Projeli jsme Mini po faceliftu. Má ještě vtipnější detaily a skvělý podvozek

Sir CHerokee  |  16. 05. 2018 11:46

Je smypatické, že do tohoto autíčka jde pořídit ještě pořádné motory - oba 2 litry. Stylovka a líbí se mi!

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  16. 05. 2018 12:24

Mně se taky moc líbí. Vidět to na silnici je příjemná změna. Bohužel, s původním Mini po roce 2000 to nemá nic společného. Původní Mini byla nízká, tvrdá buginka. Pro běžné účely vynikající 1.6 atmo, které se skvěle vytáčelo. Jednou jsem ji řídil. Mimořádně kontaktní řízení. Řadicí páka se musela tahat po drahách, jak ve sporťáku. Krásný zvuk motoru. Opravdu, velmi povedené auto už v základu. Tohle nové, to je krom designu, běžný mainstream, kompletně jiné auto. Vysoké, měkkě, houpavé, bezkontaktní, tříválce.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 05. 2018 14:17

Příjemná změna je získat z diskuze relevantní informace k danému vozu a ne "Ultimate Metrosexual Machine" a "Koncern cpete všude".
Díky za postřehy...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 05. 2018 19:50

Co mas proti tomu, ked niekto vyjadri nazor, ktory jasne a presne definuje cielovu skupinu tohto automobilu?

Inymi slovami:

stealth01 | 10. 05. 2018 21:45
Nepřeháněj. Každý má právo vyslovít svůj pohled na věc.
stealth01 | 10. 05. 2018 21:47
Nepřeháněj. Každý má právo vyslovít svůj pohled na věc.

Zdroj: https://www.autorevue.cz/skoda-kodiaq-rs-2018-prvn... ...

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  16. 05. 2018 20:51

On proti tomu ale nemá vůbec nic a s tím, co napsal jindy a jinde, není vůbec v rozporu.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 05. 2018 22:23

Vítám zásah redakce a výmaz "příspěvků" vytrvalého obtěžovatele a uklidnění. Snad se v diskusích už objeví jen věcné a obsažné příspěvky.
Milý Joe Doe, myslíš si, že, cituji tě: "...ked niekto vyjadri nazor, ked niekto vyjadri nazor, ktory jasne a presne definuje cielovu skupinu tohto automobilu?" - je vyjádření názoru v diskusích k článkům Autorevue v případech zmíněného obtěžovatele, na kterého poukázal Stealth01?:
Jan Zlatousty | 24. 04. 2018 16:28 | [37.188.233.xxx]
"Uz jsem to tady jednou psal - at uz to tady konecne prejmenuji na skodarevue.cz,a nikdo me tady neuvidi."
Jan Zlatousty | 20. 04. 2018 09:20 | [185.47.177.xxx]
"Dobry,tak at se tenhle web KONECNE prejmenuje na skodarevue.cz nebo verevue.cz,a ja sem okamzite prestavam chodit. Ale on se porad jmenuje autorevue.cz,ale nic jineho nez ody na koncernove pekace se zde clovek nedocte.To mi vadi,jinak at si kazdej jezdi,v cem chce,a uziva si treba bajecneho pohodli koncernovych trestnych lavic..."

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 05. 2018 22:31

Stealth reagoval na moj prispevok dalej dole...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 05. 2018 22:34

To mi jaksi uniklo.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 05. 2018 22:32

Jinak můj názor k autu, o kterém se píše v článku, je, že poněkud ztratilo původní kouzlo při uvedení "retra" na mini na trh před už cca 15 lety. Třeba ten kulaty ohromný "ciferník" to bylo úžasné. Dnes se z toho ciferníků stal takový pseudodisplej. Stejně tak tvary a celkový design, který toto výborné auto posunul k "dospělosti". Myslím si, že se toto auto posunulo bohužel někam jinam. Určitě si ale své obdivovatele najde, nejenom pro design, alei i pro skvělé jízdní vlastnosti.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  18. 05. 2018 19:31

Josefe. Z tvych komentaru jsem mel vzdy pocit klidne sily a stotozboval jsem se s tvymi nazory. Nicmene v tomto bode s tebou zasadne nesouhlasim. Jak muze nekdo souhlasit s jednoznacnou cenzurou!!? Zadna sprosta slova od Kvicaly alias alias preci nikdy nepadla...toto se mi vazne nelibi...

Odpovědět  |   | 
GR8  |  16. 05. 2018 17:55

Bohuzel? Myslel js bobudik. V okoli mam 3 kusy roky 04-08 a vsichni to prodali ci prodavaji. Ta 1.6 je pruser nebo?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  16. 05. 2018 19:10

1,6 není průser, je v mnoha autech bmw a koncernu PSA a tam najedou xxxtkm. U prvních ročníků byla pruserová převodovka. Největší průser byl, že tu 1,6 bmw zmodernizoval a do mini se už nedostala. Hlavně se musí měnit olej a né nějaký long nebo eko, nebot to časování a měnitelný zdvih sacích a to pěkný vytáčení musíš mazat. Neplésti s turbem

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  16. 05. 2018 20:25

Asi záleží na konkrétním kusu. To, o kterém píši má najeto určitě přes 150tis a motor zatím jen běžný servis a výměna nějakého čidla( termostatu) na chladicí okruh. Interiér je též na úrovni. Kvalitní drahé měkčené plasty, kvalitní čudlíky, zasklení budíků. V té době šlo sehnat Mini Copera bez výbavy něco málo přes 500tis. Což byla dobrá cena, na ty jízdní vlastnosti a interiér. Kdo věděl co si kupuje a proč si to kupuje, určitě na Miníka nikdy nezapomene. Ten vůz zabil jeho krásný design. V dané době v tom bylo možno v Německu spatřit hlavně mladé slečny, které charakteristické vlastnosti vozu zřejmě nepoptálaly. To je důvod, proč je současná generace tak jiná.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 05. 2018 12:10

Ultimate metrosexual hipster machine...

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 05. 2018 20:04

každou další generací jsou ta Mini kýčovitější a směšnější. Za moulu, co si něco takového pořídí, je člověku až trapno...

Odpovědět  |   | 
Mini  |  20. 05. 2018 22:05

a ty seš jednoduše irelevantní arogantní h...o, co jinýho na ten tvůj jedovatej výblitek napsat

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V nouzi vás může zachránit

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V n…

U některých aut je záslepka pro odjištění pojistky převodovky vidět na první pohled. Často ji vnímáme jen jako nutný technický prvek, ovšem pod sebou skrývá funkci, která může být v krajních momentech zásadní.

14.  8.  2018 | | 32 N/A
Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. Jeho výbava ohromí i dnes

Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. …

Pod jménem Mégane si představíte vcelku normální hatchback od Renaultu. Francouzská značka však tohle jméno uvedla ještě dříve u futuristického konceptu, který ve své době nadchl neskutečnou výbavou a technologiemi.

3.  8.  2018 | | 31 N/A
Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily i GAZ, Češi však měli smůlu

Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily…

Chloubou Škody je dnes Kodiaq a Karoq, univerzální stroje schopné plnit různé úkoly však měl mladoboleslavský výrobce už před půlstoletím. Akorát jsme si na ně museli nechat zajít chuť.

8.  8.  2018 | | 31 N/A
Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hybrid s technikou Golfu

Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hy…

Na zcela novou generaci Octavie si sice ještě nějaký ten čas počkáme, už nyní se však objevují zajímavé podrobnosti o její technice. Mild-hybridní pohon je tak v českém bestselleru docela pravděpodobný.

3.  8.  2018 | | 73 N/A
Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate Luxury je v reálu absurdní!

Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate L…

Postavte vedle ultraluxusního konceptu od Maybachu člověka na běžné ulici, a najednou začnete vnímat, o jak opuletní kus se jedná.

2.  8.  2018 | | 32 N/A