Program „auto-plus“ míří k novému rekordu

Ojedinělý systém prodeje ojetých vozů. Zákazníci mohou vybírat on-line z přibližně 1500 vozů. Internetové stránky www.auto-plus.cz navštěvují statisíce zájemců.

Praha 9. září 2003 - Velmi výrazně – o 15 až 30 procent – chce letos zvýšit vedení společnosti Import Volkswagen Group prodej ojetých vozů v programu „auto-plus“. „Zatímco vloni si našim prostřednictvím pořídilo vůz 7809 zákazníků, během prvních sedmi měsíců tohoto roku jsme prodali už 5621 vozů a očekáváme, že v tomto roce se nám podaří prodat celkem deset tisíc automobilů,“ říká Petr Neústupný, project manager programu „auto-plus“ ze společnosti Import Volkswagen Group. 

Ojedinělý systém prodeje ojetých vozů, který zavedl dovozce automobilů Audi, SEAT a Volkswagen v polovině roku 2001, láká stále více klientů hlavně svými zárukami. „Garantujeme zákazníkům technický stav a původ nabízených automobilů, což je pro většinu z nich zásadní argument,“ říká Petr Neústupný. 

Program „auto plus“ však přináší zákazníkům řadu dalších výhod a jistot. Jde především o garantování možnosti výměny zakoupeného vozu, garanci zpětného odkupu zakoupeného vozu, možnost financování ojetého vozu prostřednictvím renomované leasingové společnosti, možnost získání výhodného havarijního pojištění a doživotní záruku mobility. „I když zákazníci mají možnost za velmi výhodných podmínek vyměnit nebo vrátit vůz, který by jim z jakýchkoli důvodů nevyhovoval, zatím jsme takový případ nezaznamenali,“ říká Jaromír Janík, vedoucí v hodonínské pobočce „auto-plus“, kde jenom letos prodaly více než už dvě stovky ojetých automobilů.  

Program „auto-plus“ je zaměřený především na výkup a prodej kvalitních ojetých vozů koncernu Volkswagen, tedy značek Audi, SEAT, Škoda a Volkswagen zařazují se do něj ale i vozy jiných značek. „Nejvíce se pochopitelně prodávají škodovky, potom následují osobní vozy Volkswagen, vozy ostatních značek a modely značky SEAT,“ vypočítává Petr Neústupný. „V nabídce máme v současné době asi 1500 kvalitních ojetých vozů. Těší nás, že prodeje stoupají, a to i přesto, že nabízené vozy nejsou – vzhledem ke svému perfektnímu stavu a relativnímu mládí – nejlevnější.“ 

Mimořádně účinným nástrojem pro budování kontaktů se zákazníky jsou internetové stránky programu „auto-plus“ (www.auto-plus.cz), které vloni navštívilo na 680 tisíc zájemců. „Návštěvnost našich stránek neustále roste, jenom v červenci jsme zaznamenali 80 716 unikátních návštěvníků. Nedávno se naše prezentace objevila i na tzv. TRICKpoint terminálech ve velkých obchodních centrech, takže očekáváme, že se návštěvnost našich internetových stránek ještě zvýší,“ říká Petr Neústupný. 

Výborné prodejní výsledky jasně naznačují, že program prodeje ojetých vozů „auto-plus“ je pro zákazníky velmi lákavou alternativou - na rozdíl od dosud obvyklého komisního prodeje ojetých vozů, kdy zákazník dostává za své peníze pouze vybraný automobil, při koupi vozu v systému „auto-plus“ získává především jistotu a mnohem vyšší garanci všeobecné kvality.

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků