Projděte si skvosty muzea Porsche. Od Růžové svině po boxer s 1200 koni

12 komentářů

Joe Doe
11. července • 16:46

Kedysi davno, pred VAG a SUV erou, som bol este v starom muzeu, ktore bolo de facto sucastou tovarne. Auta dost blizko pri sebe, ale zato sa na ne dalo siahnut - z motora jedneho z nich na zem kvapkal olej.Bolo to take 'down to earth', fanusikovske.Ale doba sa meni...

tom
11. července • 16:50

Tady si ale na spoustu z nich muzes take sáhnout nebo do nich sednout. A olej z nich kape taky, všechna auta, co jezdila jsou provozuschopna a maji tuv a mohou na silnice. Pod spoustou z nich je i podtacovani.

normální chlap
11. července • 14:58

nevím kde jste vzali že evropská 917 měla přeplňovaný motor, přepolňování měly až can am spidery 917/10 a 917/30

Jouda
11. července • 14:23

Jsou prosím v muzeu i fotky Ferdinanda jak se společně objímá s Hitlerem a fotky lidí z koncentráku jak mu tam zadarmo pracují. ještě by tam mohl být vystaven železný kříž od Hitlera.Děkuji.

belga
12. července • 8:32

Vy opravdu děláte čest svému nicku :-D:-D

bzzz
11. července • 21:26

Nackove jsou v Nemecku narozdil od komunistu u nas zakazani a zlocinci i dnes trestani. Zamette si, Joudo, nejprve pred vlastnim prahem.

normální chlap
11. července • 15:02

kdybyste žil v té době a byl geniální konstruktér, dělal byste to stejné, aby jste se vy a vaše rodina mohla mít dobře, protože by o vás byl přirozeně zájem. A odmítnutí nebo protest proti využívání nuceně nasazených by vám udělalo na záda terč. Nehledě na to že ve 30tých a 40tých letech němci věřili, že židi jsou zlo. Tím to samozřejmě neobhajuju.

Jouda
11. července • 15:31

Obávám se, že Porsche vstoupil do NSDAP daleku před válkou, vzdal se Československého občanství a režimu věřil. Kdyby ne, mohl klidně s rodinou emigrovat tak jako jiní. Pro mne to byl fanatický esesák bez svědomí, který by bez tohoto režimu nedosáhl ničeho.

Normalni chlap
11. července • 19:50

Nsdap vyhralo volby v roce 1933 a to legitimnimi volbami, tudiz tomu vetsina nemcu verila. Navic pan Porsche byl skvely konstrukter jiz daleko pred prvni, natoz pred druhou valkou

KKK
11. července • 19:06

No takový Ford byl ve své době největší fašista v USA a po vypuknutí války odmítl dodávat pro US Army. Starý Peugeot byl největší nácek ve své zemi a podporoval kolaborantskou vládu ve Francii za což byl po válce odsouzen. Rodina Orsi, vlastník Maserati byla jedním z největších podporovatelů Mussoliniho a nadšeně vyráběla pro italskou fašistickou vládu. Vlastníci Fiatu postavili před válkou největší automobilový závod v Evropě, v Mirafiori, který v roce 1939 kompletně převedli na zbrojní výrobu opět pro italské fašisty. Kičiro Tojoda, zakladatel Toyoty, kompletně převedl výrobu osobních aut po vypuknutí druhé světové na válečnou produkci pro císařskou armádu a byl jedna ruka s armádními špičkami. Všichni tedy ochotně dobrovolně podporovali fašismus/nacismus, tedy fanatičtí náckové bez svědomí, kteří klidně mohli emigrovat, ale místo toho si vybrali cestu podpory fašismu.

Rex
11. července • 14:22

Ein wunderbares Konzern-web hier,danke!

Marek71
11. července • 13:01

Pár let zpátky jsem se tam taky zastavil:
http://mojefotogalerie.com/phpgallery/index.php...

Doporučujeme

Články odjinud