Program permanentní mobility - Hyundai

Od ledna 2012 nabízí společnost Hyundai všem svým českým zákazníkům 
službu nazvanou Program permanentní mobility. Tento program na českém trhu znamená, že ani případná nutnost opravy v servisu nezpůsobí, že by se majitel vozu Hyundai ocitl bez automobilu.

Vlastníci automobilu Hyundai jsou tak neustále mobilní. Pokud budou mít auto v servisu déle než jeden den, Hyundai jim po dobu opravy zajistí náhradní vůz, a to ve stejné nebo dokonce vyšší kategorii.

Bezplatné zapůjčení se vztahuje nejen na automobily v záruce, ale také na opravy, kdy dodání náhradního dílu trvá více jak 1 týden. Náklady na ujeté kilometry se přitom nefakturují.
 

Generální ředitel společnosti Hyundai Motor Czech Vladimír Vošický k tomu dodává: „ Přicházíme s touto novinkou jako první v České republice, protože si vážíme našich zákazníků a zároveň jsme si vědomi kvality našich vozů. Tu nejlépe dokazuje náš program pětileté komplexní záruky, který je nejlepším svého druhu v automobilovém průmyslu.“
 

Zdroj: Hyundai

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky