Prohlédněte si novou generaci Suzuki Vitara na živých fotkách

Suzuki Vitara je terénní klasika. Novinka vychází z konceptu iv-4, který jsme si mohli prohlédnout před rokem v Paříži, a tváří se spíše jako klasické SUV než teréňák. Nicméně schopnosti mimo asfalt by měli zůstat zachovány. Je tu samozřejmě zase pohon všech kol a i nájezdové úhly vpředu a vzadu vypadají schopně.

Suzuki Vitara nové generace odhaleno na první fotce a na videu

Suzuki Vitara nové generace odhaleno na první fotce a na videu

V případě modelu Vitara zmizí označení Grand a nebude ani třídveřový model. Nové auto se má prostě více pžiblížit konkurenci a snad tím zláká i větší část zákazníků, kteří nechtějí drsný offroad, ale SUV ovladatelné a pohodlné především na silnici a trochu schopné na polní cestě k chatě nebo na horách.

Nový je i systém pohonu všech kol, který Suzuki označuje jako AllGrip a který má původ u SX4 S-Cross. V základu bude výkon nových efektivnějších motorů posílat na přední kola a v případě potřeby se bude připojovat zadní náprava.

Srovnávací test Suzuki SX4 S-Cross: třikrát stejně, přesto jinak

Srovnávací test Suzuki SX4 S-Cross: třikrát stejně, přesto jinak

Pod kapotou budou pracovat motory známé z modelu S-Cross, tedy dvě šestnáctistovky o výkonu 88 kW (120 k). Jedna spaluje benzín a koly kroutí silou 156 Nm, naftová jednašestka pak namáhá pohonnou soustavu silou až 320 Nm. Co se praktičnosti týče v základním uspořádání nabídne kufr 375 litrů a po sklopení sedaček až 1120 litrů volného místa.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků