Prototypy Porsche dostávají zabrat. Automobilka vybrala pět nejdrsnějších testů

Porsche v novém videu vybralo pět nejdrsnějších testování svých modelů.
Prototypy Porsche dostávají zabrat. Automobilka vybrala pět nejdrsnějších testů

Než se s novými modely Porsche svezou první zákazníci a novináři, jejich prototypy zažijí v rámci testování neuvěřitelné věci. Porsche své modely testuje ve svém technologickém centru ve Weissachu od roku 1966.

Porsche přidalo koně do motoru kultovního modelu 911. A změn je více

Porsche přidalo koně do motoru kultovního modelu 911. A změn je více

V klipu najdeme mix úžasných dobových videí spolu s aktuálním děním. Srdcem testovacího centra je závodní dráha s velkým kruhem uprostřed, kde se testuje přetížení a přilnavost. Na dráze toho však "poršata" zažijí více. Od lázně se slanou vodou přes rozbitý asfalt až po off-roadový test.

Hledáte netradiční kombi? Porsche představuje Panameru Sport Turismo

Hledáte netradiční kombi? Porsche představuje Panameru Sport Turismo

Automobilka zmiňuje i větrný tunel, který dokáže simulovat více než 300 km/h. Faktem však zůstává, že v dnešní době se většina práce na aerodynamice odehrává virtuálně. Své o tom ví u Ferrari, kde monstrózní budova s větrným tunelem po většinu času zeje prázdnotou...

Nejtěžším testem je pak ten nárazový. Podívejte se na žebříček se zajímavými obrázky sami:

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků