Mam trosku bordel v tych info.
Saab aj opel vyhlasili, ze pocas nasledujucich 5 rokov chystaju 30 novch motorov.
Mozno sa nieco ukaze v Alfe (a naopak).
Ale informacie v clanku su riadny chaos.
1- je patvalec 2,4 JTD, mohli aspon uviest info, ze bude prevrtany (ak bude) na 2,5, nie kazdy, kto cita autorevue.cz sa vyzna.
2 - sestvalec 3,0 ma vraj byt opat Isuzu s common-railom III. generacie, ale to nie je overene
3 - naco budu Alfe dva motory s rovnakym vykonom (1,8 JTS=118kW, 1,9 JTS=118 kW????) - aj sa pozrite, co pisete...
S pozdravom PH
Myslim, ze se ted se Seat se svym novym, nebojim se rict MEGAHNUSNYM, Toledem muze chytit za nos. To ma byt konkurence Alfe? Prazdny slogan "Auto emocion" proti "Cuore Sportivo"? Zvlast efektni v motorizaci 1.6... Kdepak - tohle image Seat mit nikdy nemuze a nebude. O zde zminovanem BMW nemluvim, to prece jen asi cili na malinko (!) jinou cilovou skupinu. Ale pseudokonkurence typu Seat nehrozi. Akorat skoda, ze nenechali tu vtipne resenou kliku zadnich dveri.... Ale i tak BOMBA!
Móóóc povedená tahle 157. Ale Seat bych nehaněl, jako jediní v KONCERNU dělají solidní design.
Prostě a jednoduše nádhera!!!1,8 JTS 118KW to je hodně dobrej výkon a už ten základ pojede asi moc pěkně.Tady všichni haní výrobu Alfy jak kdyby u toho stáli,to mám opravdu moc rád.Oni Němci jsou ve výrobě opravdu dokonalý,věřte tomu...a jak jsou pracovití
Můj sen je GT 3.2 V6, ale penízky niesú
tak fanousci BMW uz maji utrum, alfina prijde s 3.0JTD, vykon pres 180kW, nahon 4x4 tak ted uz ten jejich opevovany 330d tak vychytany nebude. No jen si nedovedu predstavit ten rozvor u takoveho auta, ale co uz...
Zapomněl jsi na BMW 335d - 200kW... ;)
A nezapomněl jsi na 3.0 biturbo od BMW?? Takže Alfa je pořád pozadu, i když výkon je to slušnej...
mno pokud vim, tak obodoba 535, tedy 3.0bT u alfy je pripravovan taky, ale pochybuju, ze bude v nastupci 156tky, to spis v nastupci 166tky...
>pig: to muze i tak
Opet klasicka situace. Objevi se neco noveho (i kdyz v tomhle pripade nejde o novy model, ale o evoluci stavajiciho) od makoronozroutu a fandove italskych aut se jako houf hned sesikuji a velebi ono dilo. Ostatni - neutralni a nefandici italskym autum - se jen v duchu usklibnou a nevzrusuji se. Zavrou stranku a jdou na jinou.
A co tady bylo revu a kritiky, ze Octavka II je stejne auto, pouze s malym faceliftem, ze nevidi zadny pokrok, atd. A stejni lide tady a ted se mohou rozplynout ve slasti, temer z toho maji maly orgasmus.
A budou skalopevne tvrdit, ze Fiaty a Alfy jsou kvalitni, skvele auta, my ostatni jsme blbouni a ignoranti, kteri jsou jen zmanipulovani nemeckym marketingem. Klidne si sve tezce vydelane statisice dejde za italske haraburdi a doufejte, ze kvalita vyrobku a pracovni disiplina Talosu jsou lepsi...verte a Vase vira Vam pomuze. Amen
Pavliku a kam bys zaradil me kdyz se mi libi nova Octavia i Alfa 157?A jestli je auto z Italie nebo z Nemecka je uplne jedno!!!!!!!!!! A Skodovku z Ukrajiny by sis koupil? Ano je to vlastne Made in Germany!
No jen ať Ti ta víra (Amen) vydrží panáčku. Co se týká té evoluce a revoluce: je rozdíl nezprznit dosavadní nádhernou 156-ku nějakým pokusem udělat designově nové auto a je rozdíl totéž u té Oktávky. Pokud pominu vkus každého jedince, můj názor je, že z nádherného auta (156) ještě hezčí už jen těžko uděláš, proto jen nevelké změny z vnějšku. No a auta, která by tu revoluci celkem dost potřebovala (Oktávka) se jí holt nedočkají. Inu smůla. Z mnoha rozličných důvodů. Buď prostě nemůže - příkaz z Golfsburgu nebo zkrátka jen to, že super designéři z MB toho prostě nejsou schopni (á propos - mají vůbec nějaké?). Tak nebuď zapšklý a nesoustřeď se jen na kabát. Uvnitř toho asi bude k pokoukání o dost víc. Ty motory jsou fakt síla i když na první pocit - nevím, co ty motory od Opla. Ale snad vědí, co dělají.
Já mám zase pocit, že blbci a ignoranti jsou už všichni ti, co nejezdí a nevychvalují auta z golfsburgského koncernu. To je možná důvod, že italo-, francouzo- a japoncofilové drží pohromadě.
A abych jen nechválil. Nelíbí se mi kliky zpět, tradičně "v plechu" a co nejvíc, ty budíky. Ty původní samostatně zasazené v hlubokých tunelech byly stokrát sportovnější a hezčí. A přehledné byly taky perfektně. Totéž jsem viděl u faceliftované 147-ky v Paříži a celkem mě to naštvalo. Toť mé názory.
No jooo, aby se nezval limach, stary znamy pomlouvac vseho co neni italske a predevsim co jen zavani VW koncernem. Od Tebe uz jsem cetl tolik clanku, ze mi pripadas jako totalne az fanaticky zalaskovany do vseho italskeho, a tim padem i zaslepeny. Ze tak vzdycky chvalis vse italske a jejich perfektni vyrobky...kolik Italu znas? Kolikrat jsi byl v Italii? Kolikrat ses setkal osobne s jejich pracovni disciplinou a jizanskym temperamentnim naturelem, ze je tak hajis?
Jsem rád, že čteš mé články. I když zas tak moc jsem jich zase nenapsal, tolikrát se k netu nedostanu. To sis ale mohl všimnout, že je to spíš reakce na podobné články, jako byl ten tvůj. Spíš než kolik Italů znám a kolikrát jsem byl v Itálii mohu posloužit důležitějším údajem. Mám už čtvrté italské auto. Je to jen o zkušenostech. A protože jsou výborné, zastávám toto stanovisko. S tou zaslepeností bych mohl zase já argumentovat opačně příznivcům německých aut. Jo a kdyby sis přečetl ty "pomlouvačné" články lépe, zjistil bys, že to s tím mým fanatismem není tak zlé. Navíc co se týká pracovní disciplíny - v jiných automobilkách nepracují asiati, turci a další neevropské národy s podobnou mentalitou jako Italové? Tím nezpochybňuji argument o jejich pracovní disciplíně. Zajímavé - máš podobné argumenty a slovní spojení jako můj dobrý "fanatický" kamarád a uctívač Seatů a spol.
To jsem rad, ze mas kamarada, ktery smysli podobne, jako ja - vidis, nejsem sam - je nas vic. Seata nemam, preferuji vetsi prostor v aute, mam Mazdu Premacy. Davam prednost japoncum. Fiata mel muj otec a uzil si dost a dost. Pokud bylo auto v zaruce, mel trpelivost. Pak uz ne a rychle ho prodal. Dekuji, nechci...
Pavel: Když Tě to nezajímá, tak se ušklíbni, mysli svoje nebo jak to píšeš. Proč máš potřebu kydat špínu na něco o čem prd víš ? To je nás víc mi připomíná doby nedávno minulý, taky jich bylo víc.
Už toho nechte chlapi, pro mě je důležité, že bude V6 a pohon 4x4 v tomhle krásným autě a konečně mám o čem snít. Od dob 75ky a 155 Q4 mě to nebralo, až teď.
No vidis, my meli 4x auto z produkce Fiat+AR, znami maji taky a bez nejakych vetsich problemu, jen zcela bezne veci... takze pokud soudis na zaklade jednoho auta, tak to te lituju...
Hmm Pavliku ty sa kludne voz na svojej srotovke, ja som so svojim "talianskym haraburdim" nadmieru spokojny
A nerikali ze to treba zacnou kvalitneji vyrabet? Aby to po 15 000 km nemelo zvuk jak 100 let starej mixer... ostatne jako vsechny alfy...
Ehm: asi by nebylo odveci abych te sves s 2.4 JTD ktere ma najeto neco malinko pres 1/4 milionu km. A uplne idealni by bylo aby jsi hned pote presedl do noveho auta z produkce vynikajiciho nemeckeho "koncernu".
Jedna paní povídala...
Super! Krasa! Nadherna!
ze tu neni nikdo, kdo by tvrdil, ze cekal od noveho modelu vetsi zmenu, ze je to jenom 156 s novymi svetly ... joo, hanet se musi asi jenom skodovka ...
No ty zmeny tam docela jsou i vzhledove. No a az bude Skodovka davat do Octavie jako neslabsi benzinak motor o vykonu 118kw, tak ji take zacneme chvalit.
tohle mit pohon zadnich kol tak se muze jit muj milovany BMW klouzat!!!!
Už teď vypadá 156 líp než trojkový BMW A co teprve 157!!! Nářez jako pařez.
Tak to je ovsem hodne cool .... Super design a odpadly vsechny slabe benziny, ted uz je to skutecne prava Alfa i v zakladu. Jsem zvedav o kolik se zvedne cena.
hmmm
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.