Project Kahn Aston Martin DB9S: nádherné křivky

Aston Martin DB9 je vozem, na který by se mnoho lidí dokázalo dívat od rána do noci. Když se k tomu přidá jemný tuning, nic se nezkazí.

Pokud čekáte ortodoxní stroj s extrémně navýšeným výkonem, dnes se nedočkáte. Na vozy jako Aston Martin třeba s maximálním citem. A takou práci předvedl tuner Porject Kahn. Model DB9 se dočkal stylingových prvků tvořených novým předním i zadním nárazníkem, malým spoilerem na víku kufru nebo prahovými nástavci po bocích vozu. Vše dotváří nádherná dvacetipalcová kola RSV.

Víc detailů zde nehledejte. Pod kapotou zůstal netknutý dvanáctiválec 6,0 s výkonem 331 kW/450 k a točivým momentem vrcholícím na hodnotě 570 Nm. To jsou čísla rozhodně zajímavá a jediné co Kahn upravil, je výfuk. Tuner slibuje ještě lepší zvuk a nějaký ten koník navíc se taky jistě dostaví.

Ptáte-li se na cenu, pak na body kit si připravte 6 700 dolarů a na nová kola další 4 000 k tomu. Zdá se vám to hodně? Stačí prodat manželčino auto a ještě zbude na den ježdění po náměstí, tam se tato úprava projeví nejlépe...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Project Kahn Aston Martin DB9S

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků