Výroba Fordu Mustang Bullitt jede dál! Vysoká poptávka je na nečekaném místě

Čekali byste, že z limitované edice bude v Americe bestseller? No, tak trochu ano. Ovšem ten největší hlad po osmi válcích je v Evropě.

Ford představil k padesátému výročí filmu Bullittův případ speciální edici modelu Mustang, který se společně se Stevenem McQueenem stal hvězdou slavného bijáku z konce 60. let. Tenkrát, v roce 2018, nechal Ford postavit limitovanou sérii nazvanou jednoduše Bullitt

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Nebylo to však poprvé, edice Bullitt má u Mustangu už nějakou tradici. První přišla v roce 2001, druhá pak v roce 2008. Současná třetí se těšila enormní popularitě a téměř ihned bylo vyprodáno. Pár kousků se dokonce dostalo i do České republiky. 

Díky obrovskému zájmu Ford schválil výrobu modelu až do roku 2020. To znamená více cool Mustangů na našich silnicích! Poptávka je totiž vysoká především v Evropě. Celkově se tady Mustangu daří, a to i obyčejným sériím. Vždyť Ford Mustang je již počtvrté nejprodávanějším sportovním vozem na světě a prvenství mu patří i v České republice.

Požitkářům: Mustang Bullitt řádí tam, kde není omezena rychlost a vidíte čtyři země

Požitkářům: Mustang Bullitt řádí tam, kde není omezena rychlost a vidíte čtyři země

Jen připomenu, že Bullitt je k mání pouze s motorem 5.0 V8 naladěným na 338 kW (459 koní) a točivým momentem 529 N.m, který je spárovaný se šestistupňovou manuální převodovkou. V českém ceníku je za 1.426.990 Kč.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků