Projekt Sartre: Evropa má také svůj bezpilotní automobil. Už jezdí

7 komentářů

dedekMMC
31. května • 0:29

Větší pitomost sem v poslední době neslyšel. Už vydím jak nějakej řidič kamiónu přebere zodpovědnost za nějaký auta za sebou ať je tam systém jakej chce a obráceně se někdo svěří jemu. Řidič kamiónu si půjde dát pauzu na pumpu nebo na hajzlík a je po jízdě bez řízení. Nebo jestli zamýšlej spešl vyhrazené trucky jako lídry kolony a to už je defakto supl již nefunkční železniční dopravy. A nebo je to další ekoteroristický počin na snížení emisí snížením rychlosti a jízdou v aerodinamickém tunelu. Blbost blbost blbost.

Moik
31. května • 12:31

Tak je v článku jasně napsaný, že by úlohu mohl převzít pofík jako třeba v autobuse...určitě se nepočítá se zařazením za Poláka s kamionem.A ta hromada kamer a laserů navíc k adaptivnímu tempomatu a hlídání pruhu tu bude právě proto, aby to celý fungovalo, ne??Jel jsem teďka do Amstru přes Německo, kdybych dohnal takovou kolonu jedoucí 100kmh, klidně bych se připojil...nastavil bych si, kde se chci odpojit, aby mě to vzbudilo a dál bych opravdu nic neřešil... 100-200km bych se svezl, pak jel zase sám.

dedekMMC
31. května • 18:12

Takže co je na tom za pozitivum. Nějak nevím.
Negativum: budu se courat jak šnek, co ušetřim na palivu nasypu firmě co tomu bude šéfovat. Jestli někoho nebaví řídit ať jede sockou. Na to si nemusim platit svoje auto a palivo.

Ondra
30. května • 12:32

Tak do takového vláčku bych se v životě nepřipojil. svěřovat můj a život mých blízkých nějakému kamioňákovi, kterého vůbec neznám opravdu nehodlám. A ještě za to platit 10 éček. + k tomu se budu vláčet 80tkou, do kopce tak 60tkou, nebudu se moci kochat (když budu první za kamionem) a uvidím akorát tak hromadu starýho železa a možná budu čuchat smrady z kamionu. A ke všemu tomu do cíle dorazím o několik hodin později, rozlámanej ještě víc než kdybych si řídil sám a dával si pauzičky, které si tak jako tak budete muset dávat, protože prostě nevydržíte sedět na jedný sedačce celou cestu někam k moři + trasa vláčku určitě nebude stejná, takže budete muset kontrolovat, kam jede kamion, abyste se stihli odpojit, a neodjeli někam jinam. Výsměch tomuto řešení :-D Google to má teda lépe pořešený.

30. května • 10:11

Proč platit za něco co mi nic nepřinese? Jednak adaptivní tempomat se dokáže udržet za jiným autem už teď a druhak systém hlídání v jízdním pruhu by mohl umět zatočit volantem - co víc je k jízdě potřeba? Proč bych pak měl mít vic kamer a laserů a na někoho se vázat, platit mu a svěřovat mu svůj život?

Jigg
30. května • 8:57

Tak to je super deal. Zaplatit deset euro abych se celou cestu vlekl za kamionem. Nejlepší však bude pro ostatní řidiče, až se tyto "vláčky" budou předjíždět na dálnici - jeden pojede 95 a druhej 100 kmph. Sranda bude taky v noci při vyhýbání se výmolům (to je asi jen u nás) ale také zvěři na poslední chvíli. První to strhne aby zabránil srážce a když se utrhne tak novým vůdcem kolony bude druhej v pořadí, kterej si zrovna čte - to bude probuzeníčko :o)

Antiautomat
30. května • 8:35

...tak a teraz zaparkujte ten kamion /v 80kmh/ do priekopy a hned je po citani novin a surfovani po nete :-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud