Prohlédněte si nový VW Golf ve všech výbavách. Rozdíly mezi nimi bijí do očí

OTTO  |  19. 04. 2020 15:18

Jinými slovy, čím více si připlatíte, tím více fejkových výfuků (nebo co to má být) a nebezpečnější infotainment obdržíte.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 04. 2020 15:42

Já ti nevím, ale dva displeje a ovládání všeho přes dotek má Golf už v základu, co je tedy na vyšších verzích "nebezpečnějšího"?

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  19. 04. 2020 15:51

V té tmě té nižší verze vidím přece jen nějaká "točítka"

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 04. 2020 22:14

Točítka jsou hezká věc, místo nich mám radši tlačítka na volantu. Jenže klimatizace a další funkce se dotykem ovládají tak či tak, a to tlačítka na volantu nenahradí.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  20. 04. 2020 10:29

tebe bych chtěl mít za prezidenta

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 04. 2020 11:28

Věř mi, že nechtěl. Jsem noční můra.

Odpovědět  |   | 

jestli nemáš na volantu i tlačítko osvětlení interieru, zhasnutí displeje, tempomat a omezovač, co chceš na displeji , výběr radia nebo jukeboxu atd. tak nemáš tlačítka na volantě. Tlačitka na volantě musí být osvětlená.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  19. 04. 2020 15:57

Mimochodem fakt bych rád viděl do hlavy někoho, kdo si ten R-line paket připlatí (už to Style je hnus)

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  19. 04. 2020 18:12

Teplotu máš na tlačítka. Ne tak dobrá, ale nahmatat půjdou. Radio na volantu. Mazda 3 to není, taky je výrazně levnější.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  19. 04. 2020 23:48

Hlavne se platit z silnejsi facelift a ne uplne nove auto. Jo je tam vic obrazovek a jsou vetsi. Auto je on-line, da se s nim povidat. Nicmene obstoji ten cenovy rozdil proti i30 s 1.5T DSG? Ta je taky connected.

Odpovědět  |   | 
kari  |  20. 04. 2020 15:26

trochu mi trvalo to rozluštit. Navíc Hyundai nemají DSG

Odpovědět  |   | 

Direct Shift Gear používá vw a hyundai má kvalitnější DCT, oboje jsou dvouspojky.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  20. 04. 2020 21:27

Hyundai nemá DSG. Je tato informace na tebe moc složitá?

Odpovědět  |   | 

má, ale nesmí používat zkratku DSG, já můžu i ostatní. Je to na tebe moc složité, že hyundai si vyrobil dvouspojku sám, kdežto VW to musel dát jiné firmě, prostě koncern.

Odpovědět  |   | 
kari  |  22. 04. 2020 16:13

Prskáš hezky, ale to je tak jediné, co můžeš. Hyundai nemá DSG. Chápu, že spousta lidí taky všechny nafťáky označuje "TDI" ale předpokládal bych, že na podobných webech se podobných označení vyhneme.

Odpovědět  |   | 

neprskám, vysvětli nám jaký je rozdíl mezi dsg od seatu a hyundai a potom ještě nám vysvětli, proč audi si koupilo od fiatu licenci na TDI? Kurná šopa ten koncern neumí vymyslet ani dvouspojku natož diesel.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  22. 04. 2020 19:49

Prvním sériovým osobním autem světa s přeplňovaným přímovstřikovým naftovým motorem nebyl žádný z produktů Volkswagenu, jak se všeobecně a nesprávně traduje, nýbrž Fiat Croma. V květnu 1987 se pod jeho kapotou objevila řadová čtyřválcová devatenáctistovka (1929 cm3) Turbo D i.d. „iniezione diretta“ nabídla 68 kW a rovných 200 N.m. Měla rozvod OHC s ozubeným řemenem a turbodmychadlo KKK K16. Vycházela z komůrkového agregátu, oproti němu dostala novou hliníkovou dvouventilovou hlavu, zesílenou kliku, ojnice i lepší chlazení. Spalovací prostory miskového tvaru se staraly o vyšší tepelnou účinnost.
Elektronické vstřikování se čtyřotvorovými tryskami pomáhali vyvinout neapolskému výzkumnému centru Fiat u dceřinné společnosti Magnetti Marelli. Nová technika napomohla klidnějšímu chodu i udávané (a reálné) šestilitrové spotřebě nafty a pracovala při tlaku pouhých 250 barů. Fiat ale zprvu motor nabízel jen doma, aby zamezil případným problémům se spolehlivostí. Byla to chyba, protože si průkopnický vynález nenechal patentovat celoevropsky, zanedbal i marketing a novinářskou prezentaci, takže se o převratné novince moc nepsalo. Koncern Volkswagen dále předběhlo britské Montego MDi vyráběné od října 1988, které poháněl dvoulitr Perkins Prima s výkonem 60 kW a čerpadlem Bosch VE. Značku Austin už neneslo, ta byla krátce předtím zrušena.
Na frankfurtském autosalonu IAA 1989 představilo Audi model 100 s řadovým pětiválcem 2,5 l o výkonu 88 kW, který byl umístěný podélně. Vycházel z tehdy sedmnáct let starého benzinového čtyřválce typu 827. U přímovstřikových vznětových motorů obecně trysky nerozprašují naftu do oddělené předkomůrky nýbrž rovnou do válce, respektive jeho spalovacího prostoru ve dně pístu. Zde jsou také žhavicí svíčky. Turbodmychadlo zajišťuje přísun dostatečného množství vzduchu, u první generace používal VW elektronicky řízené rotační čerpadlo a dvoupružinkové vstřikovače, zatímco Fiat měl u Cromy zpočátku jen jednopružinkové, které dodávaly vždy pouze jednu dávku paliva, takže byl motor hlučnější a více kouřil.
To se pětiválcové jednotky Audi netýkalo, ta plynule táhla již od poměrně nízkých otáček a vozy s ní dokázaly jet takřka 200 km/h. Přitom v průměru spálily jen 5,7 l nafty na 100 km. Točivý moment vrcholil 265 N.m v 2250 otáčkách. Axiální pístová čerpadla Bosch nesla označení VP36 a 37 a pracovala při 850 barech.
https://www.auto.cz/historie-tdi-jak-to-vsech... ...
https://www.auto.cz/bazarova-legenda-1-9-tdi-... ...
----------------------------------------------
Takže debile petře r. (petrumr), AUDI si nekoupilo licenci, protože nemuselo, jelikož nebylo technické řešení FIATem patentováno:
"Fiat ale zprvu motor nabízel jen doma, aby zamezil případným problémům se spolehlivostí. Byla to chyba, protože si průkopnický vynález nenechal patentovat celoevropsky, zanedbal i marketing a novinářskou prezentaci, takže se o převratné novince moc nepsalo."

Koncern toho uměl umí vymyslet hodně a vyjmenovávat to je pre tebe naprosto zbytečné. Ty narozdíl od koncernu VW neumíš vymyslet vůbec nic. Ani nastudovat, ani najít newebu ani nic pochopit. Vůbec se o to ani nepokoušej, protože tvoje mentální úroveň debila ti to nedovolí a je pro tebe proto v podstatě omluvou...

Odpovědět  |   | 

dělals motoráře na dieselech? Štelovals někdy vstřikovače a čerpadla na stavu? Montovals je na motor? Ptej se mě, rád ti odpovím, neumím kopírovat tak to bude mluveně psaný.

Odpovědět  |   | 
xy  |  23. 04. 2020 12:13

co chceš odpovídat cype když nic nevíš a tvoji svoji hloupost všude předvadiš.

Odpovědět  |   | 
Lada  |  23. 04. 2020 13:33

Kdo tady psal že si audi koupilo od fiata licenci naTDI? To si už nepamatuješ? Víš vůbec co píšeš? Nedochazi ti ani to, že jsou tvoje příspěvky umazávány kvůli jejich nehoráznému obsahu magore? Chceš někomu radit ty nulo?

Odpovědět  |   | 
Kari  |  22. 04. 2020 21:51

Rozdíl mezi DSG od Seatu a DCT od Hyundai je v tom, že v Seatu je DSG a v Hyundai DCT. Nebo jsi někde viděl napsáno
"Hyundai s DSG" ? Neviděl. A víš proč, protože v Hyundai je DCT a ne DSG. To máš opravdu tak pomalé vedení?

Odpovědět  |   | 

v 17.23 to píši co ty.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 04. 2020 17:31

To je okirkova sezona co ... tak a ted dalsi auta prosim, proc jen golf, to muzeme udelat s kterymkoliv autem na trhu ...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 04. 2020 09:56

Protoze je novy? O Mazde se psalo pred pul rokem, o Focusu pred rokem.
Nevim co porad vy internetovi breptalove mate.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  19. 04. 2020 18:59

Designérské oddělení VW není žádná hitparáda, většinou dost usedlý styl, který až na vyjímky nenadchne, ale ani neurazí... Ale tenhle nový Golf mě uráží celkem dost přední a zadní světla se ke zbytku vozu vůbec nehodí, a v té odporné bílé pro dodávky je to úplně ekelhaft.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  19. 04. 2020 19:19

Je fakt, že třeba facelift Golfu 5 na Golf 6 dopadl určitě lépe a Golf 6 vypadá jako celkem konzistentní auto. Oproti tomu z Golfu 8 ten facelift čpí fakt hodně a třeba sladění předních světel s designem C sloupku jsem opravdu nepochopil. Se zadními světly takový problém nemám.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  19. 04. 2020 19:31

Souhlasím, šestý Golf byl po opuchlé pětce celkem balzám pro oči, a sedmička je stále pěkné auto, za GTI verzí se vždy otočím. Za osmičkou se rozhodně otáčet nebudu. Nevadí, jsou tu i jiné hatchbacky.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  19. 04. 2020 19:23

Hlavní je jak světla svítí.Na venkovní vzhled si zvyknem a z vnitřku venek nevidím.Stačil by i základ.

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  19. 04. 2020 19:37

Hlavně je bezva příplatek za 4 válce jen 24tis. Takže je možnost se 3 válcům obloukem vyhnout.

Odpovědět  |   | 
Senior f Kundaji  |  20. 04. 2020 17:58

Jenomže vezekutečnosti jeto spíž dvojválec ajen vopčaz se přypojí yty dalšý dva. Jakoceleg to nepřežyje 75000 kimometrů.

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  20. 04. 2020 18:08

Čtyři válce jsou stále v pohybu. Jen do nich neproudí palivo. Na životnost motoru to nemá vliv. Takže máš v kolonách opravdu ušetřené palivo.

Odpovědět  |   | 
Senior f Kundaji  |  20. 04. 2020 18:32

Tydva vipnutý sou tag ztudený aš se stoho můžou zadřýt a rúzný čázťi y poprazkad!

Odpovědět  |   | 

no když si vezmem, že v noci jedeš třikrát do roka.... Důležitější je přepnutí DS na potkávačky v tunelu a při dešti.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 19. 04. 2020 19:39

Odpovědět  |   | 
Tom  |  19. 04. 2020 21:11

Nebuď podle sebe. Jsou lidé, co autem opravdu jezdí.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 04. 2020 10:28

V zime jezdíme často za tmy a i v létě dám dost nočních jízd.Vidět srnku nebo jinou překážku o 1sec dřív je príma.

Odpovědět  |   | 
nehoraznost  |  19. 04. 2020 20:09

za typenize nedavat ani lita kola ale takovou holotu je proste nehoraznost

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  19. 04. 2020 21:04

Srovnávat je třeba s naprostým základem těchto prcků a to je např. Sandero. Zcela při tom vymazat srovnávání v počtu displejů a podobných ptákovinách, které s autem nemají vůbec nic společného. Kdo to potřebuje, má to v telefonu. Nač to platit ještě jednou v autě. V sanderu jsou motory rendlík a to je pro mnohé výrobce hodně vysoká laťka (třeba pro japonce). Takže se jen kouknout, jestli ty peníze, které po nás chtějí ostatní navíc, odpovídají realitě, hlavně pokud se oprostíme od efektu "Lávra je nahý".

Odpovědět  |   | 
Budoucnost lidstva  |  19. 04. 2020 21:20

Když se v jedné diskuzi sejde petrumr a ty, tak si připadám, jak v blázinci.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 04. 2020 09:31

Vnímám to podobně Budoucnosti.
Ale jak jsem se už zmínil v jiné diskusu, ze všeho si lze odnést nějaké ponaučení. Tedy i z této "obsažné" diskuse a z obsahu "příspěvků" některých "exotů" (nejsou to jen ti 2, které jsi zmínil), kteří v nich předvádí své "odborné" znalosti a hlavně své (ne)myšlení a (ne)chování...
I takové zde předvádějící se "exoty" lze bohužel potkat na silnicích a bohužel lze i poznat výsledky jejich "myšlení", chování a jednání s různými tragickými následky dopravních nehod...
Bylo by perfektní, pokud by se tomu "potkání" s "exoty" mohl každý vyhnout. Bohužel to ale nelze a pravděpodobnost "potkání" s nimi na silnicích je reálná pro všechny a je jedno v jakém autě se pojede...
Lidská hloupost a omezenost je nezničitelná (a věčná) a něštěstí, které je velmi často následkem konání těchno nemyslících "exotů", postihuje spoustu nevinných. Jo a absolutní "nezničitelnost" (a věčnost) prokazují ti dva, které jsi Budoucnosti zmínil. (Je jich ještě několik, které se projevují obdobně jako ti dva a jeden z nich je občas i překoná (třeba mpolan).
Kdykoliv jsem za volanatem a vzpomenu si na "diskuse" Autorevue, tak zbystřím a uberu na rychlosti. To je si pro mne největším přínosem zdejších "diskusí"...

Odpovědět  |   | 

ééé pán josef musí mozek rozvinout přes diskuze aby za volantem jezdil bezpečně. Duševně si nemocnéj, ip adresa to jistí, řidoičák raději odevzdej než si pro tě přijdou.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  21. 04. 2020 20:11

Hloupější, než jsem myslel. Zelí je proti tobě genius.

Odpovědět  |   | 

demence, kritizovat druhý, ale už si nepamatuješ jak ti je. Josefe něco vymyslíme a pomůžeme ti.nejhorší je deprese z demence. Když dáváš ven spinakr, tak větr jde odkud?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  22. 04. 2020 17:29

Všechno se ti plete debile. To s tím větrem ohledně vnímání rychlosti s odkazen na to, že je jachtař... to jsem nepsal já. Naopak jsem se to toho pitomce pustil a snažil jsem se jeho bludy vyvrátit, ale marně. Nebyl jsi to náhodou ten "vynikající" jachtař, co pozná rychlost bez rychloměru, náhodou ty? (úrovní ttebou projevené mentální úrovně by to tomu odpovídalo )

Odpovědět  |   | 

ááá pán už nadává sprostě a začíná ráčkovat.....pusa nakřivo, ruka dole, tlak 80 na 40. Hele já ti chci pomoci, neokysličuje se ti mozek, protože si povídáš sám se sebou. Jaká barva na semaforu je vrchní?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  22. 04. 2020 20:03

... co na tebe říci. Prostě další projev debila, ne-li něčwho ještě s nižším IQ. Že by se to tvoje IQ už blížilo žížale?

Odpovědět  |   | 

NE josefe, poznám rozčílenýho a kolabujícího člověka. Používáš primeros?

Odpovědět  |   | 
xy  |  23. 04. 2020 11:56

ty nepoznáš nic, cype.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  21. 04. 2020 19:47

Ano.Dokazal jsi klesnout na úroveň lidi jejichž nicky tady jmenuješ.Gratuluji.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  21. 04. 2020 20:09

Myslíš, že jsem dosáhl tvé úrovně? To si tedy fandíš, Assasine...

Odpovědět  |   | 

a když ty budoucnost lidstva, talk si připadám, že lidi nemají ani fotomobil na avatar a každou hodinu mění nick aby náhodou někdo je nezačal stopovat. Co tobě říkají rodiče? Staví bunkr nebo nějakou archu?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  21. 04. 2020 20:15

Budoucnost lidstva to napsal krátce-stručně a výstižně. Ale ty to nepochopíš, neměj obavy. Tedy podle toho, co jsi petr.r. (petrumr) ze sebe vypotil, určitě.

Odpovědět  |   | 

josefe a budoucnost lidstva má stejnou IP adresu jak ty, odpovídáš za něho, tak se přiznej.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  22. 04. 2020 17:22

Už ti z těch tvých nesmyslů, co neustále vypouštích v diskusích na Autorevue, hrabe!!! Nevím, jak jsi k té IP adrese přišel, ale já s s tím nickem "boudoucnost lidstva" nemám nic společné a tím pádem za něj ni neodpovídám. Pokud jsi schopen na základě tvé "analyzýzy" dospět ke zcela chybnému závěru, tak se nedivím tomu, co píšeš. Zkrátka jsi debil. To není urážka ale konstatování tvé mentální úrovně, kterou prokazuješ obsahem a formou tvých "příspěvků".

Odpovědět  |   | 

tak su a ty jsi na xtou. Tohle není urážka, ale fakty poznání člověka co má demenci, podívej se, pomužeme ti a přečti si desatero jak se máš chovat na internetu. Spojka je na jaké straně, myslím pedál?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  22. 04. 2020 20:05

Hele, někam zalez a styď se za svoje neznalosti, které zde n Autorevue neustále projevuješ. Učit se a dohánět hrubé neznalosti nemusíš, to je v tvém případě díky retardaci zbytečné.

Odpovědět  |   | 

Vždyt ty nevíš od počítače která barva na semaforu je vrchní, to je problém si prohlídnout fotky. Máš vůbec pas?

Odpovědět  |   | 
xy  |  23. 04. 2020 12:08

hloupost je nezničitelná a ten cyp je toho příkladem. To ti ještě nedošlo Josefe? Ser na něho!

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 04. 2020 17:28

Zopakuji to, co jsem už v rekci na příspěvek "Budoucnosti" napsal. Rozproudil jsem toho "exota", aby se předvedl v celé své hlouposti a to se povedlo a podtvrdilo to to nebezpečí, že "něco" takového lze bohužel potkat na silncích. Víc k tomu už nemám a samozřejmě na tohopetr. r (petrumr) už reagovat nebudu. To, že je na mentální úrovni debila, to prokázal dostatečně nezpochybnitelně. To je vše. Zde je ten můj příspěvek, kterým jsem začal kterým končím:
"Vnímám to podobně ...
Ale jak jsem se už zmínil v jiné diskusu, ze všeho si lze odnést nějaké ponaučení. Tedy i z této "obsažné" diskuse a z obsahu "příspěvků" některých "exotů" (nejsou to jen ti 2, které jsi zmínil), kteří v nich předvádí své "odborné" znalosti a hlavně své (ne)myšlení a (ne)chování...
I takové zde předvádějící se "exoty" lze bohužel potkat na silnicích a bohužel lze i poznat výsledky jejich "myšlení", chování a jednání s různými tragickými následky dopravních nehod...
Bylo by perfektní, pokud by se tomu "potkání" s "exoty" mohl každý vyhnout. Bohužel to ale nelze a pravděpodobnost "potkání" s nimi na silnicích je reálná pro všechny a je jedno v jakém autě se pojede...
Lidská hloupost a omezenost je nezničitelná (a věčná) a něštěstí, které je velmi často následkem konání těchno nemyslících "exotů", postihuje spoustu nevinných. Jo a absolutní "nezničitelnost" (a věčnost) prokazují ti dva, které jsi Budoucnosti zmínil. (Je jich ještě několik, které se projevují obdobně jako ti dva a jeden z nich je občas i překoná (třeba mpolan).
Kdykoliv jsem za volanatem a vzpomenu si na "diskuse" Autorevue, tak zbystřím a uberu na rychlosti. To je si pro mne největším přínosem zdejších "diskusí"..."

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 04. 2020 08:50

Pocul som, ze hlavny reklamny slogan Mercedesu pre Acko v Japonsku je, ze to ma motory z Dacie.

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  20. 04. 2020 09:20

Ty motory si Mercedes sám skládá, ladí a pochopitelně kontroluje. Proč by nemohla mít Dacia špičkový motor kolem 100kw? 100kw umí dnes každý, na tom není nic hi-tech. Mercedes by si mohl udělat svůj vlastní motor. Jenže by byl maximálně o 0.2l úspornější a v menší výrobní sérii o dost dražší. Kdo poptává nadstandard, má k dispozici 250. Co je konkrérně špatné ho na 180, 200? Na tento motor jsem neslyšel žádnou kritiku.

Od člověka, který velebí motor, který při 140 chlemtá 7.5l, řve a dále už nejede, to je dost kritický pohled.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 04. 2020 11:03

Medzi sarkazmom a inteligenciou je prudka korelacia.

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  20. 04. 2020 11:06

Tak pardon, ale u tebe člověk nikdy neví.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  20. 04. 2020 06:51

Asi jako spousty teenageru jsem měl v 90. létech vysněné auto. Bylo mi 19, když jsem si pořídil svůj vysněný Golf III. Rychle jsem vystřízlivěl a po roce jsem to prodal. Ale co se designu týče, moc se mi líbil. Tato generace je ten největší hnus, co za těch 40 let vytvořili. Hodně smutná záležitost.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  20. 04. 2020 07:43

Předpokládám a čísla to dokládají, že hlavním trhem je Čína. Auto je tedy uvnitř stísněné a navěšeny elektronické rádoby hračky. Proti tržnímu chování nic nemám a je správné, osobně mě ale takový vůz příliš neláká.

Odpovědět  |   | 
NCAP  |  20. 04. 2020 08:51

Všechna nová auta jsou stísněná. Především ty menší. Jedná se o bezpečnost. Nyní jsou nově povinné výztuhy bočních dveří. Další fintička je, instalovat sedadla k sobě doprostřed. Zlepšení ncap bez dodatečných nákladů. Všimněte si, že OIII má sedačky tak u sebe, že je tam místa, jak v Corse, Cliu nebo jiném prcku.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 04. 2020 09:33

To posunutí sedadel více ke středu je dost otravná věc. Z auta se pak hůře vystupuje (je nutno udělat velký krok stranou), člověk potom má pocit, že potřebuje SUV, aby se mu nastupovalo lépe. Ne, není to chyba nízkého auta, ale právě toho posunu sedadel.

Odpovědět  |   | 
NCAP  |  20. 04. 2020 09:45

Máme na firmě Passata s příplatkovými sedačkami. Z toho fakt nelze vysednout. Jak píšeš, musíš vystrčit nohu a to dost, tím se ti skoro až bolestivě zaryje do stehna bočnice a přes tuhle nohu se pak opři.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 04. 2020 11:12

NCAP asi by jsi měl zhubnout nebo nejezdit sedanem se sportovními sedackami ale s suv.

Odpovědět  |   | 
Lada  |  20. 04. 2020 11:29

...se stupačkama prahů.

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  20. 04. 2020 11:59

Právě jsem si spočítal BMI, váhou to nebude.
Vaše BMI: 23,45 Ideální (zdravá) váha

Sportovními sedačkami také ne, protože z 10let staré 911 se mi lezlo v pohodě. Passat s těmito sedačkami je z hlediska vystupování mizerně postaven.

Odpovědět  |   | 
Lada  |  20. 04. 2020 14:06

možná tu 911 stavěl Porsche podle tvé postavy. Nějaký dlouhán si bude naopak v Passatu libovat a tu 911 narozdíl od tebe bude kritizovat. Klidně bych do té 911 lezl po čtyřech, pokud by mi říkala pane.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  20. 04. 2020 10:32

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 04. 2020 11:08

Stejně jako NCAP ty sedadla tak i lepší cx=menší spotřeba musí ňák vymyslet třeba skosit světla aniž by auto natáhli.V OIII jsi asi nikdy neseděl.Sedl jsem ke kolegovi do 10let starého MB E a tak málo místa nebylo ani v 20let staré ibize.

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  20. 04. 2020 12:17

v 20let starém MB E jsi obložen čalouněním, aby bylo příjemno, stejně tak je těsno i v novější 7er. Ale se spolucestujícím si nevadíš. V OIII si sedneš v zimní bundě a musíš se skrčit, aby mohl řidič řadit. Nic dramatického, jen mě to v této třídě překvapilo.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 04. 2020 15:00

Revizor ty jsi asi trochu větších rozměrů a k tomu zimní bunda.Když je v 7r problém tak pak nižší střední třída co je o 20cm užší asi na tom lépe nebude.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 04. 2020 09:38

Další evoluce Golf - ničím nepřekvapí, drží si svou pověst, solidnost a sterilitu, která je pro mnoho zákazníků předností. Kdo chce GOLF, tak si ho koupí a většinou ví proč. Není to ni ani tak kvůli tomu jestli se líbí nebo ne, ale prostě kvůli spoustě jiných všeobecně zánámých věcí. GOLF je zkrátka ktegorie sama o sobě. A ti ostatní, kteří něchtější GOLF, kupují jinde něco jiného.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  21. 04. 2020 07:32

Drží si svou pověst.....ehm... Jenže tu pověst mu vytvořili novináři, kteří jsou placeni za to, že mu tu pověst vytvořili. To je zásadní skutečnost. Potom už je velice jednoduché prodávat, protože lidé jsou tak snadno a jednoduše opitelní rohlíkem, že svět je tam, kde je. Ale to už je úúúúplně jiná písnička. Lidem je jedno, že to vypadá jak autíčko. které malovalo dítě v 1. třídě základní školy. Jezdí to, (většinou), má to kufr. Často se setkávám s postojem: No potřebuju nějaký auto, asi koupím Golf. Je to nenáročný, fšude to woservisujou atd...90% lidí chtějí JEN auto, které znají. Nic víc. Celá věda.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  21. 04. 2020 20:07

Assasin, cituji tě:
"...Jenže tu pověst mu vytvořili novináři, kteří jsou placeni za to, že mu tu pověst vytvořili. To je zásadní skutečnost. Potom už je velice jednoduché prodávat, protože lidé jsou tak snadno a jednoduše opitelní rohlíkem..."
- tohle dokáže "vymyslet" a napsat akorát squadra zdejších "exotů".
(...Vývojáři a výroba VW se nemusí snažit, stačí zaplatit novináře a úspěch je zručen - tohle nevymyslí snad ani Zelí..... Assasin zaperlil a "vyplodil" "příspěvek dne...

Další komentář je zbytečný a diskuse samozřejmě také. Assasine, ach ty svatá prostoto.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  21. 04. 2020 21:31

...tak určitě...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 04. 2020 12:14

Mazda3 základ s horší výbavou stojí skoro stejně jako golf life se slabší 1.5tsi.Kdo by si z vás co vybral?

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  20. 04. 2020 12:19

Absolutně bez nejmenšího zaváhání. M3.

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  20. 04. 2020 12:21

Chtěl bych Mazdu. Ale tuším 4 zádrhele:
- malé sedačky
- slabý motor, 110kw se již nedělá a za skyactive X nevědi co chtít
- drahé ND
- pro lidi s dětmi- malá zadní okénka, špunti neuvidí ven
Golf není většinou o vyjímečnosti, je to o racionalitě, univerzálnosti a absenci slabých míst.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  20. 04. 2020 15:22

Samozřejmě. Každý má jiné priority. Vyjmenoval jsi věci, které jsou mi absolutně ukradené. Mám 2 děti. Ještě jsem si nevšiml, že by v průběhu růstu měli jakýkoli požadavek typu: Tati nevidíme ven! Ano, cenově je dražší, nicméně věz, že jízda s touto generací je ve třídě jedna z nejlepších. Absolutně mě dostal pocit prémiové kvality interiéru, okamžitě po usednutí. Jednoduše v interiéru se Mazda dostala na úroveň prémiové skupiny. Objektivně tuto skutečnost nemůže nikdo zpochybnit. Věř mi a jdi do M3.

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  20. 04. 2020 15:59

Věřím , až nastane čas, zkusit si ji půjdu.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  20. 04. 2020 12:24

Naprosto nesrovnatelná kvalita interiéru ve prospěch Mazdy. Určité vzezření exkluzivity trojky, obzvláště s lakem Soul Red Crystal. Technologická výjimečnost oproti zapomenutelnému Golfu. Tady není o čem ani za mák. Snad jen bezkonkurenče nadpozemzsky velký kufr. Tam vyhrává jednoznačně Golf.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 04. 2020 15:36

Všichni by chtěli mazdu-za stejnou cenu je i v sedanu ale ten motor je největší mínus.Každý turbo potuníte snadno a m3 ani houby.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  20. 04. 2020 16:50

Ano, každý má potřebu po koupi auta hned tunit motor.

Odpovědět  |   | 

a kupovat turbomotor, když na trhu jsou motory bez turba.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 04. 2020 00:00

Je blbé přecházet z 1.0tsi na 2l od Mazdy když dynamika je stejná možná horší jen s lepším zvukem motoru.Petr r kolik znáš aut v této třídě bez přeplňování?

Odpovědět  |   | 

hybridní toyoty.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  21. 04. 2020 23:07

Hmm milovnik nahodne se spoustejiciho zvuku vysavace a dynamiky 1.0TSI ... nebo je rec az o 2.0 /2.5 l hybridech?

Odpovědět  |   | 

já sem něco psal o objemu?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  22. 04. 2020 17:35

Roman se tě ty debile jednoduše a srozumitelně zeptal a ty místo toho, abys mu odpověděl, tak položíš pitomou otázku. To jsi předvedl v diskusích též opakovaně tím prokázal, že ti to hold nemyslí kvůli tvé debilitě.

Odpovědět  |   | 

co to je vysavač, my jsme vždy měli LUX. Na které straně je řadící páka a ruční brzda? jestli auto ji má?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  22. 04. 2020 20:09

Otázka zněla, cituji: "..... nebo je rec az o 2.0 /2.5 l hybridech?" - a tvoje odpověď?...
Konečně jsi ale sdělil něco podstatného, kvůli čemu máš v hlavě vyluxováno.

Odpovědět  |   | 

josefe, dobře semafory neznáš, možná nejsi barvoslepéj tak to zvládneš, asi máš automat, nebot neznáš kde je spojkový pedál a tu řadička tedy taky nemáš. Auto vhodný pro tebe, ale nastav si asistenta aby na tebe řval ty značky. Brzdu máš na jaké straně? Jezdi opatrně a nebud rozrušený, manželka by to stebou nevydržela...jestli nemáš toho assistenta, nebot ty nemáš svoje myšlení na otázky co dává záchranář při neokysličeným mozku.

Odpovědět  |   | 
xy  |  23. 04. 2020 12:15

si prostě cyp.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  20. 04. 2020 18:45

Občas mi připadá, že výrobci jakoby zapomněli, že jsou i zákazníci 60+. Přitom tito lidé mají zpravidla nejvíc peněz a jsou častými kupujícími nových aut. Všechny ty elektronické hračky v podobě dotykových displayů jsou pro ně ale jen těžko zkousnutelné. A to ani ne tak proto, že by byly technologičtí idioti (s moderními technologiemi častokrát nemají sebemenší problém a strčí do kapsy i kdekoho o 30 let mladšího), ale proto, že na to prostě VŮBEC NEVIDÍ! Navíc je těžké pořizovat si do auta něco jako brýle na čtení, když na dálku (tedy na řízení jako takové) ten člověk brýle nepotřebuje... Částečně řešitelné by to snad bylo tak, že by ty infotaimenty umožňovaly dramatiky změnit systém zobrazení (jednoduchá grafika, obrovské fonty apod.), ale to myslím nikdo moc nemá. Dokonce mě už napadlo založit na to startup

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  20. 04. 2020 18:53

S tím mají problémy i mladší. Honda Jazz se zase vrací na tlačítka. Ofiko zdůvodnění je přání zákazníků. Tak uvidíme u Golfu 9G, zda si se zákazníky vytře nebo se objeví pod tabletem pár tlačítek a kolečko na klimu. Zkouší šetřit.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  20. 04. 2020 19:14

Podle mě je to tak vážný problém, že to může dramaticky ovlivnit prodeje, zvlášť u zákazníků koncernu, kteří byly 25 let zvyklí, že je to vlastně pořád tak nějak stejné. Snaha koncernu oslovit především čínského mileniála je v tomto dost ošemetná. Kdejaká čínská značka mu totiž nabídne ještě daleko víc displayů, ještě daleko větší displaye, ale německý důchodce (a nebo jak píšeš i řada mladších lidí) si radši koupí něco jiného (a nevím, jestli to nutně bude Audi, které u A3 jako jediné z onoho kvarteta alespoň tlačítkové ovládání klimatizace/topení zachovalo, resp. podle designu se zdá, že spíše dodatečně dobastlilo).

Odpovědět  |   | 
Janman  |  21. 04. 2020 02:28

Hlavně jde o to, že tlačítkem či točítkem požadovanou funkci zapnu či nastavím jediným pohybem a klidně i po paměti, kdežto u odisplejovaných vozidel než se v infotainmentu někam proklikám, chytne z toho člověka psotník, nehledě k tomu,že to popaměti nejde ani omylem a musím čučet na displej, což je za jízdy o hubu. Takovéhle ovládání zakrátko nebo už odpočátku člověka bude leda nasírat. Podobná paralela je i u mobilů, kde u tlačítkáče je zavolání otázkou pár stisků, kdežto u placky nejdříve odemknout, pak tapnutí na ikonu volání, pak vyhledání volaného v seznamu nebo psaním jména, pak teprve zahájení volání. A to nemluvím o tom, že dotykáč je nutno často držet oběma rukama, to u tlačítkáče nikdy nebylo nutné.

Odpovědět  |   | 

kup si flipáč a jak ho otevřeš, tak tam máš poslední funkci, třeba sms kod pro e-shop-otevřeš flipáč a máš to na displeji, kdežto normální telefon je hrůza, má to kolega a než se k něčemu prokliká tak je fajront a co teprve v lékárně s předpisem? Já mám auto s dotykáčem a dvěma displejama už přes sedm let a neměnil bych. Klimu máš automatickou a máš to snad na displeji, radio je na volantu a navigaci potřebuje jen někdo.

Odpovědět  |   | 
Marthys  |  20. 04. 2020 19:08

V době světové krize před deseti lety srazil VW cenu svého modelu Golf pod 300.000 Kč, aby stejně jako ostatní automobilky, alespoň něco prodal. Zřejmě i nyní se vyplatí s koupí nového vozu počkat.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  20. 04. 2020 20:08

To je fakt. Přitom ještě Golf 5 s 1.4 mpi a úplně nulovou výbavou začínal na nějakých 420ti tis. A nejednou šel Golf 6 s 1.2 tsi se slušnou výbavou (aut. klima, xenony a pod.) za něco málo přes 300 . Myslím, že teď to bude podobné. Chvíli se teda budou tvářit, že levněji to nejde, pak se bude lobovat o šrotovné, ale nakonec se zlevní, hodně zlevní. Golf 8 za 800tis fakt moc nepůjde.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 04. 2020 00:07

Až se tak stane kolik lidí ještě bude mít 300tisíc aby v době kdy jsou doma a práce je v nedohlednu dali ty prachy když třeba měli našetřeno 400tisíc na nové auto?krize se zvětšuje když lidi šetří a teď musí.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  21. 04. 2020 07:32

No zas neprehanej, pod 300 skutecne nikdy nebyl ani jako skladovka se vsemi slevami.
Nejlevnejsi byl myslim 340+nejaka sleva za 1.4 atmosferu 80k BMT.
Ja jsem v te dobe 2009-2010 par golfu kupoval, takze si to celkem dobre pamatuju.

Ceny byly slusny, ale pod 300 jazdopadne ne e.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 04. 2020 12:55

Ono to pak 2011-2012 šlo ještě níž, ale uznávám, že to už byl Golf 6 výprodej. Na druhou stranu, když pak v r. 2013 přišel na trh Golf 7 nebyl až o tolik dražší. A jako jo pod 300 to bylo asi jen bez daně, s daní něco přes 300. Každopádně ale oproti cenám 2005-6 to šlo hodně dolů.

Odpovědět  |   | 
Janman  |  21. 04. 2020 02:19

Řídím se zásadou, čím míň toho v autě je,tím míň se toho může podělat. Auta si kupuji zásadně nová, nikdy ne bazarovky nebo z druhé ruky, uplatňuji puristický přístup a obecně jediná výbava, na níž trvám, je centrál (nemusí mít dálku), přední okna v elektrice, nastavitelný cyklovač stěračů a rádio nebo ideálně pokud to jde, jen přípravu na rádio 1DIN, protože si chci dokoupit vlastního Soňáka a neposlouchat koncernové shity, domontáž vlastních zadních parkovacích čidel (stojí 1000) a koule. Klimošku až tak moc nemusím, pálí mě z ní v dutinách a v nose, jinak vše ostatní jsou jen blbosti, které nikdy nevyužiji a nezajímají mne, či dokonce obtěžují. Kola vždy jen plech nebo hybrid, nikdy ne hliníkáče. Těch stížností na krádeže nebo poškození od českého silničního tankodromu jsem si vyslechnul až až.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  21. 04. 2020 07:28

Hele nejaky navstevnik z roku 1995

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 04. 2020 07:40

To jo.Jsem si říkal který vůz má asi centrál bez dálkového.Vím naše ibiza z 98 toť mimo tónovaných oken a posilovače jediná výbava.

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  21. 04. 2020 11:21

Hyundai Sonata ze stejného roku. Volvo 740GL z počátku 90. Nejdřív byl centrál bez dálkového. To přišlo až později.

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  21. 04. 2020 11:32

A teď mě napadá, že s tím Volvem asi kecám.

Odpovědět  |   | 

znám takové, kupoval fábii II v základu a jak byla ta klima za 1Kč tak ji nechtěl a nekoupil. Prostě jiná krevní skupina.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 53 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat