Prohlédněte si Jaguar C-X75, se kterým jezdí záporák v nové bondovce

Na přípravě speciálů pro natáčení pracovala divize SVO, která se stará o zvláštní přání zákazníků.
Seznam kapitol
  1. Jaguar C-X75 Bond Concept
  2. Fotogalerie: Jaguar C-X75 Bond Concept

Jaguar se netají svým heslem „it's good to be bad“. Proto také hrdě zásobuje filmové záporáky svými auty. I v nové bondovce, které už brzy zamíří do kin, bude hlavní záporná postava jezdit Jaguarem. Tentokrát je to model C-X75, který se představil před pěti lety u příležitosti 75. narozenin značky jako duchovní nástupce rekordního modelu XJ220.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncepty většinou takovéhle kousky neprovádějí. Pro účely natáčení nové bondovky ale vozy prošly důkladnou přestavbou. Jedná se tedy spíše o kaskadérský speciál než výstavní koncept

Projekt hybridního supersportu s turbínami zmizel v šuplíku a nedostal se ani do stádia zkušebního předprodukčního prototypu. Nicméně díky novému filmu s legendárním agentem britské tajné služby Jamesem Bondem se přeci jen dočká zajímavý koncept Jaguar C-X75 existence. Sice ne s turbínami, ale aspoň ho uvidíme jako celek.

Natáčení Spectre stálo 883 milionů korun jen za zničená auta

Natáčení Spectre stálo 883 milionů korun jen za zničená auta

Na přípravě speciálů pro natáčení pracovala divize SVO (Special Vehicle Operations), která se stará o zvláštní přání zákazníků. I když Jaguar přesné specifikace aut použitých k natáčení tají, dřívější zprávy hovoří o tom, že místo turbínového pohonu používají auta klasický osmiválec.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jaguar C-X75 vypadá pořád pěkně. Jen si představte, jak by se tohle superauto s turbínovým pohonem vyjímalo mezi LaFerrari, Porsche 918 či McLarenem P1 

Jen připomeneme, že Jaguar C-X75 měl jako koncept dvě turbíny, které vyráběly elektrickou energii. Ta pak putovala ke každému kolu, ve kterých byl elektromotor. Celkový výkon vozu dosahoval na 780 koní a točivý moment měl hodnotu přes 1600 Nm. Jaguar tvrdil, že by koncept uměl uhánět rychlostí přes 330 km/h a z 0 na 100 km/h by zrychlil za 3,4 sekundy.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Jaguar C-X75 Bond Concept
  2. Fotogalerie: Jaguar C-X75 Bond Concept
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků