keď to má dojazd cca 800 km,prečo to treba dobíjať už po cca 200 km ? reklamné kecy kontra realita ?
Po 200 km je slušné udělat krátkou přestávku jak pro řidiče, tak pro dobití baterií. Živostnost pak bude, odhaduji, přes milion km. Můj vůz má po třech letech najeto přes 280 tis. km a je ve velmi dobré kondici a mám ještě 5 let plnou záruku na baterie.
Té na tebe moc složitý. Nepátrej a nepřepínej.
Jo, a pak přijde třeba Scania a napráská jim stejně, jako to udělal Jaguar :)
Ten Jaguár je ale kujón co? :-D
Zlatý voči :-D
mě se fakt líbí jak tady spousta lidí nadává na elektromobily, resp. na Teslu. Je to stejné jako když v 19. století lidi nadávali na parní stroje a na stroje vůbec. A třeba jak před prvními auty museli běhat lidé s praporky. :-D A kde jsme dnes? Bez parního stroje nebo bez těch "běžců z praporky" by jste si dodnes vozili zadky tak akorát v koňským sedle, horních 10 tis maximálně tak v kočáře.Pokrok nezastavíš.Nejsem nějaký extrémní zastánce Tesly, ale líbí se mi co dělají, seděl jsem v Sku, dokázal bych si ho představit jako auto na každodenní ježdění, bohužel cenově je pro běžného člověka mimo. Stejně tak Xko, které bych možná užil ještě více vzhledem k rodinně , ale tam už mi trochu vadí ty křídlový dveře - úplně nemám důvěru ve vytrvalost toho mechanismu. Bohužel 3 je pro mne zklamáním, jak s kvalitou (byť zatím prezentovanou pouze z doslechu) tak zejména tím osekaným interiérem bez palubky před řidičem. Jsem řidič, rád řídím a nedokážu si představit že budu řídit auto a každou chvíli koukat někam doprostřed palubky. Jako ano v případě plně autonomního řízení, kdy posádka nastoupí zadá kam chce jet a auto je tam samo odveze OK, ale za současného stavu provozu a legislativy ne.A mimochodem jsme zvědavej na s čím přijdou další automobilky , např takovej Ioniq EV taky nevypadá úplně k zahození. A ještě lépe na tom možná bude koncern, uvidíme jak nakonec dopadne Vision E. Myslím že bez Tesly by ani ostatní automobilky nevěnovali pozornost vývoji elektromobilů.;-)
Faktická poznámka. Ta vozidla, před kterými se na začátku 20. Století běhalo, zvonilo, či střílelo, byly převážně elektromobily. Než byla tato technologie s nevyřešeným ukládáním energie nahrazena modernějším spalovacím motorem.
Kterej mezitím zastaral.
Skutečně? V pátek jedu na akci do polských Karpat, 900 kiláků, dopolko mám ještě jednání v Praze a na večeři tam chci být.Jaké modernější vozidlo než je moje čtyřkolka se spalovacím motorem mi navrhuješ?
Teleport z naší produkce by pro vás byl ideální. Při složení nevratné zálohy 9999999.99 € dodáme nejpozději v roce 2021.
Já vám věřím, kde mám podepsat rezervaci, která není závaznou smlouvou o dodání teleportu a kam mám poslat rezervační zálohu? :-D
Toto je totální hovadina. Parní lokomotivy se proti koněspřežkám prosadily ekonomicky tj. pární lokomotiva byla ve všech parametrech výhodnější než kůň. To nemusel nikdo tlačit dotacemi a paragrafy. V případě spalovacího motoru a elektromotoru je to zcela obráceně. Tj. stát se dotacemi a zdaněním snaží prosadit koně proti parní lokomotivě. Takže vzhůru do sedel.
Svět je trošku složitější než v učebnicích 1 ročníku ekonomie B-]http://oenergetice.cz/ropa/oecd-svetovi-lidri-d... ...
Možná by bylo vhodné ten zmiňovaný praporkový zákon kvůli elektromobilům obnovit a modernizovat. Elektromobily jsou příliš tiché a tak by nějaké to upozornění na jejich jízdu pomocí praporku možná nebylo úplně od věci. A aby to bylo modernější a mohlo se jezdit rychleji než kdysi, tak by místo běžce ten praporek před elektromobilem vezl cyklista na kole? ;-)
:-D
Ono je jedno, zda auto má zpětná zrcátka, nebo kameru. Naši řidiči při odbočování vlevo stejně zrcátka nepoužívají. Tak k čemu kameru.
Jenom upřesnění. Při odbočování vlevo mimo vozovku se smí přejíždět pouze plná čára. Přes dvojitou plnou čáru je to zakázáno. Výše uvedený nás uvedl v omyl.Zatím pro lidi nejsou auta na baterky praktická. Snad za nějaké roky. To možná bude již k dispozici ale jiný, lepší pohon vozidel.
Podvod nového století..proto ten podfuk Tesla vesmírem letí..je to takové zakončení vysloužilého globálního mocenského projektu USA, které mají gigantickou nadspotřebu fosilních paliv za symbolickou cenu, protože je drancují po celém světě válečnou silou..pokryteckým "ekologickým" programem elektromobilů..ale je to jen divadelní fraška...takový duhový, růžový praporek prapodivně korunující hromady lidských mrtvol -jejich obětí...například civilistů Sýrie...
...Tesla kosmem letí..a celý svět je ke své zkáze jako slepý...a k tomu kdo ho do ní vede taky..
Zde milé děti zase můžete vidět jak elektroauta udělaj z milovníků fosilů filozofy. Kdo by to byl do nich řek? :-D:-D:-D
... bulvár. To jako nikdo nemůže tankovat dokud nevyjede nádrž ...?
Navíc asi ani netankovali :-D:-))B-]
Všiml jsi někdo, že už přidali klasický zrcátka? Kamery asi opravdu nebylo nejlepší řešení...
A je vůbec ve světě dovoleno mít místo zpětných zrcátek kamery?I u Modelu X počítali s kamerami a místo nich jsou zrcátka. Před pár lety v USA automobilky podepisovaly petici, aby právě ty zrcátka mohly být nahrzeny kamerami, hlavně prý kvůli většímu tlaku na emisní limity.
Zrcátka dostal jen stříbrňák, čenej už je měl i na předváčce.Prodej aut bez zrcátek je v USA zakázanej. To samý se řešilo už u VW XL1 ptákoviny com má kamery. Sám bych auto bezrcátek nechtěl, kamera je super doplněk, ale v mezních situacích optiku a vlastní oči nenahradí.
Hallo MUSK?- jestli tam není železnice, tak ji postav a vyrob lokotku na baterky.
Lokomotiva na baterie už daaavno existuje.
Jen jestli to nebylo obráceně, tedy že by ty tahače měly tak úžasnou rekuperaci, že tam zastavily, aby dodaly nějakou tu přebytečnou energii do rozvodné sítě?
To by bylo vlastně podobné, jako když cisterny přivezou PHM k čerpací stanici. V tomto případě by tedy přivezly 2 kamiony plný návěs elektřiny k těm dobíjecí stanici Tesla a tam by ten náklad přečerpaly do podzemního zásobníku? ;-)
Pokud tam nemáte smajlík za otázkou a myslíte dotaz vážně, tak se vraťte do školy na hodiny fyziky. :-D
Hodně se omlouvám ale to video ani fotka nabíjení neukazu, ...+ pod tu střechu by se ani nevešel. Kdyby jste napsali že musel zastavit kvuli poruše tak k tomu možná i někdo uvěří ale dat sem video a foto které nic nepotvrzuje je moc ne?:D
Vozit naklady po kuskoch kamionmi cez pol kontinetu je nezmysel a v tomto im (aj ked som znamy kverulant), fandim a prajem uspech. Tu sa malo zacinat a nie nejakou pablbou kvazi-eko individualnou dopravou pre par bohatych, ktori len potrebuju dalsiu imidzovku do garaze. Na 'dlhe' zasielky je vlak a kontajner. Odvezie v klude, bezpecne, ekologicky a pohodlne (tie ich nakladne vlaky su inak celkom slusne, hoci v elektrifikacii maju co dohanat - napriklad transsibirka magistrala, ktora ostatne bude predlzena az do Viedne, je uz kompet elektrifikovana a je jasne preco): tazkotonaznik pride do stanice, kontajner sa prelozi na nakladak a ten to uz len dovezie domov. Triedenie nie je problem, na to stacia unifikovane prepravky a pablba citacka barkodov, to ostatne v automobilkach funguje uz od nepamati. Preco to nespravit vo velkom a vsade? No a co sa tyka tahaca, kym vylozi a nalozi sa nabije a uz aj vezie dalsi kontajner na stanicu. Beriem a urcite podporujem. Ak chceme ekologii pomoct, musime to robit vo velkom. Jedine tak tazime z efektivity. Ak to rozmrdkame na drobne, potom sme sa nikam nedostali.Vieme dobre ako to vyzera u nas na D1. Vyjdete na hociktoru rovinu a jedine co uvidite je zastup nakladakov, sem tam nejaky autobus. Nieco je tu velmi zle, ked uz aj ludia cestuju radsej vlakom a naklad po ceste ako pred 1oo rokmi. Pricom ten vlak je na naklad urcite vhodnejsi ako automobil. Nie je to cele postavene na hlavu? Asi ano.Toto treba podporit a okrem toho, otvara sa moznost testovania v dennej zatazi a dalsieho vyvoja, kedze ten nakladak asi najazdi viac km ako imidzovka, ktora sa vyvetra raz za mesiac po tom, co majitel dostatocne prehnal svoj Hemi.
Zkus poslat 2 kontejnery z Blavy, ale z fabriky do Čadce k zákazníkovi. Jeden po železnici a druhý po silnici. Který tam bude dříve? A například trasa Bratislava- Antverpy ve dvou řidičích 1 směna ( 1 řidič 2 směny+ přestávka)cca 18h.🚂 umí jet o něco rychleji, ale překládky, seřazování vlaků atd.
Prave preto tvrdim ze to netreba rozmrdkavat na drobne. Treba zacat vo velkom. To by pomohlo zrazit cenu. A vec by sa dostala do uplne ineho svetla. Ked posielam balik postou, tiez s nim nejde prazdne Ducato. Pokial bude spomenuty jeden kontajner uz 'doma' a druhy na ceste, potom kde je problem? Okrem toho, fabriky nehospodaria s dielmi 'na kant', cize uplne na tesno. Co bude lacnejsie? Objednat este treti kontajner (ak by ta doprava bola naozaj o tolko pomalsia, co nie je), ktory bude sluzit az kym sa nerozmlati, alebo otacat v jednom kuse kamiony? Nehovoriac o tom, ze pravidelnejsia dodavka znamena aj mensie naroky na sklad ako narazove zasielky. Ten Vas priklad pojednava o jednorazovke, co nie je zrovna (opravte ma ak sa nedajboze mylim) majoritna cast prepravneho vykonu. Ja vidim fabriku a vyrobny cyklus a tu je drviva vacsina, ktora spravi rozdiel. A tu treba zacat a dosledne. A co je este zaujimavejsie, tieto elektricke nakladaky sa mozu zapojit skvele do cyklu tzv.JIT (just-in-time), kde sa vozi spotrebak zo susedneho okresu, napriklad pneumatiky do montaze. Skombinujte s vlakom a dialkovy kamion Vam ostane leda tak na zasielku....hm, ani ma vlastne nenapada, coho. Namietku ineho neznalca ohladom prepravneho vykonu uz dostatocne rozviedol Joe Doe. Vo vela veci mame rozdielne nazory ale tu to trafil. Doprava lietadlom, nakladakom, dodavkou na dlu vzdialenost je doprava mimoriadnej, alebo maximalne spesnej zasielky, kde sa efektivita (ten Antonov spotrebuje dve tretiny vykonu len na to aby vobec udrzal vysku) obetuje na jednorazovy ciel - cas. Napriklad ak na linke vysypu bednu s klucovym dielom (ktora staci aspon na mesiac, trebars srouby na klucovy cast montaze), ale dalsia zasielka je naplanovana pravidelne az o tyzden-dva. Potom sa nespravi nic ine, len sa zavola kurier, ktory od dodavatela prednostne doruci skatulu sroubov len aby prezili. Ale toto sa (aspon u normalnej firmy) stava tak raz za rok. A ak firma funguje tak ako ma, nebojte sa ze si takuto vec logistika nepostrazi. Je to totiz prilis co? Ano, to.
Vlak sice jede o neco rychleji, ale tak dva dny si pockas, nez ti CD Cargo pristavi vagon :)
Pokud by to bylo přes půl kontinentu, tak se může kamion klidně zbláznit, ale vlak tam bude i s překládkama za půlku času a nižší náklady (nehledě na to že překládky ani být nemusí když to bude jednoúčelovej vlak a pak se jedná jen o naložení a vyložení, což je u kamionu stejně tak). Ještě k tomu vlak pobere to stejný co desítky kamionů. Vlak je nesmysl na 100km při zásobování supermarketu 2 km od nádraží, ale na 1000+ do automobilky už je to zásadně o něčem jiným.
To je stejny pripad jako s lodni prepravou - samotna cesta mezi Evropou a USA trva 6-7 dni, ale se vsim vsudy je to ve skutecnosti 1 mesic. Zlaty letadla a kamiony.
Najvacsie lode dokazu prepravit 10-15 tisic kontajnerov na jeden zatah. Jeden kontajner je normovany na 14 ton.Antonov 225 ma maximalnu vzletovu hmotnost cca 650 ton - cca 46 kontajnerov.Ak si stale myslis, ze lietadla a kamiony su v porovnani s lodami zlate, pomoze ti len vzdelat sa.
Přehodit značnou část tranzitu na vlak je hezká myšlenka, ale ne moc reálná. Jednak kvůli rychlosti / operativnosti a hlavně kvůli kapacitě
4 hodiny jede 200 kilometrů + páre hodin nabíjení tak to se otočí tak jednou za den . To je opravdoví stíhač mezi kamiony .
a víte kolik tesla ušetří za skladování, když ho takhle bezplatně přesune na veřejné komunikace?
cesi: Majstri sveta vo vysvetlovani ako nieco nejde.. :-/
A majstri sveta vo vynakladani energie, casu a penazi, ako ‘vybabrat so systemom’.Sice ich to v konecnom dosledku stoji viac casu, energie a penazi, ale za to ich aspon hreje dobry pocit.
Slovaci jsou zase experti ve vohnoutstvi a jeste se s tim chlubi a mysli si, jak na to vyzrali...
ale ved s tým slovom "vohnouti" si presne definoval teba a tvoj národ no, takých 80% lebo máte tam aj normálnych ludí ale ty k ním nepatríštajke to "dejte mi lidi, já to udelám ,sa presne na to hodí"
Takže v Evropě to zvládne za den asi 400km a v Americe možná 600, díky jinému systému přestávek. Což je ovšem dost málo, když normální kamion tam zvládne přes 1000km a může upalovat klidně 130km/h
V USA a Kanade silnie podpora legislativy na obmedzenie pracovnej doby vodicov kamionov.Toto je priprava na buducnost. Ale chapem, ze na tomto fore sa zije v minulosti.
Takže kvůli tlaku na omezení pracovní doby by bylo vhodné přejít na elektrické tahače, aby si řidiči lépe odpočinuli během řádově delší doby dobíjení oproti klasickému tankování? ;-)
Někde jsem četl, že tankování se nepočítá za odpočinek. Za odočinek se počítá až totální nepřerušené nic neděláni co se kamionu týče, čili souvislá doba po kterou vás kamion nepotřebuje.
V takovém případě by si řidiči elektrických tahačů asi neodpočinuli ani během celonočního dobíjení, pokud by se jim to počítalo coby tankování do celkové pracovní doby. Ale zase by tím za celou noc možná měli odpracováno (vyděláno?) a tak by už ráno nemuseli (nesměli) ani nikam jezdit? ;-)
No vidišto. To můžou rovnou zabalit. ;-)
A kde že to můžu jezdit kamióny 130?:-O
Tady https://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_the_... ... Vzhledem k toleranci až 10mph to někde možná bez pokuty půjde i 150:-))
Jo, na jedné jediné silnici :D Tady je krásný obrázek. 80 % USA jezdí pomaleji než my.https://chcidoameriky.cz/wp-content/uploads/rizeni... ...
Ta mapa je pěkná pitomost na I95 (na východním pobřeží od Miami nahoru rozhodně není jen 70mph, stejně tak mezi Det a Chi
Myslím že v USA ano
Té paráda jak se to tiše rozjíždí ;-):-D
Ta paráda, jak se nemůže dostat k nabíječce a musí přejet přes protisměr plnou čáru v křižovatce.
Z toho milé děti plyne že každy řidič elektrovehiklu je zlý a překračuje předpisy a tudiž je elektrovehikl nesmysl. Zapište si to za uši :-DNo jo když ještě nemáte postavený vůbec žádný truckstopy s nabíječkama, kam se může bez problémů vytočit i ten nejdelší silniční tahač tak vám nezbejvá než to poslat do protisměru. Problémy vznikají za pochodu. Nové věci vytvářej potřebu nových řešení ne naopak. Možná jim tam ta pruhy přemalujou.
Nikoliv. Plyne z toho, že Superchargery nejsou připraveny na obsluhu těchto ještěrek, což je docela zajímavá informace.Samozřejmě vzhledem k článku zcela irelevantní a off-topic, což přiznávám, použil jsem ji účelově, abych upozornil na off-topic blábol jistého kuka.
Tak to jsou teda v Tesle v hajzlu, určitě nevěděj jak tu zapeklitost maj vyřešit? Ještě, že si je na to upozornil. :-D:-D
No vidíš a mě to docela zajímavé přijde. Zrovna tady na Autorevue se v diskuzi někdo rozplýval, jak je nákladní doprava další logický krok a náskok před konkurencí, protože Tesla už má síť dobíjecích stanic pro kamiony postavenou.A ejhle, ono to nebude tak průzračně křišťálové, ona se ta síť totiž skládá i z dobíjecích stanic na pozemcích, kam kamion jaksi normálně zajet nemůže.Ale přiznám se, že i mě došlo až po shlédnutí videa, že dobíjet tuhle ještěrku může být mnohem větší problém, než osobní vozidlo.
Určitě bude strašnej problém ty stanice přestavět a natáhnout kabely jinak. B-]
nemám americký řidičák a nevím co u nich značí dvojítá žlutá, vím jen tolik, že tak dlouhý návěs u nás nesmí. U nás se to nesmí přejíždět ani ničím přesahovat, ale třeba MP to hodnotí 200kč.
V USA stejně jako u nás lze dvojitou plnou čáru (v USA dvojitou žlutou) přejet při odbočování vlevo na místo ležící mimo komunikaci. To ovšem není manévr, který předvedly "tahače" Tesla, neboť čáru před odbočením přejížděli i v podélném směru, přičemž zasahovali polovinou vozidla do protisměrného odbočovacího pruhu. To je hrubé a nebezpečné porušení předpisů a dostaneš mastnou pokutu.
Jsem překvapen, že klikači mínusů si neumí najít zbytek videa? Ani ne, konec konců být podporovatelem elektromobilismu už z principu věci vyžaduje individuum neschopné dohledat si základní fakta.https://www.youtube.com/watch...
Hovori clovek, ktory vo svojom prispevku hore dokazal, ze nie je schopny dohladat si zakladne fakty o patentovom portfoliu Tesly...Ked uz trolujes, rob to inteligentne...
Nauč se porozumět psanému textu, ju?
Runnere že ty něco bereš? :)Pokud se chytáš slovíčka "klíčové" tak nejprve specifikuj co si pod tím pojmem představuješ ty .....jako třeba vynalezení perpetuum mobile 1.řádu ne Ty by jsi zapřel i to, že země není kulatáTo že jeho patenty jsou free of chargé je známo dlouho, tak co chceš rozporovat proboha!
Klíčový patent je takový, který je zásadní pro realizaci nějakého řešení a bez kterého se daná činnost nebo produkt nedají dělat.Klíčový patent by byl patent na akumulátor, elektromotor apod. Patenty Tesly, jak se každý může přesvědčit, jsou na úplné prkotiny, které lze dělat tisíci způsoby, tudíž jiné výrobce absolutně neovlivňují a jejich "uvolnění" je zcela irelevantní.
Ještě malý postřeh - ta marketingová hloupost s patenty Tesly se ve fórech objevuje už roky. Vždy ve smyslu, jak je to úžasné a jak mají všichni dojetím slintat, jak nezištně posouvá obor. Chachacha.A když se zeptáte, který že z těch pár uvolněných patentů je tak zásadní, klíčový, významný..... odpovědí je vždy jen ticho. Jako i v této diskuzi.
Mimořádně pisálek neflusnul po Tesle nic zvláštního, a tak to udělal některý z lůzrů v debatě... Symbióza příkladná.
Kazdy normalni clovek s ekonomickym vzdelanim pomerne rychle pochopi, ze Tesla muze prezit jen kdyz zacne rychle chrlit nova auta z vyrobnich linek s lepsi kvalitou nez doposud. A zaroven musi se modlit, aby jine automobilky auta na elektrinu daly do prodeje co nejpozdeji. Jakmile automobilky vtrhnou na trh s elektrickymi auta, tak je s Teslou amen. Tesla nebude mit co nabidnou snad krome nabijecek, ktere ma postavene jen nekde. Obrovske dluhy budu muset Tesla refinancovat a investori se zacnou klepat o sve investice. :-D
Kazdy normalny clovek, ktory ma rozum pochopi ze tento kvaziekonomicky blabol je picovina na osemnastu.
Na kvalitu se zrovna na trhu v USA nehraje. Tam prodavaj nový auto se spárama mezi plechy jako má v Evropě bazarová bouranice.
to je fakt. A proto tam evropské auta nikdo nechce, vyjma prémií. VW "parkují" v poušti po tisících a čekají, až je odvezou do Evropy, k chtivým milovníkům koncernu.Je to divné, ale v US jezdí kromě Amerik už jen Japonci a Korejci ... proč asi? :-)
Není potřeba nic psát, jeden obrázek vydá za 1000 slov.
Zfetovaný elektrický manipulační vozík vyrazil na roadtrip. Veselé a smutné zároveň.
Az do 2-3let zacnou tradicni vyrobci vyrabet elektricka auta, tak po Tesle nestekne ani pes.Investori prijdou o prachy, dosud je to pekny letadlo. Tesla bude druhy Enron. A KUKOVI praskne zilka-)
Podle mě ostatní vyčkávaji až někdo přijde s jiným pohonem než baterie. Elektroauto ano, ale ne na baterii kterou dobíjí uhelná elektrárna.
Popadni smeták a běž jim vymetat pavučiny, počkaj si ještě hódně dlouho.
Enron falsoval uctovnictvo .. tesla ho ma iba menej prehladne ... pri tesle investory ignoruju varovne signaly a hlavne veria v svetlu buducnost ..... ja si myslim ze teal zkrachuje ...alebo minimalne zazije par velmi tazkych rokov ...
Tesla i SpaceX už ty nejhorší roky zažili a byly těsně před krachem. Elon jim dával jen 10% šanci na úspěch. Klidně můžou krachnout a možná i krachnou, ale autoprůmysl i kosmoprůmysl totálně změnili a o to hlavně šlo.
http://www.bbc.com/news/business-43365710...
Enron byla sveho casu zavedena vydelavajici spolecnost. Tesla je od zacatku financovana vicemene rizikovym kapitalem, takze NIKDO nemuze plakat, pokud z toho nic nebude.
Oni je začnou vyrábět i proto, že Tesla dává úplně celé portfolio svých (často klíčových) patentů zdarma všem konkurentům k dispozici. Musk opakuje, že mu nejde o to vydělat nějaký šílený prachy, ale o prosazení elektromobility, které věří jako lepší a čistší technologii.
Nacpat peníze do vývoje a dát patenty zdarma ... no to je obchodní plán.
To proto, že smyslem existence R&D Tesly je vyvíjet, nikoliv vyvinout. Stejně jako cílem našich stavebních firem je silnice opravovat, nikoliv opravit. Malý gramatický, leč gigantický věcný rozdíl.
A nepsal tahle někdo náhodou, že ty patenty jsou naprosto obecné povahy. A ještě hodně "Americké" teda něco co v Evropě si ani nedáte patentovat. Něco v tom smyslu, volant je kulatý, vodiče jsou z kovu, auto má čtyři kola, v EV má akumulátor, akumulátor je těžký tak ho dáme dospodu, aku se hřejí tak je budeme chladit, aku mrznou tak je budeme temperovat . Nebudeli pršet nezmoknem.
"Musk opakuje, že mu nejde o to vydělat nějaký šílený prachy" ... tohle musí investory opravdu těšit :)
Zato všichni ostatní furt dokola opakujou jak chtěj vydělat šílený prachy, jak vydělávaj šílený prachy ... a pak najednou zkrachujou. Vyber si šmudlo ;-):-DB-]
Omg ty už raději nic nepiš
Jejich nejoblíbenější slova jsou "future" a "leader" :-D:-D:-D
Jmenuj jeden klíčový patent Tesly.Jsou to jenom kecy.
Chlapce zlaty, ak tu niekto keca, si to ty.Vsetko to odstartoval tento blog:https://www.tesla.com/blog/all-our-patent-are-b... ... Vyhladavacia sluzba USPTO je zadarmo tak pre udelene patenty aj patentove prihlasky. Hledej, smudlo. Aha, no jo, kecat je jednoduchsie...http://stks.freshpatents.com/Tesla-Motors-Inc-nm1.php... https://patents.justia.com/company/tesla... Tak, prajem ti pekny vecer, mozes sa pri citani napr. aj zadrhnut.Podobny pristup zvolila Toyota pri svojich patentoch tykajucich sa vodikovych aut.
Zbytečný odkaz, sám jsem ho sem kdysi dával. Přečti si ještě jednou a pořádně, co jsem psal.
A čo si predstavujete runner42 pod takým pojmom klíčový https://www.youtube.com/watch...
Klíčový patent je takový, který je zásadní pro realizaci nějakého řešení a bez kterého se daná činnost nebo produkt nedají dělat.Patenty Tesly jsem si před těmi třema roky pečlivě pročetl a zjistil, že patenty jsou v podstatě irelevantní, protože si Tesla patentuje věci, které jiní dělají prostě jinak.
Vezmu to od začátku dobíjely tam ,nebo to byla jen reklamní akce ,popř.tam dovezly pár beden coly a hmburgerů?Vy jste nikdy nepřejel dvojitou plnou čáru ,nejel na červenou nebo neparkoval na zákazu?Tak proč tolik spekulací a moralizování?(Klíčový patent je takový, který je zásadní pro realizaci nějakého řešení a bez kterého se daná činnost nebo produkt nedají dělat.)To jste někde opsal?Kolik klíčových patentů za posledních 10-20let přinesly světové automobilky?Základní výzkum je jistě důležitý ,ale pro koncového zákazníká je důležitější ten kdo vezme dostupné komponenty a udělá z nich nový a převratný výrobek.Jobs taky nevymyslel dotykový display nebo čip a zapsal se do historie jako vizionář.A abych to ukončil ,proč tolik nenávisti k elektromobilům?Doufám že nezačnete story o dotacích podle mě máte na víc a pro odlehčení ,jestli Jste měl ůraz el.proudem ,nebo Vám přejela nohu ještěrka ,tak bych tu elektrofobii pochopil:-D
Takže se mnou souhlasíte, že Tesla nemá žádné klíčové patenty? Protože na toto tvrzení jsem reagoval, tudíž nechápu, proč bych měl já dělat výčet nějakých patentů jiných automobilek.
Já jsem někde tvrdil ,že tesla vynalezla kolo a má dle Vás klíčový patent?Proto jsem se se ironicky ptal co si představujete pod pojmem klíčový .Musk rozjel elektromobilitu a raketovou techniku ,kde ostatní neměli na nějakých změnách zájem.Raketový motor je taky starý několik tisíciletí ,už je Vám to jasný? ,pokud ne tak to vzdávám a snad někdy jindy.
Že má Tesla klíčové patenty tvrdil předřečník. Co si já představuji pod pojmem klíčový jsem jasně napsal.Uveďte jediný významý patent Tesly, jinak není o čem diskutovat.
Pardon dotykový displej:-(
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.