Projeli jsme Mini po faceliftu. Má ještě vtipnější detaily a skvělý podvozek

Sir CHerokee  |  16. 05. 2018 11:46

Je smypatické, že do tohoto autíčka jde pořídit ještě pořádné motory - oba 2 litry. Stylovka a líbí se mi!

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  16. 05. 2018 12:24

Mně se taky moc líbí. Vidět to na silnici je příjemná změna. Bohužel, s původním Mini po roce 2000 to nemá nic společného. Původní Mini byla nízká, tvrdá buginka. Pro běžné účely vynikající 1.6 atmo, které se skvěle vytáčelo. Jednou jsem ji řídil. Mimořádně kontaktní řízení. Řadicí páka se musela tahat po drahách, jak ve sporťáku. Krásný zvuk motoru. Opravdu, velmi povedené auto už v základu. Tohle nové, to je krom designu, běžný mainstream, kompletně jiné auto. Vysoké, měkkě, houpavé, bezkontaktní, tříválce.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 05. 2018 14:17

Příjemná změna je získat z diskuze relevantní informace k danému vozu a ne "Ultimate Metrosexual Machine" a "Koncern cpete všude".
Díky za postřehy...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 05. 2018 19:50

Co mas proti tomu, ked niekto vyjadri nazor, ktory jasne a presne definuje cielovu skupinu tohto automobilu?

Inymi slovami:

stealth01 | 10. 05. 2018 21:45
Nepřeháněj. Každý má právo vyslovít svůj pohled na věc.
stealth01 | 10. 05. 2018 21:47
Nepřeháněj. Každý má právo vyslovít svůj pohled na věc.

Zdroj: https://www.autorevue.cz/skoda-kodiaq-rs-2018-prvn... ...

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  16. 05. 2018 20:51

On proti tomu ale nemá vůbec nic a s tím, co napsal jindy a jinde, není vůbec v rozporu.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 05. 2018 22:23

Vítám zásah redakce a výmaz "příspěvků" vytrvalého obtěžovatele a uklidnění. Snad se v diskusích už objeví jen věcné a obsažné příspěvky.
Milý Joe Doe, myslíš si, že, cituji tě: "...ked niekto vyjadri nazor, ked niekto vyjadri nazor, ktory jasne a presne definuje cielovu skupinu tohto automobilu?" - je vyjádření názoru v diskusích k článkům Autorevue v případech zmíněného obtěžovatele, na kterého poukázal Stealth01?:
Jan Zlatousty | 24. 04. 2018 16:28 | [37.188.233.xxx]
"Uz jsem to tady jednou psal - at uz to tady konecne prejmenuji na skodarevue.cz,a nikdo me tady neuvidi."
Jan Zlatousty | 20. 04. 2018 09:20 | [185.47.177.xxx]
"Dobry,tak at se tenhle web KONECNE prejmenuje na skodarevue.cz nebo verevue.cz,a ja sem okamzite prestavam chodit. Ale on se porad jmenuje autorevue.cz,ale nic jineho nez ody na koncernove pekace se zde clovek nedocte.To mi vadi,jinak at si kazdej jezdi,v cem chce,a uziva si treba bajecneho pohodli koncernovych trestnych lavic..."

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 05. 2018 22:31

Stealth reagoval na moj prispevok dalej dole...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 05. 2018 22:34

To mi jaksi uniklo.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 05. 2018 22:32

Jinak můj názor k autu, o kterém se píše v článku, je, že poněkud ztratilo původní kouzlo při uvedení "retra" na mini na trh před už cca 15 lety. Třeba ten kulaty ohromný "ciferník" to bylo úžasné. Dnes se z toho ciferníků stal takový pseudodisplej. Stejně tak tvary a celkový design, který toto výborné auto posunul k "dospělosti". Myslím si, že se toto auto posunulo bohužel někam jinam. Určitě si ale své obdivovatele najde, nejenom pro design, alei i pro skvělé jízdní vlastnosti.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  18. 05. 2018 19:31

Josefe. Z tvych komentaru jsem mel vzdy pocit klidne sily a stotozboval jsem se s tvymi nazory. Nicmene v tomto bode s tebou zasadne nesouhlasim. Jak muze nekdo souhlasit s jednoznacnou cenzurou!!? Zadna sprosta slova od Kvicaly alias alias preci nikdy nepadla...toto se mi vazne nelibi...

Odpovědět  |   | 
GR8  |  16. 05. 2018 17:55

Bohuzel? Myslel js bobudik. V okoli mam 3 kusy roky 04-08 a vsichni to prodali ci prodavaji. Ta 1.6 je pruser nebo?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  16. 05. 2018 19:10

1,6 není průser, je v mnoha autech bmw a koncernu PSA a tam najedou xxxtkm. U prvních ročníků byla pruserová převodovka. Největší průser byl, že tu 1,6 bmw zmodernizoval a do mini se už nedostala. Hlavně se musí měnit olej a né nějaký long nebo eko, nebot to časování a měnitelný zdvih sacích a to pěkný vytáčení musíš mazat. Neplésti s turbem

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  16. 05. 2018 20:25

Asi záleží na konkrétním kusu. To, o kterém píši má najeto určitě přes 150tis a motor zatím jen běžný servis a výměna nějakého čidla( termostatu) na chladicí okruh. Interiér je též na úrovni. Kvalitní drahé měkčené plasty, kvalitní čudlíky, zasklení budíků. V té době šlo sehnat Mini Copera bez výbavy něco málo přes 500tis. Což byla dobrá cena, na ty jízdní vlastnosti a interiér. Kdo věděl co si kupuje a proč si to kupuje, určitě na Miníka nikdy nezapomene. Ten vůz zabil jeho krásný design. V dané době v tom bylo možno v Německu spatřit hlavně mladé slečny, které charakteristické vlastnosti vozu zřejmě nepoptálaly. To je důvod, proč je současná generace tak jiná.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 05. 2018 12:10

Ultimate metrosexual hipster machine...

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 05. 2018 20:04

každou další generací jsou ta Mini kýčovitější a směšnější. Za moulu, co si něco takového pořídí, je člověku až trapno...

Odpovědět  |   | 
Mini  |  20. 05. 2018 22:05

a ty seš jednoduše irelevantní arogantní h...o, co jinýho na ten tvůj jedovatej výblitek napsat

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

dnes | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 150 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A