Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate Luxury je v reálu absurdní!

Postavte vedle ultraluxusního konceptu od Maybachu člověka na běžné ulici, a najednou začnete vnímat, o jak opuletní kus se jedná.

Kdy Mercedes-Maybach prezentoval koncept svého SUV, zaujal především svým netradičním celkovým tvarem. Zadní částí připomíná něco mezi sedanem a SUV. Něco takového tu zkrátka ještě nebylo. Díky tomu ovšem zapadly podstatnější dojmy.

Třeba celkové proporce auta, jeho velikost, mohutná dvaceti čtyř palcová kola či obří maska chladiče. A vůbec, celkové pojetí tohoto vozu, který se v pozměněné podobě chystá i do sériové výroby. Něco jiného je zkrátka vidět auto na produktových fotografiích či na autosalonu, a byť na videu, jej porovnat v kontextu běžné ulice, normálního světa.

Mercedes představil novou třídu A ve verzi sedan. Kufr narostl na 420 litrů

Mercedes představil novou třídu A ve verzi sedan. Kufr narostl na 420 litrů

Zachytit funkční koncept se podařilo Alanu Enileevovi. Na svém Youtube kanálu nabízí virtuální prohlídku a projížďku. Příležitost k tomu dostal ve španělské Valencii, kam údajně Mercedes pozval pouze osm vyvolených. Vidět tohoto červeného mastodonta pohybovat se po běžných silnicích je vážně absurdní.

Koncept původně vznikl pro pekingský autosalon. Majestátní, 5260 milimetrů dlouhý, 2110 milimetrů široký a 1764 milimetrů vysoký vůz nešetří chromem jak zvenku, tak uvnitř, jde totiž vstříc vkusu čínských zákazníků, kteří si na tyto kombinace potrpí.

Uvnitř najdete čtyři místa k sezení, prvotřídní materiály, mezi dvojicí zadních sedadel je dokonce čajový servis a květinu! Na druhou stranu, přístrojová deska se spojenými displeji se od současných Mercedesů zase tak neliší, výrobce by do ní při přerodu konceptu v sériový vůz snad ani nemusel zasahovat.

Nestačí vám luxusní Maybach S650? Sáhněte po novém Brabusu Rocket 900

Nestačí vám luxusní Maybach S650? Sáhněte po novém Brabusu Rocket 900

Infotainment je navíc docela inteligentní. Muziku nastaví podle aktuální nálady, a protože s takovým vozem budou jezdit hlavně ti nejvytíženější jedinci, dokáže připomenout schůzku a nastavit navigaci do místa setkání.

Mercedes-Maybach Ultimate Luxury pohání čtyři elektromotory o celkovém výkonu 550 kW. Akumulátory umístěné v podlaze mají kapacitu 80 kWh a jejich nabíjení je až nereálně rychlé. Za každých pět minut vzroste dojezd o 100 km, celkově vůz na jedno nabití ujede přes 500 km.

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků