Program „auto-plus“ míří k novému rekordu

Ojedinělý systém prodeje ojetých vozů. Zákazníci mohou vybírat on-line z přibližně 1500 vozů. Internetové stránky www.auto-plus.cz navštěvují statisíce zájemců.

Praha 9. září 2003 - Velmi výrazně – o 15 až 30 procent – chce letos zvýšit vedení společnosti Import Volkswagen Group prodej ojetých vozů v programu „auto-plus“. „Zatímco vloni si našim prostřednictvím pořídilo vůz 7809 zákazníků, během prvních sedmi měsíců tohoto roku jsme prodali už 5621 vozů a očekáváme, že v tomto roce se nám podaří prodat celkem deset tisíc automobilů,“ říká Petr Neústupný, project manager programu „auto-plus“ ze společnosti Import Volkswagen Group. 

Ojedinělý systém prodeje ojetých vozů, který zavedl dovozce automobilů Audi, SEAT a Volkswagen v polovině roku 2001, láká stále více klientů hlavně svými zárukami. „Garantujeme zákazníkům technický stav a původ nabízených automobilů, což je pro většinu z nich zásadní argument,“ říká Petr Neústupný. 

Program „auto plus“ však přináší zákazníkům řadu dalších výhod a jistot. Jde především o garantování možnosti výměny zakoupeného vozu, garanci zpětného odkupu zakoupeného vozu, možnost financování ojetého vozu prostřednictvím renomované leasingové společnosti, možnost získání výhodného havarijního pojištění a doživotní záruku mobility. „I když zákazníci mají možnost za velmi výhodných podmínek vyměnit nebo vrátit vůz, který by jim z jakýchkoli důvodů nevyhovoval, zatím jsme takový případ nezaznamenali,“ říká Jaromír Janík, vedoucí v hodonínské pobočce „auto-plus“, kde jenom letos prodaly více než už dvě stovky ojetých automobilů.  

Program „auto-plus“ je zaměřený především na výkup a prodej kvalitních ojetých vozů koncernu Volkswagen, tedy značek Audi, SEAT, Škoda a Volkswagen zařazují se do něj ale i vozy jiných značek. „Nejvíce se pochopitelně prodávají škodovky, potom následují osobní vozy Volkswagen, vozy ostatních značek a modely značky SEAT,“ vypočítává Petr Neústupný. „V nabídce máme v současné době asi 1500 kvalitních ojetých vozů. Těší nás, že prodeje stoupají, a to i přesto, že nabízené vozy nejsou – vzhledem ke svému perfektnímu stavu a relativnímu mládí – nejlevnější.“ 

Mimořádně účinným nástrojem pro budování kontaktů se zákazníky jsou internetové stránky programu „auto-plus“ (www.auto-plus.cz), které vloni navštívilo na 680 tisíc zájemců. „Návštěvnost našich stránek neustále roste, jenom v červenci jsme zaznamenali 80 716 unikátních návštěvníků. Nedávno se naše prezentace objevila i na tzv. TRICKpoint terminálech ve velkých obchodních centrech, takže očekáváme, že se návštěvnost našich internetových stránek ještě zvýší,“ říká Petr Neústupný. 

Výborné prodejní výsledky jasně naznačují, že program prodeje ojetých vozů „auto-plus“ je pro zákazníky velmi lákavou alternativou - na rozdíl od dosud obvyklého komisního prodeje ojetých vozů, kdy zákazník dostává za své peníze pouze vybraný automobil, při koupi vozu v systému „auto-plus“ získává především jistotu a mnohem vyšší garanci všeobecné kvality.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků