Program „auto-plus“ míří k novému rekordu

Ojedinělý systém prodeje ojetých vozů. Zákazníci mohou vybírat on-line z přibližně 1500 vozů. Internetové stránky www.auto-plus.cz navštěvují statisíce zájemců.

Praha 9. září 2003 - Velmi výrazně – o 15 až 30 procent – chce letos zvýšit vedení společnosti Import Volkswagen Group prodej ojetých vozů v programu „auto-plus“. „Zatímco vloni si našim prostřednictvím pořídilo vůz 7809 zákazníků, během prvních sedmi měsíců tohoto roku jsme prodali už 5621 vozů a očekáváme, že v tomto roce se nám podaří prodat celkem deset tisíc automobilů,“ říká Petr Neústupný, project manager programu „auto-plus“ ze společnosti Import Volkswagen Group. 

Ojedinělý systém prodeje ojetých vozů, který zavedl dovozce automobilů Audi, SEAT a Volkswagen v polovině roku 2001, láká stále více klientů hlavně svými zárukami. „Garantujeme zákazníkům technický stav a původ nabízených automobilů, což je pro většinu z nich zásadní argument,“ říká Petr Neústupný. 

Program „auto plus“ však přináší zákazníkům řadu dalších výhod a jistot. Jde především o garantování možnosti výměny zakoupeného vozu, garanci zpětného odkupu zakoupeného vozu, možnost financování ojetého vozu prostřednictvím renomované leasingové společnosti, možnost získání výhodného havarijního pojištění a doživotní záruku mobility. „I když zákazníci mají možnost za velmi výhodných podmínek vyměnit nebo vrátit vůz, který by jim z jakýchkoli důvodů nevyhovoval, zatím jsme takový případ nezaznamenali,“ říká Jaromír Janík, vedoucí v hodonínské pobočce „auto-plus“, kde jenom letos prodaly více než už dvě stovky ojetých automobilů.  

Program „auto-plus“ je zaměřený především na výkup a prodej kvalitních ojetých vozů koncernu Volkswagen, tedy značek Audi, SEAT, Škoda a Volkswagen zařazují se do něj ale i vozy jiných značek. „Nejvíce se pochopitelně prodávají škodovky, potom následují osobní vozy Volkswagen, vozy ostatních značek a modely značky SEAT,“ vypočítává Petr Neústupný. „V nabídce máme v současné době asi 1500 kvalitních ojetých vozů. Těší nás, že prodeje stoupají, a to i přesto, že nabízené vozy nejsou – vzhledem ke svému perfektnímu stavu a relativnímu mládí – nejlevnější.“ 

Mimořádně účinným nástrojem pro budování kontaktů se zákazníky jsou internetové stránky programu „auto-plus“ (www.auto-plus.cz), které vloni navštívilo na 680 tisíc zájemců. „Návštěvnost našich stránek neustále roste, jenom v červenci jsme zaznamenali 80 716 unikátních návštěvníků. Nedávno se naše prezentace objevila i na tzv. TRICKpoint terminálech ve velkých obchodních centrech, takže očekáváme, že se návštěvnost našich internetových stránek ještě zvýší,“ říká Petr Neústupný. 

Výborné prodejní výsledky jasně naznačují, že program prodeje ojetých vozů „auto-plus“ je pro zákazníky velmi lákavou alternativou - na rozdíl od dosud obvyklého komisního prodeje ojetých vozů, kdy zákazník dostává za své peníze pouze vybraný automobil, při koupi vozu v systému „auto-plus“ získává především jistotu a mnohem vyšší garanci všeobecné kvality.

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků