Program „auto-plus“ sází na internet

Unikátní program prodeje kvalitních ojetých vozů „auto-plus“, zavedený v roce 2001 dovozcem automobilů Audi, SEAT a Volkswagen, rok od roku posiluje svoji pozici - prodeje každým rokem stoupají a vloni poprvé padla hranice deseti tisíc vozů.

Kořeny úspěchu programu „auto-plus“ tkví nejenom ve vysoké kvalitě nabízených ojetých vozů, ale i v optimalizovaném komunikačním konceptu. „Výkladní skříní programu „auto-plus“ se staly internetové stránky www.auto-plus.cz a jejich návštěvnost prudce roste,“ říká Petr Táborský, vedoucí programu „auto-plus“.

Jestliže v roce 2002, prvním uceleném roce fungování programu „auto-plus“, shlédlo nabídku ojetých vozů na internetových stránkách www.auto-plus.cz celkem 234 519 návštěvníků, letos k překonání této návštěvnosti stačily první tři měsíce roku: Od ledna do března 2005 zavítalo na stránky www.auto-plus.cz přesně 235 295 unikátních návštěvníků, což v porovnání se 190 204 návštěvníky z prvního čtvrtletí roku 2004 znamená meziroční nárůst o 24 procent.

„Počítadlo tzv. unikátních návštěvníků našich stránek se vloni zastavilo na hodnotě 741 486 přístupů. Optimistický výsledek prvního čtvrtletí naznačuje, že návštěvnost stránek programu „auto-plus“ by mohla překonat další rekord,“ odhaduje Petr Táborský.

Příjemné uživatelské prostředí, logicky členěné nabídkové menu, rychlé načítání - to jsou hlavní přednosti internetových stránek programu „auto-plus“. A samozřejmě také bohatá nabídka ojetých vozů: V aktuální internetové databázi programu „auto-plus“ se v současné době nachází bezmála dvě tisícovky ojetých vozů všech značek. Nejhojněji jsou přitom zastoupeny vozy Škoda (asi 700 nabídek), následují osobní a užitkové vozy Volkswagen (asi 570 nabídek) Audi (cca 160 nabídek), SEAT (160 nabídek). Přes 350 nabídek tvoří vozy značek mimo koncern Volkswagen.

Prodejci, zařazení do programu „auto-plus“, prodali během prvního čtvrtletí tohoto roku celkem 2240 ojetých vozidel, což představuje v porovnání s loňským rokem mírné zvýšení. Vozy koncernu Volkswagen se na celkových prodejích programu „auto-plus“ za první tři měsíce podílely více než 84 procenty, přičemž nejvíce se samozřejmě prodávaly vozy domácí automobilky Škoda Auto (1142 vozů), následovaly osobní modely Volkswagen (405 vozů), SEAT (144 vozů) a Audi (122 vozů). Užitkových modelů Volkswagen se prodalo 78, což znamená nárůst o výrazných 42 % oproti prvnímu čtvrtletí roku 2004.

V prvním čtvrtletí roku 2005 se nejvíce ojetých vozidel z programu „auto-plus“ prodalo v Praze (celkem 1029 vozů), následoval Plzeňský kraj (269 vozů), Jihomoravský kraj (214 vozů) a Ústecký kraj (198 vozů). Nejrychleji se ojetiny prodávaly u prodejce Manfreda  Schönera v Sokolově, kde ojetý vůz čekal na nového majitele v průměru jen 11 dnů. Nejúspěšnějším prodejcem prvního čtvrtletí se stala firma Auto Jarov, které se podařilo prodat celkem 638 ojetých vozidel pod značkou „auto-plus“.

Nejpádnějším argumentem, který k programu „auto-plus“ láká spousty zákazníků, je jednoznačně jistota koupě po všech stránkách kvalitního a důkladně prověřeného vozu jasného původu, jehož technický stav zkontrolovali specialisté značkových servisů. U všech nabízených automobilů je podmínkou, že musí jít o vozy dovezené do ČR oficiálním dovozcem.

Na cenově výrazně orientovaném tuzemském automobilovém trhu jsou výsledky prodejců, zapojených do programu „auto-plus“ o to pozoruhodnější, že do nabídky jsou zařazovány především vozy relativně „mladé“ a výhradně ve výborném technickém stavu, jejichž cena proto nemůže být příliš nízká – průměrná cena ojetých automobilů prodávaných v síti „auto-plus“ činí asi 245 tisíc korun. Zákazníci přitom preferují platbu v hotovosti – tento způsob úhrady ceny vybraného vozu zvolilo v prvním čtvrtletí roku 2005 asi 74 % zákazníků, zbytek volil jiný finanční nástroj (leasing, úvěr atp.).

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků