Project Kahn Continental GTS: polykač kilometrů

Luxusní supervýkonné coupé nepotřebuje nějaké zásahy, které by z něj dělaly sporťák. Decentní restyling ovšem někdy neuškodí.

Bentley Continental GT je vozem, který nemá mnoho konkurentů. Své zákazníky hýčká z každého směru, pod kapotou má dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec o objemu 6 litrů a výkonu 560 koní. Bentley byl tak velkorysý, že si pro většinu trhů dokonce odpustil implementaci omezovače rychlosti, takže GT se rozjede až na 320 km/h. Přidejme k tomu největší přední kotouče používané u sériových vozů a je jasné, že tento stroj není jen tak obyčejný.

Jak jsem se již zmiňoval v úvodu, tuner Project Kahn se vůbec nesnažil udělat z Continentalu něco rychlejšího nebo výkonnějšího. Místo toho vsadil na dobrý vkus svých designérů a vozu nadělil decentní a vkusní bodykit, přinášející ještě větší exkluzivitu. Nový je přední nárazník s integrovaným dvoudílným spoilerem, vzadu je dokonce použit spoiler třídílný, obepínající čtveřici koncovek výfuku. Velmi výrazným prvkem na voze jsou dvacetipalcová kola z lehkých slitin, která vozu hodně sluší a jsou navíc vyrobeny z velmi lehkých materiálů.

Project Kahn nezapomněl ani na interiér vozu, kde si mohou zákazníci zvolit materiály jako například kvalitní kůži Nappa v různých barevných provedeních a kombinacích, jako dekorace je rovněž možné použít karbon nebo hliník. Pro ty, kteří by přeci jen chtěli něco navíc, nabízí tuner kompletně přepracovaný elektronicky stavitelný podvozek, který dokáže v případě potřeby přiblížit vůz ještě blíž k silnici. K zhoršení komfortu v klasickém nastavení by přitom vůbec dojít nemělo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Project Kahn Continental GTS

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků