Project Kahn Continental GTS: polykač kilometrů

Luxusní supervýkonné coupé nepotřebuje nějaké zásahy, které by z něj dělaly sporťák. Decentní restyling ovšem někdy neuškodí.

Bentley Continental GT je vozem, který nemá mnoho konkurentů. Své zákazníky hýčká z každého směru, pod kapotou má dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec o objemu 6 litrů a výkonu 560 koní. Bentley byl tak velkorysý, že si pro většinu trhů dokonce odpustil implementaci omezovače rychlosti, takže GT se rozjede až na 320 km/h. Přidejme k tomu největší přední kotouče používané u sériových vozů a je jasné, že tento stroj není jen tak obyčejný.

Jak jsem se již zmiňoval v úvodu, tuner Project Kahn se vůbec nesnažil udělat z Continentalu něco rychlejšího nebo výkonnějšího. Místo toho vsadil na dobrý vkus svých designérů a vozu nadělil decentní a vkusní bodykit, přinášející ještě větší exkluzivitu. Nový je přední nárazník s integrovaným dvoudílným spoilerem, vzadu je dokonce použit spoiler třídílný, obepínající čtveřici koncovek výfuku. Velmi výrazným prvkem na voze jsou dvacetipalcová kola z lehkých slitin, která vozu hodně sluší a jsou navíc vyrobeny z velmi lehkých materiálů.

Project Kahn nezapomněl ani na interiér vozu, kde si mohou zákazníci zvolit materiály jako například kvalitní kůži Nappa v různých barevných provedeních a kombinacích, jako dekorace je rovněž možné použít karbon nebo hliník. Pro ty, kteří by přeci jen chtěli něco navíc, nabízí tuner kompletně přepracovaný elektronicky stavitelný podvozek, který dokáže v případě potřeby přiblížit vůz ještě blíž k silnici. K zhoršení komfortu v klasickém nastavení by přitom vůbec dojít nemělo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Project Kahn Continental GTS

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků