Prohlédněte si novou generaci Suzuki Vitara na živých fotkách

Suzuki Vitara je terénní klasika. Novinka vychází z konceptu iv-4, který jsme si mohli prohlédnout před rokem v Paříži, a tváří se spíše jako klasické SUV než teréňák. Nicméně schopnosti mimo asfalt by měli zůstat zachovány. Je tu samozřejmě zase pohon všech kol a i nájezdové úhly vpředu a vzadu vypadají schopně.

Suzuki Vitara nové generace odhaleno na první fotce a na videu

Suzuki Vitara nové generace odhaleno na první fotce a na videu

V případě modelu Vitara zmizí označení Grand a nebude ani třídveřový model. Nové auto se má prostě více pžiblížit konkurenci a snad tím zláká i větší část zákazníků, kteří nechtějí drsný offroad, ale SUV ovladatelné a pohodlné především na silnici a trochu schopné na polní cestě k chatě nebo na horách.

Nový je i systém pohonu všech kol, který Suzuki označuje jako AllGrip a který má původ u SX4 S-Cross. V základu bude výkon nových efektivnějších motorů posílat na přední kola a v případě potřeby se bude připojovat zadní náprava.

Srovnávací test Suzuki SX4 S-Cross: třikrát stejně, přesto jinak

Srovnávací test Suzuki SX4 S-Cross: třikrát stejně, přesto jinak

Pod kapotou budou pracovat motory známé z modelu S-Cross, tedy dvě šestnáctistovky o výkonu 88 kW (120 k). Jedna spaluje benzín a koly kroutí silou 156 Nm, naftová jednašestka pak namáhá pohonnou soustavu silou až 320 Nm. Co se praktičnosti týče v základním uspořádání nabídne kufr 375 litrů a po sklopení sedaček až 1120 litrů volného místa.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků