Prohlédněte si blahopřání od Mercedesu a Porsche ke stému výročí BMW

Prohlédněte si blahopřání od Mercedesu a Porsche ke stému výročí BMW

BMW včera oslavilo sté výročí od svého založení. Gratulanti v podobě automobilek Porsche a hlavně Mercedesu na sebe nenechali dlouho čekat. Porsche vyslalo do světa celkem nevinou reklamu, Mercedes ovšem připravil propracovanější provokaci.

BMW slaví 100 let existence konceptem Vision Next 100. Řídí sám

BMW slaví 100 let existence konceptem Vision Next 100. Řídí sám

Decentní reklama automobilky Porsche vedle sebe staví koncept Mission E představený minulý rok ve Frankfurtu a BMW i8 s tím, že „budoucnost nám staví do cesty velké výzvy“, kterým Porsche čelí s radostí z jízdy. Slogan „Freude am Fahren“ ovšem používá právě BMW. Pak už následuje pouze poklona před stoletým výročí a gratulace. Mercedes šel na věc trochu jinak.

Klepněte pro větší obrázek
Gratulace od Porsche si jen tak mimochodem vypůjčila slogan BMW „Freude am Fahren“ a decentně upozorňuje na skutečnost, že i8 brzy dostane zajímavého soupeře

Tato automobilka má totiž v kapse trumf v podobě faktu, že je její historie ještě o třicet let delší. A tak po internetu začalo kolovat ironické video s poděkováním za stoleté soupeření, protože těch prvních třicet let bylo celkem nudných.

Přisadilo si i muzeum Mercedesu, které zve všechny zaměstnance BMW na bezplatnou prohlídku. Důvod? V oficiální pozvánce se píše něco jako „pojďte si prohlédnout celou automobilovou historii“, takže opět odkaz na skutečnost, že v muzeu Mercedesu je k vidění historie o třicet let delší. A aby toho nebylo málo, prvních padesát zaměstnanců BMW bude po prohlídce pozváno na jídlo odkazující na typickou masku chladiče BMW. Asi nebude úplně náhoda, když se budou podávat ledvinky.

Klepněte pro větší obrázek

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 9 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků