Prodrive P2: mrštné kupátko s komponenty z Imprezy

Již letos v květnu jsme vás informovali, že společnost Prodrive, která je známá především v okruhových šampionátech, chystá první silniční vůz. Pod taktovkou Davida Richardse vznikne malé dvoumístné kupé, které by se mělo ukázat na nadcházejícím autosalónu v Detroitu.

P2 bude mít ostré linie karosérie a vzdáleně bude připomínat Subaru R1. Design navrhoval Petr Stevens, který mimo jiné navrhl i karoserii slavného McLarenu F1. Právě od japonské automobilky Subaru, resp. z modelu Impreza WRX, hodlá společnost Prodrive do svého vozu umístit turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválec 2,0 l s výkonem vyladěným na 220 kW (rovných 300 k). Při náhonu na všechna čtyři kola, diferenciálu a podvozku od Subaru a hmotnosti pouhých 1 100 kg zřejmě začínáte tušit, jak zběsilé kupátko P2 bude. Detroitský autosalon začíná za pár dní, máme se na co těšit.


První studie vozu Prodrive P2

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků