Produkční Lexus LC kabriolet se prý ukáže v Goodwoodu. Od konceptu se příliš nezmění

Představení sériové verze Lexusu LC s karoserií kabrioletu bychom se měli dočkat na letošním Festivalu rychlosti v Goodwoodu.

Koncept otevřené verze luxusního kupé LC představil Lexus už na začátku letošního roku na autosalonu v Detroitu. Již tehdy se myšlenka LC bez střechy zdála velice blízko produkční lince. Uvedení sériového modelu bylo tedy vskutku reálnou myšlenkou. A podle některých zdrojů se máme představení dokončeného kabrioletu dočkat už zanedlouho na Festivalu rychlosti v Goodwoodu.

Lexus LC Convertible: Výroba krásného kabrioletu není nereálná!

Lexus LC Convertible: Výroba krásného kabrioletu není nereálná!

Designérům se uříznutí střechy u konceptu vážně povedlo. Nově vytvořená plocha zádě se lehce svažuje k zemi a na konci je zakončena odtrhovou hranou na kufru. Formu konceptu však v Detroitu nakonec prozrazovala absence mechanismu stahování i samotné střechy. Čekali bychom ale, že u produkční verze půjde Lexus klasickou cestou elektrické stahovací plátěné střechy.

K technice použité ve voze se zatím Lexus nevyjádřil. Určitě ale dojde na stejné motorizace, které najdete ve standardním kupé. Na výběr tak bude z pětilitrového atmosférického osmiválce o výkonu 351 kW (477 koní) či hybridní jednotky s 3,5litrový šestiválcem o celkovém výkonu 264 kW (360 koní).

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Samozřejmě mechanismus střechy a vyztužení šasi nakonec kabrioletu přidají pár kilo navíc k jeho hmotnosti. Dynamické schopnosti se tak vůči kupé určitě lehce zhorší. K žádné tragédii ale u luxusního kabrioletu určitě nedojde. Pro informaci, kupé s osmiválcem zvládne zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,7 vteřiny.

Festival rychlosti v Goodwoodu startuje ve čtvrtek 4. července a končí v neděli 7. července. Pokud se zde premiéry Lexusu LC ve verzi kabrioletu opravdu dočkáme, s velkou pravděpodobností se novinka ukáže i v pohybu na místní vrchařské trati.

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků