Proti závodu korejských odtahovek je honička z Bullitta selanka

Proti závodu korejských odtahovek je honička z Bullitta selanka

Video ukazuje, jak dalece jsou živnostníci v Jižní Koreji ochotni bojovat o zakázku. Honička dvou odtahových aut, jejichž řidič spolu soupeří, kdo bude dřív u nahlášené nehody, nutí člověka zatajit dech. Auta jedou místy přes 160 kilometrů za hodinu.

Závod odtahových aut se odehrál v ulicích Deagu. Řidiči ignorovali dopravní světla, křižovatkami projížděli, jako kdyby vezli uloupený zlatý poklad. Důvod jejich spěchu byl prostý: vidina profitu z odtahu nabouraného auta (připepřená asi trochou hecování). Soupeřící šoféři však paradoxně sami mohli způsobit celou řadu mnohem horších havárií, než k jaké jeli.
 
V závodě o zakázku nakonec zvítězil řidič, z jehož vozu byl pořízen videozáznam. Ten také, s patřičnou pýchou na své řidičské schopnosti, zveřejnil na jednom nadšeneckém motoristické webu.
 
A teď pointa jako z bajky: video odtahářského piráta silnic zaregistrovala policie, která firmu snadno vypátrala a furiantskému řidiči sebrala řidičák. Prý doživotně.

Zdroj: E15.cz

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků