Prototypy Tesla Semi zachyceny na nabíjecí stanici. Už po 212 km jízdy

Americká Tesla již naplno testuje svůj elektrický tahač Semi. Nedávno se je podařilo zachytit během nabíjení u superchargeru.

Testování tahačů Tesla Semi je v plném proudu. Na internetu se již množí videa, které je zachytávají už i v běžném provozu. Nedávno se rovnou dva prototypy podařilo zachytit na nabíjecí stanici.

Podle webu Electrek to bylo během prvního výjezdu mezi továrnou v kalifornském Fremontu a továrnou Gigafactory 1 v Nevadě. Tuto zastávku učinily prototypy po ujetí 212 kilometrů. Jeden z prototypů byl připojen k nabíjecí stanici. Není ale známo, jestli mu došla "šťáva", nebo se jednalo jen o naplánovanou součást testovací fáze.

Elektrický nováček rozdrtil Teslu Model X v tom, co jí šlo nejlépe. Tady je důkaz

Elektrický nováček rozdrtil Teslu Model X v tom, co jí šlo nejlépe. Tady je důkaz

Právě na tyto trase by měli následně elektrické tahače pravidelně operovat.  Čtyřhodinová cesta mezi továrnami je totiž pro Teslu momentálně výrazným výdajem. Tahač Semi tak chce automobilka využít jako levnější možnost dopravy. 

Oficiální specifikace jsou opravdu revoluční. Zrychlení 0-96 km/h zvládne bez nákladu za pouhých 5 sekund, s plně naloženým návěsem (celková hmotnost 36 tun) je to za 20 sekund. Při dálniční rychlosti má mít dojez 500 mil (přibližně 805 kilometrů). 

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků