Prohlédněte si Mercedes-Benz AMG GT v opravdu velké galerii

Nic nového se s Mercedesem AMG GT neděje. Pouze ho teď automobilka ukazuje na více než stovce nových fotografií.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz AMG GT
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz AMG GT

Proč zase píšeme o Mercedesu AMG GT, když na něm nic nového není? Protože britské zastoupení automobilky zveřejnilo více než stovku nových fotografií nejen z pěkných silnic, ale i spoustu hezkých záběrů na detaily a interiér. Tak proč se o to nepodělit?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na Mercedesu AMG GT není nic nového, jenom se předvádí na více než stovce nových fotografií. A sluší mu to. Ostatně, to můžete posoudit sami

Mercedes-Benz AMG GT navíc patří bez pochyby k těm nejzajímavějším autům poslední doby. Proto jen připomeneme, že se dodává ve dvou verzích s rozdílným naladěním výkonu motoru 4.0 V8 BiTurbo.

Mercedes-Benz A 45 AMG vs. Subaru WRX STi: Střet civilizací

Mercedes-Benz A 45 AMG vs. Subaru WRX STi: Střet civilizací

Ve verzi AMG GT má motor výkon 340 kW (462 k) v 6000 ot./min. a točivý moment 600 Nm v rozmezí 1500 až 5000 ot./min. Stovku zvládne za čtyři sekundy a rozjede se na 304 km/h.

Silnější AMG GT S má výkon 375 kW (510 k) v 6250 ot./min. a točivý moment 650 Nm v 1750 až 4750 ot./min. Na stovku zrychlí za 3,8 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 310 km/h. Oba modely mají sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku a pohání zadní kola.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz AMG GT
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz AMG GT
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků