Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate Luxury je v reálu absurdní!

32 komentářů

Karel
8. srpna • 9:04

To je teda nevkusná bouda :-/

Luděk
5. srpna • 13:50

Přestal jsem číst po druhé chybě v textu (neskloňování). Autor by si měl NEJMÉNĚ JEDNOU text přečíst než ho zveřejní. PS.:Chyby jsem nehledal. Jsou přímo bijící do očí.

Tomara
4. srpna • 6:31

80kWh znamena dodavka energie 80kW po dobu 1 hodiny....
Formule E ma baterie 28kWh a prikon 170kW .... Po 50 km je nutna vymena baterie.
Pri prikonu vozu 550kW si s timhle (jakkoliv ohavnym a nevkusnym) autem zazavodite na okruhu cca 10 minut.
Jisteze, neni na zavodeni, ale kdyz pojedu lyzovat do Krkonos, dojde mi baterka pod tretim kopcem...

Jan
3. srpna • 13:52

je to trapné auto, nevkusné, něco jako mít na sobě spoustu zlata v podobě šperků. Tak trapáčci a kupujte si to ;-)

Jan
3. srpna • 14:00

co ten lesklý materiál na zadních sedadlech co se ti odráží do očí - to je jako komfortní?, ty lesklý disky v takové síle. To je síla. Designera opravdu vyhodit. Palubový digitál jako kdyby vyrobily v číně. Mě to pořád příjde jako koncept - takový nedodělaný s cílem zaujmout i kontroverzí. K tomu porcelánu, umíte si představit toho bohatýho špekáčka jak to tam bude uklízet, to bude bordýlek v autě. Navíc porcelán, to je jako luxus? :-D

Vegasgeek
9. srpna • 15:13

Neumim si predstavit bohatyho speckacka si uklizet vubec nic, protoze na to maj lidi.

Polo
3. srpna • 12:00

Německý SuperB. Moc pěkné.

E15
3. srpna • 10:35

bizarní, v reálné světě to vypadá jako karikatura auta z animáků...

Petr
2. srpna • 21:51

Kazdych pet minut nabijeni zvysi dojezd o 100km? Takze plna kapacita za 25minut? To jsou sampioni.

BlackRider
13. srpna • 13:25

Baterie se nabijeji rychleji, kdyz jsou prazdne. Cili prvnich 20% (100km) muze byt za pet minut ale do 100% muze trvat pres hodinu.
Viz treba tenhle graf rychlonabijeni iPhone 8 Plus https://bgr.com/2017/10/10/iphone-8-charg... ... Prvnich 20% trva 10 minut, ale do 100% to netrva 50 ale pres 110 minut.

Filip
2. srpna • 14:02

Jako auto vypada zajimave, ale ten klucina to nejak nedokazal predvest. Ukazal sice 10x jak se otevira a zavira cajovy set, ale to co Ceske chalupare zajima nejvice, tedy kufr, to neukaze. Rozhodne tam mohlo byt par dalsich detailu z tohoto impozantniho vozu. Navic bych se divil, kdyby to nemelo automaticke zavirani dveri, jako treba stary RR phantom VII.

V3S
2. srpna • 13:03

auto stavěné pro Číňany, těžko posuzovat v Evropě, máme jiný parametry designu

Wonn
2. srpna • 10:31

Skoro bych řekl, že je to i docela pěkné auto. Ovšem ty displeje na přístrojovce, to je něco megaodporného, vůbec to tam nezapadá a vypadá to opravdu otřesně... tím tuplem v takhle drahém autě.

dpcstb
2. srpna • 22:45

mercedes potreboval usetrit 20 eur na klasickom displeji

bzzz
2. srpna • 12:41

Za nejaky cas tyhle panely nebudem vubec resit, prijdou nam samorejme, nezajimave.

Wonn
2. srpna • 13:06

Neřekl bych, spíš to časem bude vypadat ještě hůř, archaicky. Někteří výrobci umí displeje hezky zabudovat do palubky, ale mercedes? To je fakt otřes a to napříč všemi modely. Vždyť i tuzeři z vesnic si dají víc práce se zabudováním displejů do přistrojovek.

bzzz
2. srpna • 13:12

Ono se to sjednoti/srovna, jakmile od sebe zacnou masove 'opisovat' a vlastne domacnosti a okoli budou full digital. Ted si jeste mohou dovolit ulety resp prvoplanove/poutove ulety ;-)

Filip
2. srpna • 14:06

Displej musi byt technologicky mene narocny a levnejsi na vyrobuez vsechny budiky, tak nechapu proc se za nej priplaci. Navic dnes se daji delat zakulacene displeje a je pravda ze MB tam ma fakt monitor jak z Tesly. To nove elektricke Porsche Taycan ma neuveritelne krasny interier s displeji!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
czhunter
4. srpna • 9:44

A už jste sériový interiér Porsche Taycan viděl?Já na vizualizacích jo, a rozhodně není ani zdaleka tak hazký, jako u konceptu Mission E."dnes se daji delat zakulacene displeje"
Ne, nedají. Žádný výrobce neumí dodat větší (řekněme nad 7') zakulacený displej, který by měl parametry pro "přežití" v autě - tj. odolnost proti otřesům, teplotní rozmezí -20 - 105°C atd.

runner42
2. srpna • 10:27

Vážená redakce, vytiskněte si a pověste na zeď: Minimální reálná spotřeba elektromobilu nižší střední třídy je 24kWh/100km.Při psaní o dojezdech elektromobilů se na ní prosím vždy podívejte.Vyvarujete se pak nesmyslů, jako že tato obluda může mít spotřebu 16kWh/100km. Ani omylem.

V3S
2. srpna • 13:07

přesně, stačilo by znát výsledky na vlastním pseudoserveru o autech auto.cz kde testovali elektromobily a jejich realnou spotřebu a nemohli by napsat takovu hloupost: http://www.auto.cz/test-dojezdu-elektromobil... ...

Joe Doe
2. srpna • 12:13

"Minimální reálná spotřeba elektromobilu nižší střední třídy je 24kWh/100km."Definovat automobil nizsej strednej triedy bez sterilizacnej abstrakcie je nemozne, takze stanovovat minima a maxima spotreby, veliciny kde je vypoctova rovnica plna premennych, je absurdita hraniciaca s hlupostou.Ale OK, ty si si vybral blbu hru, tak ja ti do nej dam blbe pravidla.Aka je minimalna realna spotreba benzinoveho automobilu nizsej strednej triedy?Pobav nas, Bezec42. Tak honem...behom, bezkom, behotom, skokom, skockom, ....

runner42
3. srpna • 7:42

6.5 litru.
Ó jaké překvapení, při účinnostech elektromotoru 99% vs. 35% spalovacího motoru je to ekvivalent 24kWh.

Joe Doe
3. srpna • 9:29

Prosim ta, kde si prisiel k cislam 6.5 litra a 35%? Alebo sa spytam inak - pripustas, ze kazdy spalovaci motor moze mat inu hodnotu tepelnej ucinnosti?

runner42
3. srpna • 7:43

Překlep, 99% mělo být 90%.

V3S
2. srpna • 13:04

tohle KOMUNISTICKÉ HOVADO neumí napsat ani normální příspěvek o autech

Joe Doe
3. srpna • 9:19

Raz ti v realnom svete za taketo vyjadrovanie niekto rozbije drzku.

V3S
4. srpna • 20:33

jak jsem psal, jste HOVADO a pokud se chcete setkat žádný problém

bzzz
2. srpna • 11:31

Plati to same, tzn davat na pravou miru zavadejici/lzive informace i pro ropaky? ;-)

runner42
3. srpna • 7:47

Spokojím se s tím, že použijí rozum a nebudou očividně nesmyslné informace dále šířit.Tohle auto nemůže dojet 500km a ani ho nelze složit do příručního zavazadla. Tak o tom není rozumné psát.

Marek71
2. srpna • 17:44

U ropaku ten rozdíl není tak velký, alespoň co mám zkušenosti. Mám teď psanou spotřebu 7 a realita 7,56. Předtím starší benzín psaná 8 a realita 7,6. A tak nějak podobně i ostatní auta. A i v testech to tak vychází.

Doporučujeme

Články odjinud