Prodloužený rozvor speciálně pro Čínu dostal i Jaguar XF

Seznam kapitol
  1. Jaguar XFL
  2. Fotogalerie: Jaguar XFL

Jaguar představil na autosalonu v Pekingu prodlouženou variantu omlazeného sedanu XF. Novinka se jmenuje Jaguar XFL a nejen, že je to model určený výhradně pro čínský trh, ale bude se v Číně dokonce i vyrábět vedle modelu Land Rover Discovery Sport nebo Range Rover Evoque.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jaguar XFL je delší o 140 mm a hned o 157 mm se zvětšilo místo pro nohy vzadu. Novinka je ale také o 200 kg těžší než standardní XF i kvůli pohonu 4x4 a bohatší výbavě

Celý Jaguar XFL se natáhl o 140 mm a vzadu je i díky upravené konstrukci sedadel o 157 mm více místa na nohy. Převisy jsou stejně dlouhé, veškeré prodlužování se dělo od B sloupku po C sloupek.

Test Jaguar XF 30d: Jednoduše dobré auto

Test Jaguar XF 30d: Jednoduše dobré auto

Prodloužený Jaguar XFL je o zhruba 200 kg těžší než běžný model, ale to je dáno především dodatečnou výztuhou a také značně bohatou výbavou, která se soustředí právě na komfort cestujících na zadních sedadlech. Nechybí tu zábavní systém nebo třeba sklopné stolečky. Specialitou modelu XFL je klimatizace, která aktivně čistí nasávaný vzduch, aby nebyli cestující otravování zápachem zvenku.

Základním motorem je přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec o výkonech 200 nebo 240 koní, ale v nabídce bude i šestiválec 3,0 l s kompresorem a výkonem 340 koní. Všechny Jaguary XFL budou mít pohon všech kol a osmistupňový automat ZF.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Jaguar XFL
  2. Fotogalerie: Jaguar XFL
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků