Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate Luxury je v reálu absurdní!

bzzz  |  02. 08. 2018 09:34
runner42  |  02. 08. 2018 10:27

Vážená redakce, vytiskněte si a pověste na zeď: Minimální reálná spotřeba elektromobilu nižší střední třídy je 24kWh/100km.

Při psaní o dojezdech elektromobilů se na ní prosím vždy podívejte.

Vyvarujete se pak nesmyslů, jako že tato obluda může mít spotřebu 16kWh/100km. Ani omylem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 08. 2018 11:31

Plati to same, tzn davat na pravou miru zavadejici/lzive informace i pro ropaky?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 08. 2018 17:44

U ropaku ten rozdíl není tak velký, alespoň co mám zkušenosti. Mám teď psanou spotřebu 7 a realita 7,56. Předtím starší benzín psaná 8 a realita 7,6. A tak nějak podobně i ostatní auta. A i v testech to tak vychází.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  03. 08. 2018 07:47

Spokojím se s tím, že použijí rozum a nebudou očividně nesmyslné informace dále šířit.

Tohle auto nemůže dojet 500km a ani ho nelze složit do příručního zavazadla. Tak o tom není rozumné psát.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 08. 2018 12:13

"Minimální reálná spotřeba elektromobilu nižší střední třídy je 24kWh/100km."

Definovat automobil nizsej strednej triedy bez sterilizacnej abstrakcie je nemozne, takze stanovovat minima a maxima spotreby, veliciny kde je vypoctova rovnica plna premennych, je absurdita hraniciaca s hlupostou.

Ale OK, ty si si vybral blbu hru, tak ja ti do nej dam blbe pravidla.

Aka je minimalna realna spotreba benzinoveho automobilu nizsej strednej triedy?

Pobav nas, Bezec42.

Tak honem...behom, bezkom, behotom, skokom, skockom, ....

Odpovědět  |   | 
V3S  |  02. 08. 2018 13:04

tohle KOMUNISTICKÉ HOVADO neumí napsat ani normální příspěvek o autech

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 08. 2018 09:19

Raz ti v realnom svete za taketo vyjadrovanie niekto rozbije drzku.

Odpovědět  |   | 
V3S  |  04. 08. 2018 20:33

jak jsem psal, jste HOVADO a pokud se chcete setkat žádný problém

Odpovědět  |   | 
runner42  |  03. 08. 2018 07:42

6.5 litru.
Ó jaké překvapení, při účinnostech elektromotoru 99% vs. 35% spalovacího motoru je to ekvivalent 24kWh.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  03. 08. 2018 07:43

Překlep, 99% mělo být 90%.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 08. 2018 09:29

Prosim ta, kde si prisiel k cislam 6.5 litra a 35%?

Alebo sa spytam inak - pripustas, ze kazdy spalovaci motor moze mat inu hodnotu tepelnej ucinnosti?

Odpovědět  |   | 
V3S  |  02. 08. 2018 13:07

přesně, stačilo by znát výsledky na vlastním pseudoserveru o autech auto.cz kde testovali elektromobily a jejich realnou spotřebu a nemohli by napsat takovu hloupost: http://www.auto.cz/test-dojezdu-elektromobil... ...

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  02. 08. 2018 10:31

Skoro bych řekl, že je to i docela pěkné auto. Ovšem ty displeje na přístrojovce, to je něco megaodporného, vůbec to tam nezapadá a vypadá to opravdu otřesně... tím tuplem v takhle drahém autě.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 08. 2018 12:41

Za nejaky cas tyhle panely nebudem vubec resit, prijdou nam samorejme, nezajimave.

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  02. 08. 2018 13:06

Neřekl bych, spíš to časem bude vypadat ještě hůř, archaicky. Někteří výrobci umí displeje hezky zabudovat do palubky, ale mercedes? To je fakt otřes a to napříč všemi modely. Vždyť i tuzeři z vesnic si dají víc práce se zabudováním displejů do přistrojovek.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 08. 2018 13:12

Ono se to sjednoti/srovna, jakmile od sebe zacnou masove 'opisovat' a vlastne domacnosti a okoli budou full digital. Ted si jeste mohou dovolit ulety resp prvoplanove/poutove ulety

Odpovědět  |   | 
Filip  |  02. 08. 2018 14:06

Displej musi byt technologicky mene narocny a levnejsi na vyrobuez vsechny budiky, tak nechapu proc se za nej priplaci. Navic dnes se daji delat zakulacene displeje a je pravda ze MB tam ma fakt monitor jak z Tesly. To nove elektricke Porsche Taycan ma neuveritelne krasny interier s displeji!

Odpovědět  |   | 
czhunter  |  04. 08. 2018 09:44

A už jste sériový interiér Porsche Taycan viděl?

Já na vizualizacích jo, a rozhodně není ani zdaleka tak hazký, jako u konceptu Mission E.

"dnes se daji delat zakulacene displeje"
Ne, nedají. Žádný výrobce neumí dodat větší (řekněme nad 7') zakulacený displej, který by měl parametry pro "přežití" v autě - tj. odolnost proti otřesům, teplotní rozmezí -20 - 105°C atd.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  02. 08. 2018 22:45

mercedes potreboval usetrit 20 eur na klasickom displeji

Odpovědět  |   | 
V3S  |  02. 08. 2018 13:03

auto stavěné pro Číňany, těžko posuzovat v Evropě, máme jiný parametry designu

Odpovědět  |   | 
Filip  |  02. 08. 2018 14:02

Jako auto vypada zajimave, ale ten klucina to nejak nedokazal predvest. Ukazal sice 10x jak se otevira a zavira cajovy set, ale to co Ceske chalupare zajima nejvice, tedy kufr, to neukaze. Rozhodne tam mohlo byt par dalsich detailu z tohoto impozantniho vozu. Navic bych se divil, kdyby to nemelo automaticke zavirani dveri, jako treba stary RR phantom VII.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  02. 08. 2018 21:51

Kazdych pet minut nabijeni zvysi dojezd o 100km? Takze plna kapacita za 25minut? To jsou sampioni.

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  13. 08. 2018 13:25

Baterie se nabijeji rychleji, kdyz jsou prazdne. Cili prvnich 20% (100km) muze byt za pet minut ale do 100% muze trvat pres hodinu.
Viz treba tenhle graf rychlonabijeni iPhone 8 Plus https://bgr.com/2017/10/10/iphone-8-charg... ...

Prvnich 20% trva 10 minut, ale do 100% to netrva 50 ale pres 110 minut.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 08. 2018 10:35

bizarní, v reálné světě to vypadá jako karikatura auta z animáků...

Odpovědět  |   | 
Polo  |  03. 08. 2018 12:00

Německý SuperB. Moc pěkné.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  03. 08. 2018 13:52

je to trapné auto, nevkusné, něco jako mít na sobě spoustu zlata v podobě šperků. Tak trapáčci a kupujte si to

Odpovědět  |   | 
Jan  |  03. 08. 2018 14:00

co ten lesklý materiál na zadních sedadlech co se ti odráží do očí - to je jako komfortní?, ty lesklý disky v takové síle. To je síla. Designera opravdu vyhodit. Palubový digitál jako kdyby vyrobily v číně. Mě to pořád příjde jako koncept - takový nedodělaný s cílem zaujmout i kontroverzí. K tomu porcelánu, umíte si představit toho bohatýho špekáčka jak to tam bude uklízet, to bude bordýlek v autě. Navíc porcelán, to je jako luxus?

Odpovědět  |   | 
Vegasgeek  |  09. 08. 2018 15:13

Neumim si predstavit bohatyho speckacka si uklizet vubec nic, protoze na to maj lidi.

Odpovědět  |   | 
Tomara  |  04. 08. 2018 06:31

80kWh znamena dodavka energie 80kW po dobu 1 hodiny....
Formule E ma baterie 28kWh a prikon 170kW .... Po 50 km je nutna vymena baterie.
Pri prikonu vozu 550kW si s timhle (jakkoliv ohavnym a nevkusnym) autem zazavodite na okruhu cca 10 minut.
Jisteze, neni na zavodeni, ale kdyz pojedu lyzovat do Krkonos, dojde mi baterka pod tretim kopcem...

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  05. 08. 2018 13:50

Přestal jsem číst po druhé chybě v textu (neskloňování). Autor by si měl NEJMÉNĚ JEDNOU text přečíst než ho zveřejní. PS.:Chyby jsem nehledal. Jsou přímo bijící do očí.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  08. 08. 2018 09:04

To je teda nevkusná bouda

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A