Prozkoumali jsme novinku Citroën C3 Aircross. S dieselem jezdí "pod pět"

13 komentářů

Antiautomat
19. října • 20:19

Zatial je vlastne jedno co si kupite. Prechod na elektrinu zvazujte potom, ako vzrastie v jednej nemenovanej oblasti pocet stanov kde sa kuri (po Vasom topi), istym trusom, namiesto mrakodrapov. Dovtedy s fosilom nemozete spravit chybu.

Kuk Vykuk
18. října • 14:37

Ideální dízl do Pařiže, kde je za chvilku zakážou :-D

USA
18. října • 15:41

zase bude co dotovat

Kuk Vykuk
19. října • 10:41

Fosilní paliva jsou dotovaný non-stop 10 milionama $/min
http://www.theguardian.com/environment/2015/may/18/f... ...

k22
18. října • 14:20

Jedním slovem - paráda B-]

Tk
18. října • 10:53

Jezza měl pravdu, v citroenu se zbláznili, další střep hnus sračka blitkY

H
18. října • 13:29

Já bych to odvezl rovnou na skládku na náhradní díly a šrot, si dali něco po palici frantici

USA
18. října • 9:39

dnes rano vedle me u skoly, když vystupovaly deti, zastavil dyzlovej C4 picasso. funglofka. co to je za smrad co jde s tehle novejch dyzlu? není to jedovaty?? tyka se to hodne novejch aut. pak jsem jel cca 10km v kolone za novou O3, a zase presne ten samej smrad. netvrdim, ze to bylo z ty oktafky, ale nekdy to přes nos uplne flakne

neodborník
20. října • 18:35

A co jste při tom zrovna hulil ?

Kuk Vykuk
18. října • 14:36

Je to standartní rakovinomet - lítaj z toho mikročastice pokryté karcinogeny, které se ti dostanou do těla i když zavřeš pusu, protoži rovnou prostupují kůží jak jsou malé. Moderní přímovštriky to chrli také a v ještě větším množství protože nemají DPF...3-[
Zbytek jseo jen různé jedy na bázi dusíku NOx, síry a pokud to má močku tedy adblue tak to prská i kyanidy. Tedy naprosto ideální pro děti a zviřátka, kterým to výše posazený vejfuk střiká rovnou do plic. Dobrou chuť a sladké sny...;-)

USA
18. října • 15:40

z euro5 a ani vetsiny euro6 to necejtim, takze se sazema to nic spolecnyho mit nebude.
nejspis s tim NOx a močovinou.
citroen by mel vyhradne používat močovinu uz dlouho, třeba na rozdil od renaulta.
s dieselgate asi dostali bobky a to co dřív ojebavali, tak si dnes nedovoli a močoviny tam vstrikuji vic nez dřív, ale asi to nejak nefunguje

Petr K.
18. října • 21:51

Celkem vím, o čem je řeč. Jedno takové necelý rok staré Picasso mi stojí doma. Dokud se motor nezahřeje, má nakyslý smrad. Nevím proč. Přijde mi to ale pořád mi o dost lepší, než dusit okolí dýmem z auta s vybrakovaným DPF filtrem a bez jakékoliv snahy o redukci NOx.
Každopádně do práce jezdím busem a děti chodí do školy pěšky, takže ráno před školou tak jako tak nikomu vzduch netrávím ani nesmrdím. ;-)

neodborník
20. října • 18:40

No žeby proto, že dokud se motor nezahřeje, tak to přece jenom trochu "smrdí" ? Tak to vždycky bylo, mnohem víc dřív a tyhle základní zákonitosti ještě někdo neví 20. října 2017 ?

Doporučujeme

Články odjinud