Projděte si nejlepší naftová auta pro rok 2014, jak je určil Diesel Car

Svět je plný různých anket. Výsledky jedné zajímavé nedávno vyhlásil britský Diesel Car Magazine. Asi není nutné zdůrazňovat, na co se tento časopis zaměřuje, takže rovnou pojďme k věci. Naftovým autem pro rok 2014 se stal podle tohoto magazínu nový Nissan Qashqai. Bojovalo se ovšem také v dalších kategoriích.

Nissan Qashqai 2014: první jízdní dojmy

Nissan Qashqai 2014: první jízdní dojmy

Nejlepším sportovním vozem s naftovým motorem se stal Peugeot RCZ, mezi automobily s pohonem všech kol zabodoval Range Rover Sport, Qashqai zvítězil také mezi crossovery a třídu luxusních automobilů ovládl Mercedes-Benz S.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Vítězem kategorie malých automobilů se stal Ford Fiesta, „střední automobily“ ovládl Volkswagen Golf a „velké automobily“ pro změnu BMW řady 3. Koho zajímá nejlepší MPV, ten by se měl kouknout po Citroënu Grand C4 Picasso a konečně nejlepším kombi pro letošní rok se stala Škoda Octavia.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků