Prohlédněte si VW T-Roc Cabriolet do posledního detailu. Stylovější už nebude

Německý kabriolet dorazí k prvním zákazníkům již na jaře. Máme pro vás jeho stylové fotky z Mallorcy.

V České republice už je zase možné objednávat Volkswagen bez střechy. Stal se jím model T-Roc Cabriolet a tuzemské zastoupení si ho cení na nejméně 700.000 Kč (výbava Style, motor 1.0 TSI o výkonu 85 kW). Oproti standardnímu modelu si tak připlatíte o více než dvě stě tisíc korun.

Zřejmě nekrásnější nový kabriolet najde v pátek prvního majitele. Čeká ho řada zajímavostí

Zřejmě nekrásnější nový kabriolet najde v pátek prvního majitele. Čeká ho řada zajímavostí

Cabriolet to však vedle stahovací střechy kompenzuje bohatší standardní výbavou, ke které se řadí 17palcová kola, navigace, adaptivní tempomat, systém rozpoznávání dopravních značek, bluetooth, zadní LED svítilny i ambientní osvětlení interiéru. Cabriolet si lze ještě vylepšit výbavou R-Line, nebo patnáctistovkou TSI, ke které je k mání i automat.

TEST Volkswagen T-Roc R: Je libo kapesní 300koňovou raketku?

TEST Volkswagen T-Roc R: Je libo kapesní 300koňovou raketku?

Minulý týden jsme se měli s tímto stylovým modelem prohánět po Mallorce. Vzhledem k současné situaci nám to ale znemožnila epidemie koronaviru. Automobilka však už na místě byla a podělila se s námi i o bohatou fotogalerii, kterou si můžete prohlédnout nahoře. 

Volkswagen T-Roc Cabriolet: Ceny pro český trh
Motor Výbava Style Výbava R-Line
1.0 TSI/85 kW 6M 699.900 -
1.5 TSI/110 kW 6M 737.900 814.900
1.5 TSI/110 kW 7A 797.900 874.900

Asi nejzajímavější Volkswagen dneška se u českých prodejců objeví začátkem května. Má plátěnou střechu, která se skládá do kufru. Celý mechanismus a dodatečné výztuhy pro zpevnění vozu pak přidaly téměř 200 kg navíc, což se odrazí na celkové dynamice. Z technických údajů však vyplývá, že maximální rychlost zůstává na stejné hodnotě jako u SUV. Na celkové parametry se můžete podívat níže v tabulce.

Volkswagen T-Roc: Srovnání parametrů otevřené a uzavřené verze
Verze Kabrio SUV Kabrio SUV
Motor 1.0 TSI 1.0 TSI 1.5 TSI 1.5 TSI
Zdvihový objem [cm3] 999 999 1498 1498
Válce/ventily 3/4 3/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 85/5000 85/5000 110/5000 110/5000
Točivý moment [N.m/min] 200/2000 200/2000 250/1500 250/1500
Převodovka 6M 6M 6M(7A) 6M(7A)
Max. rychlost [km/h] 187 187 205 205
Zrychlení 0-100 km/h [s] - 10,1 - 8,4
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,4-5,6 5,3-5,4 5,5-5,7(5,6-5,8) 5,4(5,4)
Pohotovostní hmotnost [kg] 1487 1293 1524(1540) 1330(1350)
Celková hmotnost [kg] 1850 1790 1880(1900) 1850(1860)
Max. hm. nebrzd. přív. 12% [kg] 1300 1300 1500 1500
Max. hm. nebrzd. přívěsu [kg] 740 640 750 640(670)

Na seznámení s novým Volkswagenem T-Roc Cabriolet si tak budeme muset počkat až na test v českých podmínkách. Ten by mohl proběhnout ještě během května. Mimo jiné nás bude zajímat, jak se hmotnost navíc propíše do jízdního projevu u litrového tříválce, případně jaký to bude mít vliv na spotřebu paliva.

Podle našich informací by měl být větší zájem o motor 1.0 TSI. Odhadujeme, že už kvůli nižší základní ceně. Nabídka pohonných jednotek je kompletní, což znamená, že se pod kapotou T-Rocu Cabriolet neobjeví turbodiesel ani silnější dvoulitrový motor TSI. Tím odpadají také spekulaci o ostré verzi R.

Koronavirus online

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 136 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků