Prozkoumali jsme novinku Citroën C3 Aircross. S dieselem jezdí "pod pět"

USA  |  18. 10. 2017 09:39

dnes rano vedle me u skoly, když vystupovaly deti, zastavil dyzlovej C4 picasso. funglofka. co to je za smrad co jde s tehle novejch dyzlu? není to jedovaty?? tyka se to hodne novejch aut. pak jsem jel cca 10km v kolone za novou O3, a zase presne ten samej smrad. netvrdim, ze to bylo z ty oktafky, ale nekdy to přes nos uplne flakne

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 10. 2017 14:36

Je to standartní rakovinomet - lítaj z toho mikročastice pokryté karcinogeny, které se ti dostanou do těla i když zavřeš pusu, protoži rovnou prostupují kůží jak jsou malé. Moderní přímovštriky to chrli také a v ještě větším množství protože nemají DPF...
Zbytek jseo jen různé jedy na bázi dusíku NOx, síry a pokud to má močku tedy adblue tak to prská i kyanidy. Tedy naprosto ideální pro děti a zviřátka, kterým to výše posazený vejfuk střiká rovnou do plic. Dobrou chuť a sladké sny...

Odpovědět  |   | 
USA  |  18. 10. 2017 15:40

z euro5 a ani vetsiny euro6 to necejtim, takze se sazema to nic spolecnyho mit nebude.
nejspis s tim NOx a močovinou.
citroen by mel vyhradne používat močovinu uz dlouho, třeba na rozdil od renaulta.
s dieselgate asi dostali bobky a to co dřív ojebavali, tak si dnes nedovoli a močoviny tam vstrikuji vic nez dřív, ale asi to nejak nefunguje

Odpovědět  |   | 
Petr K.  |  18. 10. 2017 21:51

Celkem vím, o čem je řeč. Jedno takové necelý rok staré Picasso mi stojí doma. Dokud se motor nezahřeje, má nakyslý smrad. Nevím proč. Přijde mi to ale pořád mi o dost lepší, než dusit okolí dýmem z auta s vybrakovaným DPF filtrem a bez jakékoliv snahy o redukci NOx.
Každopádně do práce jezdím busem a děti chodí do školy pěšky, takže ráno před školou tak jako tak nikomu vzduch netrávím ani nesmrdím.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  20. 10. 2017 18:40

No žeby proto, že dokud se motor nezahřeje, tak to přece jenom trochu "smrdí" ? Tak to vždycky bylo, mnohem víc dřív a tyhle základní zákonitosti ještě někdo neví 20. října 2017 ?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  20. 10. 2017 18:35

A co jste při tom zrovna hulil ?

Odpovědět  |   | 
Tk  |  18. 10. 2017 10:53

Jezza měl pravdu, v citroenu se zbláznili, další střep hnus sračka blitkY

Odpovědět  |   | 
H  |  18. 10. 2017 13:29

Já bych to odvezl rovnou na skládku na náhradní díly a šrot, si dali něco po palici frantici

Odpovědět  |   | 
k22  |  18. 10. 2017 14:20

Jedním slovem - paráda

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 10. 2017 14:37

Ideální dízl do Pařiže, kde je za chvilku zakážou

Odpovědět  |   | 
USA  |  18. 10. 2017 15:41

zase bude co dotovat

Odpovědět  |   | 
kuk  |  19. 10. 2017 10:41

Fosilní paliva jsou dotovaný non-stop 10 milionama $/min
http://www.theguardian.com/environment/2015/may/18/f... ...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 10. 2017 20:19

Zatial je vlastne jedno co si kupite. Prechod na elektrinu zvazujte potom, ako vzrastie v jednej nemenovanej oblasti pocet stanov kde sa kuri (po Vasom topi), istym trusom, namiesto mrakodrapov. Dovtedy s fosilom nemozete spravit chybu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A