Projděte si skvosty muzea Porsche. Od Růžové svině po boxer s 1200 koni

Marek71  |  11. 07. 2018 13:01

Pár let zpátky jsem se tam taky zastavil:
http://mojefotogalerie.com/phpgallery/index.php...

Odpovědět  |   | 
Rex  |  11. 07. 2018 14:22

Ein wunderbares Konzern-web hier,danke!

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  11. 07. 2018 14:23

Jsou prosím v muzeu i fotky Ferdinanda jak se společně objímá s Hitlerem a fotky lidí z koncentráku jak mu tam zadarmo pracují. ještě by tam mohl být vystaven železný kříž od Hitlera.Děkuji.

Odpovědět  |   | 
normální chlap  |  11. 07. 2018 15:02

kdybyste žil v té době a byl geniální konstruktér, dělal byste to stejné, aby jste se vy a vaše rodina mohla mít dobře, protože by o vás byl přirozeně zájem. A odmítnutí nebo protest proti využívání nuceně nasazených by vám udělalo na záda terč. Nehledě na to že ve 30tých a 40tých letech němci věřili, že židi jsou zlo. Tím to samozřejmě neobhajuju.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  11. 07. 2018 15:31

Obávám se, že Porsche vstoupil do NSDAP daleku před válkou, vzdal se Československého občanství a režimu věřil. Kdyby ne, mohl klidně s rodinou emigrovat tak jako jiní. Pro mne to byl fanatický esesák bez svědomí, který by bez tohoto režimu nedosáhl ničeho.

Odpovědět  |   | 
KKK  |  11. 07. 2018 19:06

No takový Ford byl ve své době největší fašista v USA a po vypuknutí války odmítl dodávat pro US Army. Starý Peugeot byl největší nácek ve své zemi a podporoval kolaborantskou vládu ve Francii za což byl po válce odsouzen. Rodina Orsi, vlastník Maserati byla jedním z největších podporovatelů Mussoliniho a nadšeně vyráběla pro italskou fašistickou vládu. Vlastníci Fiatu postavili před válkou největší automobilový závod v Evropě, v Mirafiori, který v roce 1939 kompletně převedli na zbrojní výrobu opět pro italské fašisty. Kičiro Tojoda, zakladatel Toyoty, kompletně převedl výrobu osobních aut po vypuknutí druhé světové na válečnou produkci pro císařskou armádu a byl jedna ruka s armádními špičkami. Všichni tedy ochotně dobrovolně podporovali fašismus/nacismus, tedy fanatičtí náckové bez svědomí, kteří klidně mohli emigrovat, ale místo toho si vybrali cestu podpory fašismu.

Odpovědět  |   | 
Normalni chlap  |  11. 07. 2018 19:50

Nsdap vyhralo volby v roce 1933 a to legitimnimi volbami, tudiz tomu vetsina nemcu verila. Navic pan Porsche byl skvely konstrukter jiz daleko pred prvni, natoz pred druhou valkou

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 07. 2018 21:26

Nackove jsou v Nemecku narozdil od komunistu u nas zakazani a zlocinci i dnes trestani. Zamette si, Joudo, nejprve pred vlastnim prahem.

Odpovědět  |   | 
belga  |  12. 07. 2018 08:32

Vy opravdu děláte čest svému nicku

Odpovědět  |   | 
normální chlap  |  11. 07. 2018 14:58

nevím kde jste vzali že evropská 917 měla přeplňovaný motor, přepolňování měly až can am spidery 917/10 a 917/30

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 07. 2018 16:46

Kedysi davno, pred VAG a SUV erou, som bol este v starom muzeu, ktore bolo de facto sucastou tovarne. Auta dost blizko pri sebe, ale zato sa na ne dalo siahnut - z motora jedneho z nich na zem kvapkal olej.

Bolo to take 'down to earth', fanusikovske.

Ale doba sa meni...

Odpovědět  |   | 
tom  |  11. 07. 2018 16:50

Tady si ale na spoustu z nich muzes take sáhnout nebo do nich sednout. A olej z nich kape taky, všechna auta, co jezdila jsou provozuschopna a maji tuv a mohou na silnice. Pod spoustou z nich je i podtacovani.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků

Nejčtenější články

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 64 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 19 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 78 N/A