Prototypy Porsche dostávají zabrat. Automobilka vybrala pět nejdrsnějších testů

Porsche v novém videu vybralo pět nejdrsnějších testování svých modelů.
Prototypy Porsche dostávají zabrat. Automobilka vybrala pět nejdrsnějších testů

Než se s novými modely Porsche svezou první zákazníci a novináři, jejich prototypy zažijí v rámci testování neuvěřitelné věci. Porsche své modely testuje ve svém technologickém centru ve Weissachu od roku 1966.

Porsche přidalo koně do motoru kultovního modelu 911. A změn je více

Porsche přidalo koně do motoru kultovního modelu 911. A změn je více

V klipu najdeme mix úžasných dobových videí spolu s aktuálním děním. Srdcem testovacího centra je závodní dráha s velkým kruhem uprostřed, kde se testuje přetížení a přilnavost. Na dráze toho však "poršata" zažijí více. Od lázně se slanou vodou přes rozbitý asfalt až po off-roadový test.

Hledáte netradiční kombi? Porsche představuje Panameru Sport Turismo

Hledáte netradiční kombi? Porsche představuje Panameru Sport Turismo

Automobilka zmiňuje i větrný tunel, který dokáže simulovat více než 300 km/h. Faktem však zůstává, že v dnešní době se většina práce na aerodynamice odehrává virtuálně. Své o tom ví u Ferrari, kde monstrózní budova s větrným tunelem po většinu času zeje prázdnotou...

Nejtěžším testem je pak ten nárazový. Podívejte se na žebříček se zajímavými obrázky sami:

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků