Program permanentní mobility - Hyundai

Od ledna 2012 nabízí společnost Hyundai všem svým českým zákazníkům 
službu nazvanou Program permanentní mobility. Tento program na českém trhu znamená, že ani případná nutnost opravy v servisu nezpůsobí, že by se majitel vozu Hyundai ocitl bez automobilu.

Vlastníci automobilu Hyundai jsou tak neustále mobilní. Pokud budou mít auto v servisu déle než jeden den, Hyundai jim po dobu opravy zajistí náhradní vůz, a to ve stejné nebo dokonce vyšší kategorii.

Bezplatné zapůjčení se vztahuje nejen na automobily v záruce, ale také na opravy, kdy dodání náhradního dílu trvá více jak 1 týden. Náklady na ujeté kilometry se přitom nefakturují.
 

Generální ředitel společnosti Hyundai Motor Czech Vladimír Vošický k tomu dodává: „ Přicházíme s touto novinkou jako první v České republice, protože si vážíme našich zákazníků a zároveň jsme si vědomi kvality našich vozů. Tu nejlépe dokazuje náš program pětileté komplexní záruky, který je nejlepším svého druhu v automobilovém průmyslu.“
 

Zdroj: Hyundai

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků