Program „auto-plus“ sází na internet

Unikátní program prodeje kvalitních ojetých vozů „auto-plus“, zavedený v roce 2001 dovozcem automobilů Audi, SEAT a Volkswagen, rok od roku posiluje svoji pozici - prodeje každým rokem stoupají a vloni poprvé padla hranice deseti tisíc vozů.

Kořeny úspěchu programu „auto-plus“ tkví nejenom ve vysoké kvalitě nabízených ojetých vozů, ale i v optimalizovaném komunikačním konceptu. „Výkladní skříní programu „auto-plus“ se staly internetové stránky www.auto-plus.cz a jejich návštěvnost prudce roste,“ říká Petr Táborský, vedoucí programu „auto-plus“.

Jestliže v roce 2002, prvním uceleném roce fungování programu „auto-plus“, shlédlo nabídku ojetých vozů na internetových stránkách www.auto-plus.cz celkem 234 519 návštěvníků, letos k překonání této návštěvnosti stačily první tři měsíce roku: Od ledna do března 2005 zavítalo na stránky www.auto-plus.cz přesně 235 295 unikátních návštěvníků, což v porovnání se 190 204 návštěvníky z prvního čtvrtletí roku 2004 znamená meziroční nárůst o 24 procent.

„Počítadlo tzv. unikátních návštěvníků našich stránek se vloni zastavilo na hodnotě 741 486 přístupů. Optimistický výsledek prvního čtvrtletí naznačuje, že návštěvnost stránek programu „auto-plus“ by mohla překonat další rekord,“ odhaduje Petr Táborský.

Příjemné uživatelské prostředí, logicky členěné nabídkové menu, rychlé načítání - to jsou hlavní přednosti internetových stránek programu „auto-plus“. A samozřejmě také bohatá nabídka ojetých vozů: V aktuální internetové databázi programu „auto-plus“ se v současné době nachází bezmála dvě tisícovky ojetých vozů všech značek. Nejhojněji jsou přitom zastoupeny vozy Škoda (asi 700 nabídek), následují osobní a užitkové vozy Volkswagen (asi 570 nabídek) Audi (cca 160 nabídek), SEAT (160 nabídek). Přes 350 nabídek tvoří vozy značek mimo koncern Volkswagen.

Prodejci, zařazení do programu „auto-plus“, prodali během prvního čtvrtletí tohoto roku celkem 2240 ojetých vozidel, což představuje v porovnání s loňským rokem mírné zvýšení. Vozy koncernu Volkswagen se na celkových prodejích programu „auto-plus“ za první tři měsíce podílely více než 84 procenty, přičemž nejvíce se samozřejmě prodávaly vozy domácí automobilky Škoda Auto (1142 vozů), následovaly osobní modely Volkswagen (405 vozů), SEAT (144 vozů) a Audi (122 vozů). Užitkových modelů Volkswagen se prodalo 78, což znamená nárůst o výrazných 42 % oproti prvnímu čtvrtletí roku 2004.

V prvním čtvrtletí roku 2005 se nejvíce ojetých vozidel z programu „auto-plus“ prodalo v Praze (celkem 1029 vozů), následoval Plzeňský kraj (269 vozů), Jihomoravský kraj (214 vozů) a Ústecký kraj (198 vozů). Nejrychleji se ojetiny prodávaly u prodejce Manfreda  Schönera v Sokolově, kde ojetý vůz čekal na nového majitele v průměru jen 11 dnů. Nejúspěšnějším prodejcem prvního čtvrtletí se stala firma Auto Jarov, které se podařilo prodat celkem 638 ojetých vozidel pod značkou „auto-plus“.

Nejpádnějším argumentem, který k programu „auto-plus“ láká spousty zákazníků, je jednoznačně jistota koupě po všech stránkách kvalitního a důkladně prověřeného vozu jasného původu, jehož technický stav zkontrolovali specialisté značkových servisů. U všech nabízených automobilů je podmínkou, že musí jít o vozy dovezené do ČR oficiálním dovozcem.

Na cenově výrazně orientovaném tuzemském automobilovém trhu jsou výsledky prodejců, zapojených do programu „auto-plus“ o to pozoruhodnější, že do nabídky jsou zařazovány především vozy relativně „mladé“ a výhradně ve výborném technickém stavu, jejichž cena proto nemůže být příliš nízká – průměrná cena ojetých automobilů prodávaných v síti „auto-plus“ činí asi 245 tisíc korun. Zákazníci přitom preferují platbu v hotovosti – tento způsob úhrady ceny vybraného vozu zvolilo v prvním čtvrtletí roku 2005 asi 74 % zákazníků, zbytek volil jiný finanční nástroj (leasing, úvěr atp.).

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků