Projděte si skvosty muzea Porsche. Od Růžové svině po boxer s 1200 koni

Marek71  |  11. 07. 2018 13:01

Pár let zpátky jsem se tam taky zastavil:
http://mojefotogalerie.com/phpgallery/index.php...

Odpovědět  |   | 
Rex  |  11. 07. 2018 14:22

Ein wunderbares Konzern-web hier,danke!

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  11. 07. 2018 14:23

Jsou prosím v muzeu i fotky Ferdinanda jak se společně objímá s Hitlerem a fotky lidí z koncentráku jak mu tam zadarmo pracují. ještě by tam mohl být vystaven železný kříž od Hitlera.Děkuji.

Odpovědět  |   | 
normální chlap  |  11. 07. 2018 15:02

kdybyste žil v té době a byl geniální konstruktér, dělal byste to stejné, aby jste se vy a vaše rodina mohla mít dobře, protože by o vás byl přirozeně zájem. A odmítnutí nebo protest proti využívání nuceně nasazených by vám udělalo na záda terč. Nehledě na to že ve 30tých a 40tých letech němci věřili, že židi jsou zlo. Tím to samozřejmě neobhajuju.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  11. 07. 2018 15:31

Obávám se, že Porsche vstoupil do NSDAP daleku před válkou, vzdal se Československého občanství a režimu věřil. Kdyby ne, mohl klidně s rodinou emigrovat tak jako jiní. Pro mne to byl fanatický esesák bez svědomí, který by bez tohoto režimu nedosáhl ničeho.

Odpovědět  |   | 
KKK  |  11. 07. 2018 19:06

No takový Ford byl ve své době největší fašista v USA a po vypuknutí války odmítl dodávat pro US Army. Starý Peugeot byl největší nácek ve své zemi a podporoval kolaborantskou vládu ve Francii za což byl po válce odsouzen. Rodina Orsi, vlastník Maserati byla jedním z největších podporovatelů Mussoliniho a nadšeně vyráběla pro italskou fašistickou vládu. Vlastníci Fiatu postavili před válkou největší automobilový závod v Evropě, v Mirafiori, který v roce 1939 kompletně převedli na zbrojní výrobu opět pro italské fašisty. Kičiro Tojoda, zakladatel Toyoty, kompletně převedl výrobu osobních aut po vypuknutí druhé světové na válečnou produkci pro císařskou armádu a byl jedna ruka s armádními špičkami. Všichni tedy ochotně dobrovolně podporovali fašismus/nacismus, tedy fanatičtí náckové bez svědomí, kteří klidně mohli emigrovat, ale místo toho si vybrali cestu podpory fašismu.

Odpovědět  |   | 
Normalni chlap  |  11. 07. 2018 19:50

Nsdap vyhralo volby v roce 1933 a to legitimnimi volbami, tudiz tomu vetsina nemcu verila. Navic pan Porsche byl skvely konstrukter jiz daleko pred prvni, natoz pred druhou valkou

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 07. 2018 21:26

Nackove jsou v Nemecku narozdil od komunistu u nas zakazani a zlocinci i dnes trestani. Zamette si, Joudo, nejprve pred vlastnim prahem.

Odpovědět  |   | 
belga  |  12. 07. 2018 08:32

Vy opravdu děláte čest svému nicku

Odpovědět  |   | 
normální chlap  |  11. 07. 2018 14:58

nevím kde jste vzali že evropská 917 měla přeplňovaný motor, přepolňování měly až can am spidery 917/10 a 917/30

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 07. 2018 16:46

Kedysi davno, pred VAG a SUV erou, som bol este v starom muzeu, ktore bolo de facto sucastou tovarne. Auta dost blizko pri sebe, ale zato sa na ne dalo siahnut - z motora jedneho z nich na zem kvapkal olej.

Bolo to take 'down to earth', fanusikovske.

Ale doba sa meni...

Odpovědět  |   | 
tom  |  11. 07. 2018 16:50

Tady si ale na spoustu z nich muzes take sáhnout nebo do nich sednout. A olej z nich kape taky, všechna auta, co jezdila jsou provozuschopna a maji tuv a mohou na silnice. Pod spoustou z nich je i podtacovani.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 36 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je naftový šestiválec

Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je n…

Kompletní ceník nové generace BMW X5 by měl být k dispozici zhruba v polovině července. Díky českým dealerům už ale máme k dispozici základní ceny v Evropě nabízených agregátů.

2.  7.  2018 | | 35 N/A
Nové BMW řady 8 míří na český trh. Známe cenu nejslabší verze

Nové BMW řady 8 míří na český trh. Známe ce…

Své nové vlajkové kupé začíná BMW pomalu nabízet také u nás. Pro nedočkavce je v oficiálním konfigurátoru k dispozici zatím jen slabší varianta s naftovým šestiválcem. Díky ní však víme, na kolik nová generace „osmičky“ vyjde v základu.

3.  7.  2018 | | 32 N/A