Program „auto-plus“ sází na internet

Unikátní program prodeje kvalitních ojetých vozů „auto-plus“, zavedený v roce 2001 dovozcem automobilů Audi, SEAT a Volkswagen, rok od roku posiluje svoji pozici - prodeje každým rokem stoupají a vloni poprvé padla hranice deseti tisíc vozů.

Kořeny úspěchu programu „auto-plus“ tkví nejenom ve vysoké kvalitě nabízených ojetých vozů, ale i v optimalizovaném komunikačním konceptu. „Výkladní skříní programu „auto-plus“ se staly internetové stránky www.auto-plus.cz a jejich návštěvnost prudce roste,“ říká Petr Táborský, vedoucí programu „auto-plus“.

Jestliže v roce 2002, prvním uceleném roce fungování programu „auto-plus“, shlédlo nabídku ojetých vozů na internetových stránkách www.auto-plus.cz celkem 234 519 návštěvníků, letos k překonání této návštěvnosti stačily první tři měsíce roku: Od ledna do března 2005 zavítalo na stránky www.auto-plus.cz přesně 235 295 unikátních návštěvníků, což v porovnání se 190 204 návštěvníky z prvního čtvrtletí roku 2004 znamená meziroční nárůst o 24 procent.

„Počítadlo tzv. unikátních návštěvníků našich stránek se vloni zastavilo na hodnotě 741 486 přístupů. Optimistický výsledek prvního čtvrtletí naznačuje, že návštěvnost stránek programu „auto-plus“ by mohla překonat další rekord,“ odhaduje Petr Táborský.

Příjemné uživatelské prostředí, logicky členěné nabídkové menu, rychlé načítání - to jsou hlavní přednosti internetových stránek programu „auto-plus“. A samozřejmě také bohatá nabídka ojetých vozů: V aktuální internetové databázi programu „auto-plus“ se v současné době nachází bezmála dvě tisícovky ojetých vozů všech značek. Nejhojněji jsou přitom zastoupeny vozy Škoda (asi 700 nabídek), následují osobní a užitkové vozy Volkswagen (asi 570 nabídek) Audi (cca 160 nabídek), SEAT (160 nabídek). Přes 350 nabídek tvoří vozy značek mimo koncern Volkswagen.

Prodejci, zařazení do programu „auto-plus“, prodali během prvního čtvrtletí tohoto roku celkem 2240 ojetých vozidel, což představuje v porovnání s loňským rokem mírné zvýšení. Vozy koncernu Volkswagen se na celkových prodejích programu „auto-plus“ za první tři měsíce podílely více než 84 procenty, přičemž nejvíce se samozřejmě prodávaly vozy domácí automobilky Škoda Auto (1142 vozů), následovaly osobní modely Volkswagen (405 vozů), SEAT (144 vozů) a Audi (122 vozů). Užitkových modelů Volkswagen se prodalo 78, což znamená nárůst o výrazných 42 % oproti prvnímu čtvrtletí roku 2004.

V prvním čtvrtletí roku 2005 se nejvíce ojetých vozidel z programu „auto-plus“ prodalo v Praze (celkem 1029 vozů), následoval Plzeňský kraj (269 vozů), Jihomoravský kraj (214 vozů) a Ústecký kraj (198 vozů). Nejrychleji se ojetiny prodávaly u prodejce Manfreda  Schönera v Sokolově, kde ojetý vůz čekal na nového majitele v průměru jen 11 dnů. Nejúspěšnějším prodejcem prvního čtvrtletí se stala firma Auto Jarov, které se podařilo prodat celkem 638 ojetých vozidel pod značkou „auto-plus“.

Nejpádnějším argumentem, který k programu „auto-plus“ láká spousty zákazníků, je jednoznačně jistota koupě po všech stránkách kvalitního a důkladně prověřeného vozu jasného původu, jehož technický stav zkontrolovali specialisté značkových servisů. U všech nabízených automobilů je podmínkou, že musí jít o vozy dovezené do ČR oficiálním dovozcem.

Na cenově výrazně orientovaném tuzemském automobilovém trhu jsou výsledky prodejců, zapojených do programu „auto-plus“ o to pozoruhodnější, že do nabídky jsou zařazovány především vozy relativně „mladé“ a výhradně ve výborném technickém stavu, jejichž cena proto nemůže být příliš nízká – průměrná cena ojetých automobilů prodávaných v síti „auto-plus“ činí asi 245 tisíc korun. Zákazníci přitom preferují platbu v hotovosti – tento způsob úhrady ceny vybraného vozu zvolilo v prvním čtvrtletí roku 2005 asi 74 % zákazníků, zbytek volil jiný finanční nástroj (leasing, úvěr atp.).

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků