Kedysi davno, pred VAG a SUV erou, som bol este v starom muzeu, ktore bolo de facto sucastou tovarne. Auta dost blizko pri sebe, ale zato sa na ne dalo siahnut - z motora jedneho z nich na zem kvapkal olej.Bolo to take 'down to earth', fanusikovske.Ale doba sa meni...
Tady si ale na spoustu z nich muzes take sáhnout nebo do nich sednout. A olej z nich kape taky, všechna auta, co jezdila jsou provozuschopna a maji tuv a mohou na silnice. Pod spoustou z nich je i podtacovani.
nevím kde jste vzali že evropská 917 měla přeplňovaný motor, přepolňování měly až can am spidery 917/10 a 917/30
Jsou prosím v muzeu i fotky Ferdinanda jak se společně objímá s Hitlerem a fotky lidí z koncentráku jak mu tam zadarmo pracují. ještě by tam mohl být vystaven železný kříž od Hitlera.Děkuji.
Vy opravdu děláte čest svému nicku :-D:-D
Nackove jsou v Nemecku narozdil od komunistu u nas zakazani a zlocinci i dnes trestani. Zamette si, Joudo, nejprve pred vlastnim prahem.
kdybyste žil v té době a byl geniální konstruktér, dělal byste to stejné, aby jste se vy a vaše rodina mohla mít dobře, protože by o vás byl přirozeně zájem. A odmítnutí nebo protest proti využívání nuceně nasazených by vám udělalo na záda terč. Nehledě na to že ve 30tých a 40tých letech němci věřili, že židi jsou zlo. Tím to samozřejmě neobhajuju.
Obávám se, že Porsche vstoupil do NSDAP daleku před válkou, vzdal se Československého občanství a režimu věřil. Kdyby ne, mohl klidně s rodinou emigrovat tak jako jiní. Pro mne to byl fanatický esesák bez svědomí, který by bez tohoto režimu nedosáhl ničeho.
Nsdap vyhralo volby v roce 1933 a to legitimnimi volbami, tudiz tomu vetsina nemcu verila. Navic pan Porsche byl skvely konstrukter jiz daleko pred prvni, natoz pred druhou valkou
No takový Ford byl ve své době největší fašista v USA a po vypuknutí války odmítl dodávat pro US Army. Starý Peugeot byl největší nácek ve své zemi a podporoval kolaborantskou vládu ve Francii za což byl po válce odsouzen. Rodina Orsi, vlastník Maserati byla jedním z největších podporovatelů Mussoliniho a nadšeně vyráběla pro italskou fašistickou vládu. Vlastníci Fiatu postavili před válkou největší automobilový závod v Evropě, v Mirafiori, který v roce 1939 kompletně převedli na zbrojní výrobu opět pro italské fašisty. Kičiro Tojoda, zakladatel Toyoty, kompletně převedl výrobu osobních aut po vypuknutí druhé světové na válečnou produkci pro císařskou armádu a byl jedna ruka s armádními špičkami. Všichni tedy ochotně dobrovolně podporovali fašismus/nacismus, tedy fanatičtí náckové bez svědomí, kteří klidně mohli emigrovat, ale místo toho si vybrali cestu podpory fašismu.
Ein wunderbares Konzern-web hier,danke!
Pár let zpátky jsem se tam taky zastavil:http://mojefotogalerie.com/phpgallery/index.php...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.