Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate Luxury je v reálu absurdní!

Postavte vedle ultraluxusního konceptu od Maybachu člověka na běžné ulici, a najednou začnete vnímat, o jak opuletní kus se jedná.

Kdy Mercedes-Maybach prezentoval koncept svého SUV, zaujal především svým netradičním celkovým tvarem. Zadní částí připomíná něco mezi sedanem a SUV. Něco takového tu zkrátka ještě nebylo. Díky tomu ovšem zapadly podstatnější dojmy.

Třeba celkové proporce auta, jeho velikost, mohutná dvaceti čtyř palcová kola či obří maska chladiče. A vůbec, celkové pojetí tohoto vozu, který se v pozměněné podobě chystá i do sériové výroby. Něco jiného je zkrátka vidět auto na produktových fotografiích či na autosalonu, a byť na videu, jej porovnat v kontextu běžné ulice, normálního světa.

Mercedes představil novou třídu A ve verzi sedan. Kufr narostl na 420 litrů

Mercedes představil novou třídu A ve verzi sedan. Kufr narostl na 420 litrů

Zachytit funkční koncept se podařilo Alanu Enileevovi. Na svém Youtube kanálu nabízí virtuální prohlídku a projížďku. Příležitost k tomu dostal ve španělské Valencii, kam údajně Mercedes pozval pouze osm vyvolených. Vidět tohoto červeného mastodonta pohybovat se po běžných silnicích je vážně absurdní.

Koncept původně vznikl pro pekingský autosalon. Majestátní, 5260 milimetrů dlouhý, 2110 milimetrů široký a 1764 milimetrů vysoký vůz nešetří chromem jak zvenku, tak uvnitř, jde totiž vstříc vkusu čínských zákazníků, kteří si na tyto kombinace potrpí.

Uvnitř najdete čtyři místa k sezení, prvotřídní materiály, mezi dvojicí zadních sedadel je dokonce čajový servis a květinu! Na druhou stranu, přístrojová deska se spojenými displeji se od současných Mercedesů zase tak neliší, výrobce by do ní při přerodu konceptu v sériový vůz snad ani nemusel zasahovat.

Nestačí vám luxusní Maybach S650? Sáhněte po novém Brabusu Rocket 900

Nestačí vám luxusní Maybach S650? Sáhněte po novém Brabusu Rocket 900

Infotainment je navíc docela inteligentní. Muziku nastaví podle aktuální nálady, a protože s takovým vozem budou jezdit hlavně ti nejvytíženější jedinci, dokáže připomenout schůzku a nastavit navigaci do místa setkání.

Mercedes-Maybach Ultimate Luxury pohání čtyři elektromotory o celkovém výkonu 550 kW. Akumulátory umístěné v podlaze mají kapacitu 80 kWh a jejich nabíjení je až nereálně rychlé. Za každých pět minut vzroste dojezd o 100 km, celkově vůz na jedno nabití ujede přes 500 km.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků