Project Kahn Continental GTS: polykač kilometrů

Luxusní supervýkonné coupé nepotřebuje nějaké zásahy, které by z něj dělaly sporťák. Decentní restyling ovšem někdy neuškodí.

Bentley Continental GT je vozem, který nemá mnoho konkurentů. Své zákazníky hýčká z každého směru, pod kapotou má dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec o objemu 6 litrů a výkonu 560 koní. Bentley byl tak velkorysý, že si pro většinu trhů dokonce odpustil implementaci omezovače rychlosti, takže GT se rozjede až na 320 km/h. Přidejme k tomu největší přední kotouče používané u sériových vozů a je jasné, že tento stroj není jen tak obyčejný.

Jak jsem se již zmiňoval v úvodu, tuner Project Kahn se vůbec nesnažil udělat z Continentalu něco rychlejšího nebo výkonnějšího. Místo toho vsadil na dobrý vkus svých designérů a vozu nadělil decentní a vkusní bodykit, přinášející ještě větší exkluzivitu. Nový je přední nárazník s integrovaným dvoudílným spoilerem, vzadu je dokonce použit spoiler třídílný, obepínající čtveřici koncovek výfuku. Velmi výrazným prvkem na voze jsou dvacetipalcová kola z lehkých slitin, která vozu hodně sluší a jsou navíc vyrobeny z velmi lehkých materiálů.

Project Kahn nezapomněl ani na interiér vozu, kde si mohou zákazníci zvolit materiály jako například kvalitní kůži Nappa v různých barevných provedeních a kombinacích, jako dekorace je rovněž možné použít karbon nebo hliník. Pro ty, kteří by přeci jen chtěli něco navíc, nabízí tuner kompletně přepracovaný elektronicky stavitelný podvozek, který dokáže v případě potřeby přiblížit vůz ještě blíž k silnici. K zhoršení komfortu v klasickém nastavení by přitom vůbec dojít nemělo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Project Kahn Continental GTS

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků