Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate Luxury je v reálu absurdní!

Postavte vedle ultraluxusního konceptu od Maybachu člověka na běžné ulici, a najednou začnete vnímat, o jak opuletní kus se jedná.

Kdy Mercedes-Maybach prezentoval koncept svého SUV, zaujal především svým netradičním celkovým tvarem. Zadní částí připomíná něco mezi sedanem a SUV. Něco takového tu zkrátka ještě nebylo. Díky tomu ovšem zapadly podstatnější dojmy.

Třeba celkové proporce auta, jeho velikost, mohutná dvaceti čtyř palcová kola či obří maska chladiče. A vůbec, celkové pojetí tohoto vozu, který se v pozměněné podobě chystá i do sériové výroby. Něco jiného je zkrátka vidět auto na produktových fotografiích či na autosalonu, a byť na videu, jej porovnat v kontextu běžné ulice, normálního světa.

Mercedes představil novou třídu A ve verzi sedan. Kufr narostl na 420 litrů

Mercedes představil novou třídu A ve verzi sedan. Kufr narostl na 420 litrů

Zachytit funkční koncept se podařilo Alanu Enileevovi. Na svém Youtube kanálu nabízí virtuální prohlídku a projížďku. Příležitost k tomu dostal ve španělské Valencii, kam údajně Mercedes pozval pouze osm vyvolených. Vidět tohoto červeného mastodonta pohybovat se po běžných silnicích je vážně absurdní.

Koncept původně vznikl pro pekingský autosalon. Majestátní, 5260 milimetrů dlouhý, 2110 milimetrů široký a 1764 milimetrů vysoký vůz nešetří chromem jak zvenku, tak uvnitř, jde totiž vstříc vkusu čínských zákazníků, kteří si na tyto kombinace potrpí.

Uvnitř najdete čtyři místa k sezení, prvotřídní materiály, mezi dvojicí zadních sedadel je dokonce čajový servis a květinu! Na druhou stranu, přístrojová deska se spojenými displeji se od současných Mercedesů zase tak neliší, výrobce by do ní při přerodu konceptu v sériový vůz snad ani nemusel zasahovat.

Nestačí vám luxusní Maybach S650? Sáhněte po novém Brabusu Rocket 900

Nestačí vám luxusní Maybach S650? Sáhněte po novém Brabusu Rocket 900

Infotainment je navíc docela inteligentní. Muziku nastaví podle aktuální nálady, a protože s takovým vozem budou jezdit hlavně ti nejvytíženější jedinci, dokáže připomenout schůzku a nastavit navigaci do místa setkání.

Mercedes-Maybach Ultimate Luxury pohání čtyři elektromotory o celkovém výkonu 550 kW. Akumulátory umístěné v podlaze mají kapacitu 80 kWh a jejich nabíjení je až nereálně rychlé. Za každých pět minut vzroste dojezd o 100 km, celkově vůz na jedno nabití ujede přes 500 km.

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

dnes | Miro Mihálik | 41 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků