Projeli jsme Mini po faceliftu. Má ještě vtipnější detaily a skvělý podvozek

Sir CHerokee  |  16. 05. 2018 11:46

Je smypatické, že do tohoto autíčka jde pořídit ještě pořádné motory - oba 2 litry. Stylovka a líbí se mi!

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  16. 05. 2018 12:24

Mně se taky moc líbí. Vidět to na silnici je příjemná změna. Bohužel, s původním Mini po roce 2000 to nemá nic společného. Původní Mini byla nízká, tvrdá buginka. Pro běžné účely vynikající 1.6 atmo, které se skvěle vytáčelo. Jednou jsem ji řídil. Mimořádně kontaktní řízení. Řadicí páka se musela tahat po drahách, jak ve sporťáku. Krásný zvuk motoru. Opravdu, velmi povedené auto už v základu. Tohle nové, to je krom designu, běžný mainstream, kompletně jiné auto. Vysoké, měkkě, houpavé, bezkontaktní, tříválce.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 05. 2018 14:17

Příjemná změna je získat z diskuze relevantní informace k danému vozu a ne "Ultimate Metrosexual Machine" a "Koncern cpete všude".
Díky za postřehy...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 05. 2018 19:50

Co mas proti tomu, ked niekto vyjadri nazor, ktory jasne a presne definuje cielovu skupinu tohto automobilu?

Inymi slovami:

stealth01 | 10. 05. 2018 21:45
Nepřeháněj. Každý má právo vyslovít svůj pohled na věc.
stealth01 | 10. 05. 2018 21:47
Nepřeháněj. Každý má právo vyslovít svůj pohled na věc.

Zdroj: https://www.autorevue.cz/skoda-kodiaq-rs-2018-prvn... ...

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  16. 05. 2018 20:51

On proti tomu ale nemá vůbec nic a s tím, co napsal jindy a jinde, není vůbec v rozporu.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 05. 2018 22:23

Vítám zásah redakce a výmaz "příspěvků" vytrvalého obtěžovatele a uklidnění. Snad se v diskusích už objeví jen věcné a obsažné příspěvky.
Milý Joe Doe, myslíš si, že, cituji tě: "...ked niekto vyjadri nazor, ked niekto vyjadri nazor, ktory jasne a presne definuje cielovu skupinu tohto automobilu?" - je vyjádření názoru v diskusích k článkům Autorevue v případech zmíněného obtěžovatele, na kterého poukázal Stealth01?:
Jan Zlatousty | 24. 04. 2018 16:28 | [37.188.233.xxx]
"Uz jsem to tady jednou psal - at uz to tady konecne prejmenuji na skodarevue.cz,a nikdo me tady neuvidi."
Jan Zlatousty | 20. 04. 2018 09:20 | [185.47.177.xxx]
"Dobry,tak at se tenhle web KONECNE prejmenuje na skodarevue.cz nebo verevue.cz,a ja sem okamzite prestavam chodit. Ale on se porad jmenuje autorevue.cz,ale nic jineho nez ody na koncernove pekace se zde clovek nedocte.To mi vadi,jinak at si kazdej jezdi,v cem chce,a uziva si treba bajecneho pohodli koncernovych trestnych lavic..."

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 05. 2018 22:31

Stealth reagoval na moj prispevok dalej dole...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 05. 2018 22:34

To mi jaksi uniklo.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 05. 2018 22:32

Jinak můj názor k autu, o kterém se píše v článku, je, že poněkud ztratilo původní kouzlo při uvedení "retra" na mini na trh před už cca 15 lety. Třeba ten kulaty ohromný "ciferník" to bylo úžasné. Dnes se z toho ciferníků stal takový pseudodisplej. Stejně tak tvary a celkový design, který toto výborné auto posunul k "dospělosti". Myslím si, že se toto auto posunulo bohužel někam jinam. Určitě si ale své obdivovatele najde, nejenom pro design, alei i pro skvělé jízdní vlastnosti.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  18. 05. 2018 19:31

Josefe. Z tvych komentaru jsem mel vzdy pocit klidne sily a stotozboval jsem se s tvymi nazory. Nicmene v tomto bode s tebou zasadne nesouhlasim. Jak muze nekdo souhlasit s jednoznacnou cenzurou!!? Zadna sprosta slova od Kvicaly alias alias preci nikdy nepadla...toto se mi vazne nelibi...

Odpovědět  |   | 
GR8  |  16. 05. 2018 17:55

Bohuzel? Myslel js bobudik. V okoli mam 3 kusy roky 04-08 a vsichni to prodali ci prodavaji. Ta 1.6 je pruser nebo?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  16. 05. 2018 19:10

1,6 není průser, je v mnoha autech bmw a koncernu PSA a tam najedou xxxtkm. U prvních ročníků byla pruserová převodovka. Největší průser byl, že tu 1,6 bmw zmodernizoval a do mini se už nedostala. Hlavně se musí měnit olej a né nějaký long nebo eko, nebot to časování a měnitelný zdvih sacích a to pěkný vytáčení musíš mazat. Neplésti s turbem

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  16. 05. 2018 20:25

Asi záleží na konkrétním kusu. To, o kterém píši má najeto určitě přes 150tis a motor zatím jen běžný servis a výměna nějakého čidla( termostatu) na chladicí okruh. Interiér je též na úrovni. Kvalitní drahé měkčené plasty, kvalitní čudlíky, zasklení budíků. V té době šlo sehnat Mini Copera bez výbavy něco málo přes 500tis. Což byla dobrá cena, na ty jízdní vlastnosti a interiér. Kdo věděl co si kupuje a proč si to kupuje, určitě na Miníka nikdy nezapomene. Ten vůz zabil jeho krásný design. V dané době v tom bylo možno v Německu spatřit hlavně mladé slečny, které charakteristické vlastnosti vozu zřejmě nepoptálaly. To je důvod, proč je současná generace tak jiná.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 05. 2018 12:10

Ultimate metrosexual hipster machine...

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 05. 2018 20:04

každou další generací jsou ta Mini kýčovitější a směšnější. Za moulu, co si něco takového pořídí, je člověku až trapno...

Odpovědět  |   | 
Mini  |  20. 05. 2018 22:05

a ty seš jednoduše irelevantní arogantní h...o, co jinýho na ten tvůj jedovatej výblitek napsat

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A