Proti závodu korejských odtahovek je honička z Bullitta selanka

Proti závodu korejských odtahovek je honička z Bullitta selanka

Video ukazuje, jak dalece jsou živnostníci v Jižní Koreji ochotni bojovat o zakázku. Honička dvou odtahových aut, jejichž řidič spolu soupeří, kdo bude dřív u nahlášené nehody, nutí člověka zatajit dech. Auta jedou místy přes 160 kilometrů za hodinu.

Závod odtahových aut se odehrál v ulicích Deagu. Řidiči ignorovali dopravní světla, křižovatkami projížděli, jako kdyby vezli uloupený zlatý poklad. Důvod jejich spěchu byl prostý: vidina profitu z odtahu nabouraného auta (připepřená asi trochou hecování). Soupeřící šoféři však paradoxně sami mohli způsobit celou řadu mnohem horších havárií, než k jaké jeli.
 
V závodě o zakázku nakonec zvítězil řidič, z jehož vozu byl pořízen videozáznam. Ten také, s patřičnou pýchou na své řidičské schopnosti, zveřejnil na jednom nadšeneckém motoristické webu.
 
A teď pointa jako z bajky: video odtahářského piráta silnic zaregistrovala policie, která firmu snadno vypátrala a furiantskému řidiči sebrala řidičák. Prý doživotně.

Zdroj: E15.cz

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků