Projděte si nejlepší naftová auta pro rok 2014, jak je určil Diesel Car

Svět je plný různých anket. Výsledky jedné zajímavé nedávno vyhlásil britský Diesel Car Magazine. Asi není nutné zdůrazňovat, na co se tento časopis zaměřuje, takže rovnou pojďme k věci. Naftovým autem pro rok 2014 se stal podle tohoto magazínu nový Nissan Qashqai. Bojovalo se ovšem také v dalších kategoriích.

Nissan Qashqai 2014: první jízdní dojmy

Nissan Qashqai 2014: první jízdní dojmy

Nejlepším sportovním vozem s naftovým motorem se stal Peugeot RCZ, mezi automobily s pohonem všech kol zabodoval Range Rover Sport, Qashqai zvítězil také mezi crossovery a třídu luxusních automobilů ovládl Mercedes-Benz S.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Vítězem kategorie malých automobilů se stal Ford Fiesta, „střední automobily“ ovládl Volkswagen Golf a „velké automobily“ pro změnu BMW řady 3. Koho zajímá nejlepší MPV, ten by se měl kouknout po Citroënu Grand C4 Picasso a konečně nejlepším kombi pro letošní rok se stala Škoda Octavia.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: 19 970 km
Cena: 480 000 Kč
Nissan X-Trail 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 45 218 km
Cena: 450 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 7 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků