Program „auto-plus“ míří k novému rekordu

Ojedinělý systém prodeje ojetých vozů. Zákazníci mohou vybírat on-line z přibližně 1500 vozů. Internetové stránky www.auto-plus.cz navštěvují statisíce zájemců.

Praha 9. září 2003 - Velmi výrazně – o 15 až 30 procent – chce letos zvýšit vedení společnosti Import Volkswagen Group prodej ojetých vozů v programu „auto-plus“. „Zatímco vloni si našim prostřednictvím pořídilo vůz 7809 zákazníků, během prvních sedmi měsíců tohoto roku jsme prodali už 5621 vozů a očekáváme, že v tomto roce se nám podaří prodat celkem deset tisíc automobilů,“ říká Petr Neústupný, project manager programu „auto-plus“ ze společnosti Import Volkswagen Group. 

Ojedinělý systém prodeje ojetých vozů, který zavedl dovozce automobilů Audi, SEAT a Volkswagen v polovině roku 2001, láká stále více klientů hlavně svými zárukami. „Garantujeme zákazníkům technický stav a původ nabízených automobilů, což je pro většinu z nich zásadní argument,“ říká Petr Neústupný. 

Program „auto plus“ však přináší zákazníkům řadu dalších výhod a jistot. Jde především o garantování možnosti výměny zakoupeného vozu, garanci zpětného odkupu zakoupeného vozu, možnost financování ojetého vozu prostřednictvím renomované leasingové společnosti, možnost získání výhodného havarijního pojištění a doživotní záruku mobility. „I když zákazníci mají možnost za velmi výhodných podmínek vyměnit nebo vrátit vůz, který by jim z jakýchkoli důvodů nevyhovoval, zatím jsme takový případ nezaznamenali,“ říká Jaromír Janík, vedoucí v hodonínské pobočce „auto-plus“, kde jenom letos prodaly více než už dvě stovky ojetých automobilů.  

Program „auto-plus“ je zaměřený především na výkup a prodej kvalitních ojetých vozů koncernu Volkswagen, tedy značek Audi, SEAT, Škoda a Volkswagen zařazují se do něj ale i vozy jiných značek. „Nejvíce se pochopitelně prodávají škodovky, potom následují osobní vozy Volkswagen, vozy ostatních značek a modely značky SEAT,“ vypočítává Petr Neústupný. „V nabídce máme v současné době asi 1500 kvalitních ojetých vozů. Těší nás, že prodeje stoupají, a to i přesto, že nabízené vozy nejsou – vzhledem ke svému perfektnímu stavu a relativnímu mládí – nejlevnější.“ 

Mimořádně účinným nástrojem pro budování kontaktů se zákazníky jsou internetové stránky programu „auto-plus“ (www.auto-plus.cz), které vloni navštívilo na 680 tisíc zájemců. „Návštěvnost našich stránek neustále roste, jenom v červenci jsme zaznamenali 80 716 unikátních návštěvníků. Nedávno se naše prezentace objevila i na tzv. TRICKpoint terminálech ve velkých obchodních centrech, takže očekáváme, že se návštěvnost našich internetových stránek ještě zvýší,“ říká Petr Neústupný. 

Výborné prodejní výsledky jasně naznačují, že program prodeje ojetých vozů „auto-plus“ je pro zákazníky velmi lákavou alternativou - na rozdíl od dosud obvyklého komisního prodeje ojetých vozů, kdy zákazník dostává za své peníze pouze vybraný automobil, při koupi vozu v systému „auto-plus“ získává především jistotu a mnohem vyšší garanci všeobecné kvality.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků