Produkční Toyota C-HR se ukáže v Ženevě jako soupeř Nissanu Juke

Seznam kapitol
  1. Toyota C-HR
  2. Fotogalerie: Toyota C-HR

Na autosalonu v Paříži před více než rokem se představila Toyota C-HR jako koncept chystaného kompaktního crossoveru. Na jaře 2016 uvidíme už produkční verzi, která se představí veřejnosti na autosalonu v Ženevě. Cíl je jasný, sebrat zákazníky velmi úspěšnému Nissanu Juke.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na jaře na autosalonu v Ženevě uvidíme produkční verzi crossoveru Toyota C-HR. Míří proti Nissanu Juke a dostane také hybridní pohon z Priusu

Toyota C-HR stojí na nové platformě, která umožňuje stavbu hybridního vozu a snižuje těžiště. Koncept měl pod kapotou upravené hybridní pohonné ústrojí z Toyoty Prius, ale sériový exemplář určitě nabídne i konvenční motor – především kvůli ceně.

Toyota Kikai: Trochu Prius, trochu McLaren F1, trochu Caterham

Toyota Kikai: Trochu Prius, trochu McLaren F1, trochu Caterham

Vedle zamýšleného produkčního crossoveru ale koncept C-HR ukazuje i na budoucí směřování designu značky Toyota. Pokud jde o techniku, variabilní platforma TNGA má uspořit náklady na vývoj dalších modelů. Toyota slibuje také větší důraz na samotné řízení a lepší pocit z jízdy.

Trh malých SUV a crossoverů letí v Evropě raketově vzhůru. V prvním pololetí roku 2015 vzrostly prodeje mezi malými SUV o masivních padesát procent v porovnání se stejným obdobím roku 2014. Automobilka, která nebude mít v tomto segmentu zástupce, přichází o hodně.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Toyota C-HR
  2. Fotogalerie: Toyota C-HR
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků