Program „auto-plus“ sklízí úspěchy.

Právě před rokem zavedl dovozce automobilů Volkswagen, Audi a SEAT program prodeje ojetých vozů se zárukou „auto-plus“.
Program „auto-plus“ sklízí úspěchy.
Výsledky prvních dvanácti měsíců jasně ukazují, že tato nová forma prodeje prověřených automobilů se u zákazníků setkala s mimořádným ohlasem.

Svůj „nový“ vůz si prostřednictvím programu „auto-plus“, který představuje kvalitativně nový způsob prodeje ojetých automobilů, pořídilo celkem 6746 zákazníků. „To považujeme za výborný výsledek. Je totiž nutné si uvědomit i skutečnost, že do programu „auto-plus“ jsou zařazeny pouze relativně mladé vozy ve výborném technickém stavu, jejichž cena se v průměru pohybuje od čtvrt milionu korun výše,“ říká Petr Neústupný, project manager programu „auto-plus“.

Více než dva a půl tisíce zákazníků (přesně 2511), kteří si vloni ojetý vůz pořizovali formou protiúčtu, potvrzuje předpoklady, že program „auto-plus“ upevní vztahy se stávajícími majitelů vozů některé ze značek koncernu Volkswagen a přiláká i zákazníky od jiných značek.

Velmi účinným nástrojem pro budování kontaktů s potenciálními zákazníky jsou internetové stránky programu „auto-plus“, na kterých je dnes možné vybírat z více než sedmi stovek kvalitních ojetých vozů. Během druhé poloviny loňského roku zaznamenal správce stránek www.auto-plus.cz téměř padesát tisíc přístupů a jenom v lednu tohoto roku to bylo už více než třináct tisíc přístupů.

Prodejci automobilů, kteří chtějí být zahrnuti do programu „auto-plus“, musí splňovat náročné certifikační standardy předepsané dovozcem automobilů Volkswagen, Audi a SEAT. „V současné době je do programu „auto-plus“ zahrnuto 22 autorizovaných prodejců automobilů Volkswagen, Audi a SEAT. Předpokládáme, že jejich počet se bude zvyšovat a počítáme, že do konce tohoto roku by jich mělo být nejméně třicet,“ říká Petr Neústupný.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků