Produkční Lexus LC kabriolet se prý ukáže v Goodwoodu. Od konceptu se příliš nezmění

Představení sériové verze Lexusu LC s karoserií kabrioletu bychom se měli dočkat na letošním Festivalu rychlosti v Goodwoodu.

Koncept otevřené verze luxusního kupé LC představil Lexus už na začátku letošního roku na autosalonu v Detroitu. Již tehdy se myšlenka LC bez střechy zdála velice blízko produkční lince. Uvedení sériového modelu bylo tedy vskutku reálnou myšlenkou. A podle některých zdrojů se máme představení dokončeného kabrioletu dočkat už zanedlouho na Festivalu rychlosti v Goodwoodu.

Lexus LC Convertible: Výroba krásného kabrioletu není nereálná!

Lexus LC Convertible: Výroba krásného kabrioletu není nereálná!

Designérům se uříznutí střechy u konceptu vážně povedlo. Nově vytvořená plocha zádě se lehce svažuje k zemi a na konci je zakončena odtrhovou hranou na kufru. Formu konceptu však v Detroitu nakonec prozrazovala absence mechanismu stahování i samotné střechy. Čekali bychom ale, že u produkční verze půjde Lexus klasickou cestou elektrické stahovací plátěné střechy.

K technice použité ve voze se zatím Lexus nevyjádřil. Určitě ale dojde na stejné motorizace, které najdete ve standardním kupé. Na výběr tak bude z pětilitrového atmosférického osmiválce o výkonu 351 kW (477 koní) či hybridní jednotky s 3,5litrový šestiválcem o celkovém výkonu 264 kW (360 koní).

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Samozřejmě mechanismus střechy a vyztužení šasi nakonec kabrioletu přidají pár kilo navíc k jeho hmotnosti. Dynamické schopnosti se tak vůči kupé určitě lehce zhorší. K žádné tragédii ale u luxusního kabrioletu určitě nedojde. Pro informaci, kupé s osmiválcem zvládne zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,7 vteřiny.

Festival rychlosti v Goodwoodu startuje ve čtvrtek 4. července a končí v neděli 7. července. Pokud se zde premiéry Lexusu LC ve verzi kabrioletu opravdu dočkáme, s velkou pravděpodobností se novinka ukáže i v pohybu na místní vrchařské trati.

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek