Program „auto-plus“ sklízí úspěchy.

Právě před rokem zavedl dovozce automobilů Volkswagen, Audi a SEAT program prodeje ojetých vozů se zárukou „auto-plus“.
Program „auto-plus“ sklízí úspěchy.
Výsledky prvních dvanácti měsíců jasně ukazují, že tato nová forma prodeje prověřených automobilů se u zákazníků setkala s mimořádným ohlasem.

Svůj „nový“ vůz si prostřednictvím programu „auto-plus“, který představuje kvalitativně nový způsob prodeje ojetých automobilů, pořídilo celkem 6746 zákazníků. „To považujeme za výborný výsledek. Je totiž nutné si uvědomit i skutečnost, že do programu „auto-plus“ jsou zařazeny pouze relativně mladé vozy ve výborném technickém stavu, jejichž cena se v průměru pohybuje od čtvrt milionu korun výše,“ říká Petr Neústupný, project manager programu „auto-plus“.

Více než dva a půl tisíce zákazníků (přesně 2511), kteří si vloni ojetý vůz pořizovali formou protiúčtu, potvrzuje předpoklady, že program „auto-plus“ upevní vztahy se stávajícími majitelů vozů některé ze značek koncernu Volkswagen a přiláká i zákazníky od jiných značek.

Velmi účinným nástrojem pro budování kontaktů s potenciálními zákazníky jsou internetové stránky programu „auto-plus“, na kterých je dnes možné vybírat z více než sedmi stovek kvalitních ojetých vozů. Během druhé poloviny loňského roku zaznamenal správce stránek www.auto-plus.cz téměř padesát tisíc přístupů a jenom v lednu tohoto roku to bylo už více než třináct tisíc přístupů.

Prodejci automobilů, kteří chtějí být zahrnuti do programu „auto-plus“, musí splňovat náročné certifikační standardy předepsané dovozcem automobilů Volkswagen, Audi a SEAT. „V současné době je do programu „auto-plus“ zahrnuto 22 autorizovaných prodejců automobilů Volkswagen, Audi a SEAT. Předpokládáme, že jejich počet se bude zvyšovat a počítáme, že do konce tohoto roku by jich mělo být nejméně třicet,“ říká Petr Neústupný.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků