S názvem Arctic Trucks jste se již určitě setkali, minimálně pokud jste fanoušky pořadu  Top Gear . Výtvory tohoto islandského stavitele totiž pomohly celému štábu britského pořadu dojet v roce 2007 až na Severní pól. Aby toho nebylo málo, dojel pak s jedním vozem moderátor  James May  pod aktivní sopku pro čerstvý kus země. Arctic Trucks

S názvem Arctic Trucks jste se již určitě setkali, minimálně pokud jste fanoušky pořadu Top Gear. Výtvory tohoto islandského stavitele totiž pomohly celému štábu britského pořadu dojet v roce 2007 až na Severní pól. Aby toho nebylo málo, dojel pak s jedním vozem moderátor James May pod aktivní sopku pro čerstvý kus země. | Arctic Trucks

Pro Top Gear to byly dvě červené  Toyoty Hilux , společnost toho ale samozřejmě vytváří víc a některé vozy jsme si už  dokonce ukázali . Stavitelé nyní představují dalšího přemožitele terénu, který má svůj základ vůbec poprvé v pick-upu  Ford F-150 . Jmenuje se AT44 a stejně jako u ostatních výtvorů jde o veledílo, se kterým můžete vyrazit na konec světa. Arctic Trucks

Pro Top Gear to byly dvě červené Toyoty Hilux, společnost toho ale samozřejmě vytváří víc a některé vozy jsme si už dokonce ukázali. Stavitelé nyní představují dalšího přemožitele terénu, který má svůj základ vůbec poprvé v pick-upu Ford F-150. Jmenuje se AT44 a stejně jako u ostatních výtvorů jde o veledílo, se kterým můžete vyrazit na konec světa. | Arctic Trucks

Americký pick-up je posazený na 44palcových pneumatikách Nokian. V tuto chvíli ještě neznáme kompletní specifikaci. Americký magazín Motor1.com nicméně poukazuje na to, že pod kapotou bude nejspíš šestiválec EcoBoost o objemu 3,5 litru. Ten díky dvojitému přeplňování produkuje velmi slušný výkon 279,5 kW (380 k) a točivý moment 637 N.m. Arctic Trucks

Americký pick-up je posazený na 44palcových pneumatikách Nokian. V tuto chvíli ještě neznáme kompletní specifikaci. Americký magazín Motor1.com nicméně poukazuje na to, že pod kapotou bude nejspíš šestiválec EcoBoost o objemu 3,5 litru. Ten díky dvojitému přeplňování produkuje velmi slušný výkon 279,5 kW (380 k) a točivý moment 637 N.m. | Arctic Trucks

Vůz byl po dobu dvou týdnů náročně testován na Islandu. Vedení společnosti je s výsledkem spokojené a již brzy vůz zamíří k zákazníkům. Ještě předtím nám ale určitě odhalí kompletní specifikaci. Vedle Fordu a Toyoty spolupracuje společnost například se značkami  Iveco ,  Nissan  či  Lexus . Arctic Trucks

Vůz byl po dobu dvou týdnů náročně testován na Islandu. Vedení společnosti je s výsledkem spokojené a již brzy vůz zamíří k zákazníkům. Ještě předtím nám ale určitě odhalí kompletní specifikaci. Vedle Fordu a Toyoty spolupracuje společnost například se značkami IvecoNissan či Lexus. | Arctic Trucks

 Arctic Trucks

| Arctic Trucks

 Arctic Trucks

| Arctic Trucks

 Arctic Trucks

| Arctic Trucks

Pro Top Gear to byly dvě červené  Toyoty Hilux , společnost toho ale samozřejmě vytváří víc a některé vozy jsme si už  dokonce ukázali . Stavitelé nyní představují dalšího přemožitele terénu, který má svůj základ vůbec poprvé v pick-upu  Ford F-150 . Jmenuje se AT44 a stejně jako u ostatních výtvorů jde o veledílo, se kterým můžete vyrazit na konec světa. Arctic Trucks
Americký pick-up je posazený na 44palcových pneumatikách Nokian. V tuto chvíli ještě neznáme kompletní specifikaci. Americký magazín Motor1.com nicméně poukazuje na to, že pod kapotou bude nejspíš šestiválec EcoBoost o objemu 3,5 litru. Ten díky dvojitému přeplňování produkuje velmi slušný výkon 279,5 kW (380 k) a točivý moment 637 N.m. Arctic Trucks
Vůz byl po dobu dvou týdnů náročně testován na Islandu. Vedení společnosti je s výsledkem spokojené a již brzy vůz zamíří k zákazníkům. Ještě předtím nám ale určitě odhalí kompletní specifikaci. Vedle Fordu a Toyoty spolupracuje společnost například se značkami  Iveco ,  Nissan  či  Lexus . Arctic Trucks
 Arctic Trucks
7
Fotogalerie

Prohlédněte si vůbec první Ford F-150 od Arctic Trucks. U nás byste ho nevyužili

Vůbec poprvé se renomovaný stavitel terénních vozů spojuje s Fordem. Jejich F-150 má 44palcové pneumatiky.

S názvem Arctic Trucks jste se již určitě setkali, minimálně pokud jste fanoušky pořadu Top Gear. Výtvory tohoto islandského stavitele totiž pomohly celému štábu britského pořadu dojet v roce 2007 až na Severní pól. Aby toho nebylo málo, dojel pak s jedním vozem moderátor James May pod aktivní sopku pro čerstvý kus země.

Pro Top Gear to byly dvě červené Toyoty Hilux, společnost toho ale vytváří víc a některé vozy jsme si už dokonce ukázali. Stavitelé nyní představují dalšího přemožitele terénu, který má svůj základ vůbec poprvé ve Fordu F-150, nejprodávanějšího amerického pick-upu. Jmenuje se AT44 a stejně jako u ostatních výtvorů jde o veledílo, se kterým můžete vyrazit na konec světa.

Americký pick-up je posazený na 44palcových pneumatikách Nokian. V tuto chvíli ještě neznáme kompletní specifikaci. Americký magazín Motor1.com nicméně poukazuje na to, že pod kapotou bude nejspíš šestiválec EcoBoost o objemu 3,5 litru. Ten díky dvojitému přeplňování produkuje velmi slušný výkon 279,5 kW (380 k) a točivý moment 637 N.m. Zní to hezky, Arctic Trucks ale staví auta do těch nejnáročnějších podmínek a v našem prostředí byste zřejmě nenašli místo, kde by bylo možné vůz naplno využít.

Vůz byl po dobu dvou týdnů náročně testován na Islandu. Vedení společnosti je s výsledkem spokojeno a již brzy vůz zamíří k zákazníkům. Ještě předtím nám ale určitě odhalí kompletní specifikaci. Vedle Fordu a Toyoty spolupracuje společnost například se značkami Iveco, Nissan či Lexus.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud