Prozkoumali jsme novinku Citroën C3 Aircross. S dieselem jezdí "pod pět"

USA  |  18. 10. 2017 09:39

dnes rano vedle me u skoly, když vystupovaly deti, zastavil dyzlovej C4 picasso. funglofka. co to je za smrad co jde s tehle novejch dyzlu? není to jedovaty?? tyka se to hodne novejch aut. pak jsem jel cca 10km v kolone za novou O3, a zase presne ten samej smrad. netvrdim, ze to bylo z ty oktafky, ale nekdy to přes nos uplne flakne

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 10. 2017 14:36

Je to standartní rakovinomet - lítaj z toho mikročastice pokryté karcinogeny, které se ti dostanou do těla i když zavřeš pusu, protoži rovnou prostupují kůží jak jsou malé. Moderní přímovštriky to chrli také a v ještě větším množství protože nemají DPF...
Zbytek jseo jen různé jedy na bázi dusíku NOx, síry a pokud to má močku tedy adblue tak to prská i kyanidy. Tedy naprosto ideální pro děti a zviřátka, kterým to výše posazený vejfuk střiká rovnou do plic. Dobrou chuť a sladké sny...

Odpovědět  |   | 
USA  |  18. 10. 2017 15:40

z euro5 a ani vetsiny euro6 to necejtim, takze se sazema to nic spolecnyho mit nebude.
nejspis s tim NOx a močovinou.
citroen by mel vyhradne používat močovinu uz dlouho, třeba na rozdil od renaulta.
s dieselgate asi dostali bobky a to co dřív ojebavali, tak si dnes nedovoli a močoviny tam vstrikuji vic nez dřív, ale asi to nejak nefunguje

Odpovědět  |   | 
Petr K.  |  18. 10. 2017 21:51

Celkem vím, o čem je řeč. Jedno takové necelý rok staré Picasso mi stojí doma. Dokud se motor nezahřeje, má nakyslý smrad. Nevím proč. Přijde mi to ale pořád mi o dost lepší, než dusit okolí dýmem z auta s vybrakovaným DPF filtrem a bez jakékoliv snahy o redukci NOx.
Každopádně do práce jezdím busem a děti chodí do školy pěšky, takže ráno před školou tak jako tak nikomu vzduch netrávím ani nesmrdím.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  20. 10. 2017 18:40

No žeby proto, že dokud se motor nezahřeje, tak to přece jenom trochu "smrdí" ? Tak to vždycky bylo, mnohem víc dřív a tyhle základní zákonitosti ještě někdo neví 20. října 2017 ?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  20. 10. 2017 18:35

A co jste při tom zrovna hulil ?

Odpovědět  |   | 
Tk  |  18. 10. 2017 10:53

Jezza měl pravdu, v citroenu se zbláznili, další střep hnus sračka blitkY

Odpovědět  |   | 
H  |  18. 10. 2017 13:29

Já bych to odvezl rovnou na skládku na náhradní díly a šrot, si dali něco po palici frantici

Odpovědět  |   | 
k22  |  18. 10. 2017 14:20

Jedním slovem - paráda

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 10. 2017 14:37

Ideální dízl do Pařiže, kde je za chvilku zakážou

Odpovědět  |   | 
USA  |  18. 10. 2017 15:41

zase bude co dotovat

Odpovědět  |   | 
kuk  |  19. 10. 2017 10:41

Fosilní paliva jsou dotovaný non-stop 10 milionama $/min
http://www.theguardian.com/environment/2015/may/18/f... ...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 10. 2017 20:19

Zatial je vlastne jedno co si kupite. Prechod na elektrinu zvazujte potom, ako vzrastie v jednej nemenovanej oblasti pocet stanov kde sa kuri (po Vasom topi), istym trusom, namiesto mrakodrapov. Dovtedy s fosilom nemozete spravit chybu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A