Prototyp versus sériovka: Jak Škoda mátla lid maskováním Karoqu?

pet  |  19. 05. 2017 08:28  |  [213.220.193.xxx]

design strasny jako nova octavia po faceliftu!! skoda

zadni svetla tragedie, predn svetla take, ultra kratky kufr take. aspone jedna pochvala ze ma navigaci nahore a ne nesmyslne dole jako octavia (pritom leon ji ma normalne nahore)

Odpovědět  |   | 
jirka  |  19. 05. 2017 11:55  |  [213.33.4.xxx]

Az ji uvidim na zivo budu hodnotit. Ale stejne ta skoda ma vsude stejne hnusnej cumak.
neurazi nepotesi. A jsou to tragicka auta zkusenost co se tyka motoru a pohodli. Auto pro sadomasochysty.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  19. 05. 2017 13:43

Šchoda nikoho nemátla protože ty jejich píár srachky vůbec nikoho nezajímaj a jejich neustálý vnucování spolu s vysokou kvalitou jejich pekáčů bude mít zajisté velký vliv na ochotu si takové šunky nadále kupovat

Odpovědět  |   | 
Yarda  |  19. 05. 2017 14:09

To "maskování" jako od sprejerů považuji za marketingový tah, aby se začalo mluvit, že škodovka zase něco nového chystá.
BTW: Škoda Škody Yeti. IMHO to první provedení s kulatými světly se mi docela líbilo.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  19. 05. 2017 17:14  |  [188.123.100.xxx]

tak tie plastové dveré, nie zrovna z mäkkého plastu ma teda dostali. Tak v tejto triede výplne ako v Dácii, úžas.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 05. 2017 19:33  |  [94.113.114.xxx]

Škodovka poměrně často mate lid. Uvede na trh "hotová" auta s "hotovými" osvědčenými motory a "vyladěnými" podvozky a ono se zjistí, že jde o "prototypy". Podle toho, co se všechno Škoda "vylepší" a "zdokonalí", ukazuje, že testování nechává na zákaznících... (je zbytečné uvádět příklady s motory HTP; 1,8 TSI; 2.0TDI PD s filtrem pevných částic; pérování/tlumiče Rapida, a posledně podvozek Octavia....a lze uvést řadu dalších příkladů).
Marketing ale zvládá Škoda excelentně, to se musí nechat. Stojí to za upřímnou pochvalu.

Odpovědět  |   | 
miro  |  20. 05. 2017 15:08  |  [46.33.96.xxx]

Maskování bylo zbytečné, i po demaskování je to na jedno brdo.

Odpovědět  |   | 
trudomil  |  20. 05. 2017 19:10  |  [89.176.228.xxx]

Ja bych nesouhlasil, maskovana byla mnohem zajimavejsi.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 05. 2017 20:12  |  [217.195.168.xxx]

tzv.domaci hnidopich si neodpusti. Ano, co sa tyka oktavky, predna cast je skratka hnus.

Ale karokve mi pripada dizajnovo stravitelny, aj ked prisiel o punc svojbytnosti a kubickej dizajnovej skoly. Predok si pyta gulate svetla, tu sa mohol vyrobca trochu dviazat a bola by to skvela praca.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  21. 05. 2017 17:47  |  [89.24.147.xxx]

A co ty spáry a slícování?! Mimochodem seděl jsem v Kodiaqu a nechápu, kde berou někteří odvahu kritizovat jiné výrobce za použitý materiál v interiéru. Já bych za to ty peníze nedal.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Kia Stonic má v základní výbavě téměř vše. Cena začíná na 349 980 Kč

Kia Stonic má v základní výbavě téměř vše. …

Městské SUV se brzy stane jedním ze tří nejprodávanějších vozů této korejské automobilky

21.  9.  2017 | | 5 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A