Pronájem Bugatti Veyron může stát i 670 tisíc na den. Náklady tomu ale odpovídají

S náklady na provoz strmě roste i cena pronájmu. Ale dát za pár hodin svezení peníze jako za vůz střední třídy?

Z půjčoven exkluzivních vozů se v posledních letech stává častý byznys. Není výjimečné, že takto své vozy sdílí majitelé, kteří si ulehčují od nákladů spojených s provozem takového auta. A u Bugatti Veyron, stárnoucí hvězdy rychlostních pokusů a míry zamáčknutí do sedadla při akceleraci, jsou tyto náklady extrémní.

Vždyť i výměna oleje a filtrů podle amerického prodejce Royalty Exotic Cars přijde na 20 až 25 tisíc dolarů, tedy kolem půl milionu korun. Klasická každoroční prohlídka u odborníků pak údajně stojí přes 700 tisíc korun. Výměna speciálních pneumatik? Ty stojí kolem 300 tisíc, ovšem vy musíte vysolit 2,9 milionu korun. To proto, že je nutné měnit rovnou i disky kol, protože jsou k nim pneumatiky přilepené, aby se při plné akceleraci neprotáčely...

Nechvalně známé Bugatti Veyron je na prodej. Stojí jen pár milionů, ale je na kusy

Nechvalně známé Bugatti Veyron je na prodej. Stojí jen pár milionů, ale je na kusy

A přesně s takovýmito patáliemi musí počítat majitelé, kteří se rozhodnou vůz sdílet v pronájmu. Když k tomu ještě připočteme fakt, že jde o speciální edici od Mansory, začnou padat zajímavé číslovky. Právě Royalty Exotic Cars v Las Vegas takový Veyron nabízí za 30 tisíc dolarů na den, tedy kolem 670 tisíc korun. Navíc s limitem 100 mil nájezdu, tedy 160 kilometrů a zálohou 5,5 milionu korun.

"Bugatti není autem, které si můžete půjčit v běžné autopůjčovně. Každá jedna míle na našem autě stojí tisíc pět set dolarů. Kdybychom auto zatížili stovkami, tisícovkami mílí, neskutečně by ztratilo svou cenu," prozrazuje šéf půjčovny Houston Crosta pro CNBC. "Zároveň auto nepůjčíme každému, kdo k nám s touto částkou přijde. Ptáme se na několik otázek. Má zájemce dostatečné pojištění? Má z čeho pokrýt hodnotu auta, pokud by pojišťovna plnění odmítla?," doplňuje Crosta.

Bugatti končí s motorem W16. Novou verzi vyvíjet nebude, ani nemůže

Bugatti končí s motorem W16. Novou verzi vyvíjet nebude, ani nemůže

Pro zapůjčení speciálního Bugatti ovšem nemusíte cestovat do Vegas. I v Česku se dá něco takového spáchat. Našli jsme ovšem nabídku, která je ještě méně vstřícná. Veyron ve verzi Supersport vám půjčí jen na dvanáct hodin, a to za 550 tisíc korun, pouze na uzavřené trati a na 150 kilometrů. Aktuálně tedy se slevou na 422 tisíc. Inu, Bugatti...

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 71 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 37 příspěvků