Projděte si skvosty muzea Porsche. Od Růžové svině po boxer s 1200 koni

Marek71  |  11. 07. 2018 13:01

Pár let zpátky jsem se tam taky zastavil:
http://mojefotogalerie.com/phpgallery/index.php...

Odpovědět  |   | 
Rex  |  11. 07. 2018 14:22

Ein wunderbares Konzern-web hier,danke!

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  11. 07. 2018 14:23

Jsou prosím v muzeu i fotky Ferdinanda jak se společně objímá s Hitlerem a fotky lidí z koncentráku jak mu tam zadarmo pracují. ještě by tam mohl být vystaven železný kříž od Hitlera.Děkuji.

Odpovědět  |   | 
normální chlap  |  11. 07. 2018 15:02

kdybyste žil v té době a byl geniální konstruktér, dělal byste to stejné, aby jste se vy a vaše rodina mohla mít dobře, protože by o vás byl přirozeně zájem. A odmítnutí nebo protest proti využívání nuceně nasazených by vám udělalo na záda terč. Nehledě na to že ve 30tých a 40tých letech němci věřili, že židi jsou zlo. Tím to samozřejmě neobhajuju.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  11. 07. 2018 15:31

Obávám se, že Porsche vstoupil do NSDAP daleku před válkou, vzdal se Československého občanství a režimu věřil. Kdyby ne, mohl klidně s rodinou emigrovat tak jako jiní. Pro mne to byl fanatický esesák bez svědomí, který by bez tohoto režimu nedosáhl ničeho.

Odpovědět  |   | 
KKK  |  11. 07. 2018 19:06

No takový Ford byl ve své době největší fašista v USA a po vypuknutí války odmítl dodávat pro US Army. Starý Peugeot byl největší nácek ve své zemi a podporoval kolaborantskou vládu ve Francii za což byl po válce odsouzen. Rodina Orsi, vlastník Maserati byla jedním z největších podporovatelů Mussoliniho a nadšeně vyráběla pro italskou fašistickou vládu. Vlastníci Fiatu postavili před válkou největší automobilový závod v Evropě, v Mirafiori, který v roce 1939 kompletně převedli na zbrojní výrobu opět pro italské fašisty. Kičiro Tojoda, zakladatel Toyoty, kompletně převedl výrobu osobních aut po vypuknutí druhé světové na válečnou produkci pro císařskou armádu a byl jedna ruka s armádními špičkami. Všichni tedy ochotně dobrovolně podporovali fašismus/nacismus, tedy fanatičtí náckové bez svědomí, kteří klidně mohli emigrovat, ale místo toho si vybrali cestu podpory fašismu.

Odpovědět  |   | 
Normalni chlap  |  11. 07. 2018 19:50

Nsdap vyhralo volby v roce 1933 a to legitimnimi volbami, tudiz tomu vetsina nemcu verila. Navic pan Porsche byl skvely konstrukter jiz daleko pred prvni, natoz pred druhou valkou

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 07. 2018 21:26

Nackove jsou v Nemecku narozdil od komunistu u nas zakazani a zlocinci i dnes trestani. Zamette si, Joudo, nejprve pred vlastnim prahem.

Odpovědět  |   | 
belga  |  12. 07. 2018 08:32

Vy opravdu děláte čest svému nicku

Odpovědět  |   | 
normální chlap  |  11. 07. 2018 14:58

nevím kde jste vzali že evropská 917 měla přeplňovaný motor, přepolňování měly až can am spidery 917/10 a 917/30

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 07. 2018 16:46

Kedysi davno, pred VAG a SUV erou, som bol este v starom muzeu, ktore bolo de facto sucastou tovarne. Auta dost blizko pri sebe, ale zato sa na ne dalo siahnut - z motora jedneho z nich na zem kvapkal olej.

Bolo to take 'down to earth', fanusikovske.

Ale doba sa meni...

Odpovědět  |   | 
tom  |  11. 07. 2018 16:50

Tady si ale na spoustu z nich muzes take sáhnout nebo do nich sednout. A olej z nich kape taky, všechna auta, co jezdila jsou provozuschopna a maji tuv a mohou na silnice. Pod spoustou z nich je i podtacovani.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 142 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 29 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 65 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A