? tyka se to hodne novejch aut. pak jsem jel cca 10km v kolone za novou O3, a zase presne ten samej smrad. netvrdim, ze to bylo z ty oktafky, ale nekdy to přes nos uplne flakne

Odpovědět  |   | 

Je to standartní rakovinomet - lítaj z toho mikročastice pokryté karcinogeny, které se ti dostanou do těla i když zavřeš pusu, protoži rovnou prostupují kůží jak jsou malé. Moderní přímovštriky to chrli také a v ještě větším množství protože nemají DPF...
Zbytek jseo jen různé jedy na bázi dusíku NOx, síry a pokud to má močku tedy adblue tak to prská i kyanidy. Tedy naprosto ideální pro děti a zviřátka, kterým to výše posazený vejfuk střiká rovnou do plic. Dobrou chuť a sladké sny...

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
USA  |  18. 10. 2017 15:40

z euro5 a ani vetsiny euro6 to necejtim, takze se sazema to nic spolecnyho mit nebude.
nejspis s tim NOx a močovinou.
citroen by mel vyhradne používat močovinu uz dlouho, třeba na rozdil od renaulta.
s dieselgate asi dostali bobky a to co dřív ojebavali, tak si dnes nedovoli a močoviny tam vstrikuji vic nez dřív, ale asi to nejak nefunguje

Odpovědět  |   | 
Petr K.  |  18. 10. 2017 21:51

Celkem vím, o čem je řeč. Jedno takové necelý rok staré Picasso mi stojí doma. Dokud se motor nezahřeje, má nakyslý smrad. Nevím proč. Přijde mi to ale pořád mi o dost lepší, než dusit okolí dýmem z auta s vybrakovaným DPF filtrem a bez jakékoliv snahy o redukci NOx.
Každopádně do práce jezdím busem a děti chodí do školy pěšky, takže ráno před školou tak jako tak nikomu vzduch netrávím ani nesmrdím.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  20. 10. 2017 18:40

No žeby proto, že dokud se motor nezahřeje, tak to přece jenom trochu "smrdí" ? Tak to vždycky bylo, mnohem víc dřív a tyhle základní zákonitosti ještě někdo neví 20. října 2017 ?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  20. 10. 2017 18:35

A co jste při tom zrovna hulil ?

Odpovědět  |   | 
Tk  |  18. 10. 2017 10:53

Jezza měl pravdu, v citroenu se zbláznili, další střep hnus sračka blitkY

Odpovědět  |   | 
H  |  18. 10. 2017 13:29

Já bych to odvezl rovnou na skládku na náhradní díly a šrot, si dali něco po palici frantici

Odpovědět  |   | 
k22  |  18. 10. 2017 14:20

Jedním slovem - paráda

Odpovědět  |   | 

Ideální dízl do Pařiže, kde je za chvilku zakážou

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
USA  |  18. 10. 2017 15:41

zase bude co dotovat

Odpovědět  |   | 

Fosilní paliva jsou dotovaný non-stop 10 milionama $/min
http://www.theguardian.com/environment/2015/may/18/f... ...

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 10. 2017 20:19

Zatial je vlastne jedno co si kupite. Prechod na elektrinu zvazujte potom, ako vzrastie v jednej nemenovanej oblasti pocet stanov kde sa kuri (po Vasom topi), istym trusom, namiesto mrakodrapov. Dovtedy s fosilom nemozete spravit chybu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

13.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 12 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 70 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan