Pronájem Bugatti Veyron může stát i 670 tisíc na den. Náklady tomu ale odpovídají

S náklady na provoz strmě roste i cena pronájmu. Ale dát za pár hodin svezení peníze jako za vůz střední třídy?

Z půjčoven exkluzivních vozů se v posledních letech stává častý byznys. Není výjimečné, že takto své vozy sdílí majitelé, kteří si ulehčují od nákladů spojených s provozem takového auta. A u Bugatti Veyron, stárnoucí hvězdy rychlostních pokusů a míry zamáčknutí do sedadla při akceleraci, jsou tyto náklady extrémní.

Vždyť i výměna oleje a filtrů podle amerického prodejce Royalty Exotic Cars přijde na 20 až 25 tisíc dolarů, tedy kolem půl milionu korun. Klasická každoroční prohlídka u odborníků pak údajně stojí přes 700 tisíc korun. Výměna speciálních pneumatik? Ty stojí kolem 300 tisíc, ovšem vy musíte vysolit 2,9 milionu korun. To proto, že je nutné měnit rovnou i disky kol, protože jsou k nim pneumatiky přilepené, aby se při plné akceleraci neprotáčely...

Nechvalně známé Bugatti Veyron je na prodej. Stojí jen pár milionů, ale je na kusy

Nechvalně známé Bugatti Veyron je na prodej. Stojí jen pár milionů, ale je na kusy

A přesně s takovýmito patáliemi musí počítat majitelé, kteří se rozhodnou vůz sdílet v pronájmu. Když k tomu ještě připočteme fakt, že jde o speciální edici od Mansory, začnou padat zajímavé číslovky. Právě Royalty Exotic Cars v Las Vegas takový Veyron nabízí za 30 tisíc dolarů na den, tedy kolem 670 tisíc korun. Navíc s limitem 100 mil nájezdu, tedy 160 kilometrů a zálohou 5,5 milionu korun.

"Bugatti není autem, které si můžete půjčit v běžné autopůjčovně. Každá jedna míle na našem autě stojí tisíc pět set dolarů. Kdybychom auto zatížili stovkami, tisícovkami mílí, neskutečně by ztratilo svou cenu," prozrazuje šéf půjčovny Houston Crosta pro CNBC. "Zároveň auto nepůjčíme každému, kdo k nám s touto částkou přijde. Ptáme se na několik otázek. Má zájemce dostatečné pojištění? Má z čeho pokrýt hodnotu auta, pokud by pojišťovna plnění odmítla?," doplňuje Crosta.

Bugatti končí s motorem W16. Novou verzi vyvíjet nebude, ani nemůže

Bugatti končí s motorem W16. Novou verzi vyvíjet nebude, ani nemůže

Pro zapůjčení speciálního Bugatti ovšem nemusíte cestovat do Vegas. I v Česku se dá něco takového spáchat. Našli jsme ovšem nabídku, která je ještě méně vstřícná. Veyron ve verzi Supersport vám půjčí jen na dvanáct hodin, a to za 550 tisíc korun, pouze na uzavřené trati a na 150 kilometrů. Aktuálně tedy se slevou na 422 tisíc. Inu, Bugatti...

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků