Objednat si auto, do kterého jsem si ani nemohl sednout, chce asi hodně odvahy. V modelu 3 bude asi dost málo místa nad hlavou zadních sedadel a vůbec tam bude spousta kompromisů. Ti lidé se možná rozhodli na základě nadšení z modelu S, jenže si neuvědomují, že model 3 musí být hodně omezený. Je to asi stejné jako jet u prodejce na zkušební jízdu se Superbem, a pak si na základě této zkušenosti objednat připravovanou Fabii příští generace o které ani výrobce nezná bližší podrobnosti. Prodej vizí v dnešním globálním internetovém světě ale asi funguje jako dobrý byznys. Stačí pár pěkných obrázků a lidé platí a platí. Majitelé letenek do vesmíru, letenek na Mars, pozemkových listů na Měsíci nebo třeba žadatelé o občanství neexistujícího státu Liberland by asi mohli vyprávět... :-D
To je ta úžasná novinka, kterou předevčírem Tesla odložila o 2 dny (tj. na dnešek), protože ji nestihli připravit v původním ohlášeném termínu 17.10.2016? ;-)
ČR odhadem 880 kusůSR odhadem 192 kusů
a kolik pak jich bude mít první registraci že ?
Podle twitteru E.Muska přijde dnes na druhou část představení Modelu 3.
Ale prdlajz, dneska představí novej splachovací záchod :-D
Predam moju rezervaciu za 5 tisic E.
hodně štěstí :-D
Asi to ten Elon Musk a jeho fabrika Tesla nerobia až tak zle (ako sa to často komentuje), keď má toľko objednávok bez toho, aby zákazníci auto reálne videli či sa v ňom dokonca zviezli...Ak sa ten elektro boom v Tesle podarí rozbehnúť, tak všetky veľké automobilky si pôjdu nohy aj ruky dolámať, aby na nich ešte niečo z tej elektro hostiny zostalo. Paralela s iPhonom (aj s prvými komentármi Microsoftu na iPhone) je neprehliadnuteľná. iPhone je na trhu už takmer 10 rokov, ale stále sa mobily delia len na 2 skupiny: iPhony a tie ostatné... (nemám iPhone ani nič od Applu)
Zatím mají jen plnou hubu keců a mizivé prodeje. Pokuď během pár let nezvládnou masovou výrobu alespoń s průměrnou kvalitou, tak bude následovat tvrdé přistání muskova letadélka. Jen podotýkám, že pro žádnou automobilku není problém udělat auto na úrovni Tesly. Na rozdíl od Tesly, však tady chtějí být dalších 100 let.
LOL mizivé prodeje, prodaj všechno co vyroběj, nic jim nezůstane na skladě, nic nemusej sešrotovat a na každý káře trhnou 20 000 $ :-P
Není problém? Tak že po konkurenci není vidu ani slechu :D Mi řekněte jedno auto, které konkuruje Modelu X/S?
A co kdybychom se bavili o autech, které mají kladnou marži?
Vsak ano, se bavime... Je rozdil mezi firmou a autem. Mozna byste mohl zohlednit stavbu gigatovarny a rozsireni pro masovou produkci M3, ale to nelze ocekavat od nekoho, kdo se podiva na absolutni cisla tesla a neprecte si, ze jsou ve ztrate jen kvuli investicim do sveho rozvoje...
Kde jste přišel na to, že Model S a X mají zápornou marži?
A kdo bude delat auta pro obyc lidi, taky Tesla? ;-)
Číňani :-DNa obyčejný lidi sere pes, ty si koupěj jen 20 % produkce, takže vůbec nikoho nezajímaj, všechno ostatní kupujou firmy a podniky.
Všechny pořádný elektroauta od ostatních výrobců dorazej až kolem roku 2020, to je řádný zpoždění. Až jim teprve tou dobu dojde, že bez vlastní bezstarostný sítě superdobíječek je to auto sirotek tak už bude sakra pozdě ...
Až prijde v létě první Bolt a Ampéra-e, tak budou vyprodaný než bys řekl švec.
Nic není prodáno, jen objednáno.
Nechápu. Auto je pro mne pouze auto. A tak nechápu kupující, kteří neviděli ani v reálu finální výrobek a přesto si ho koupí s vidinou dodání do roku 2018... Divná doba...
Tadle země není pro starý... B-]
I kdyz ma Tesla sve dokola porad omilane nedostatky, tak to nejsou auta jako jina, respektive ta, ktera se nam snazi redobyrenomovani vyrobci vnutit jako ta jedina spravna. A i kdyz jsou jako finalni vyrobky videt, tak jsou plna podvodu a lzi. I ti popularni vyrobci smradlavejch dieselu se pomalu musi preorientovat na vyvoj a vyrobu elektroaut, ale pomalu jim ujizdi vlak a nebylo by to poprve v historii ( nejenom mezi auty ), kdyz si ten znamej a renomovanej vyrobce mysli, ze uz ho nikdo nemuze ohrozit a najednou byla z jednicky nula. Teslu nemam a zatim ji ani neplanuji, ale parkrat jsem s ni uz jel a rozhodne by mne urazela min, nez jezdit treba Golfem.
Problém je, že na světě není dostatek lidí kteří by kupovali auta jako Tesla 3 a lepší. Na světě je poptávka po nových autech typu Dacie vice než Tesla 3 nedej bože Tesla S.Ono automobilový průmysl není jen EU nebo státy které to dotují.
Na tom celém je zvláštní to, že nikdo neví, jestli ostatní automobilky na takovém autě náhodou nepracují, ale ze známých důvodů výrobu nechtějí uspěchat, tedy zahájit (dlouhá doba dobíjení, malý dojezd). Nedávno si tady někdo honil tričko, že trojka bude plnohodnotné auto. No jak vidím, tak stále nebude. Proč se potom divíš, že velcí výrobci aut stále dělají auta se spalovacími motory. Kdyby to byla taková "raketa", tak se roční výroba, v současnosti, nebude počítat na desetitisíce, ale na miliony.A jistě by sis dal s tímto autem nějakou delší dovolenou s nájezdem několik tisíc kilometrů.
Ty ještě žiješ v minulým století viď, lidi už si dávno dávaj s elektroautem dovolený tísovejma nájezdama :-D
Praštil ses do hlavičky? :-D
Prober se z diskotéky, už je rok 2016 B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.