Prodloužená Škoda Yeti se představí na Guangzhou Auto Show

Prodloužená Škoda Yeti se představí na Guangzhou Auto Show

Frankfurtský autosalon patřil kromě jiného premiéře faceliftu pro Škodu Yeti. Ta zamíří samozřejmě také na čínské trhy, kde se bude jmenovat Ye Di a jak už bylo řečeno dříve, dostane se také na v Asii tolik oblíbenou variantu s prodlouženým rozvorem náprav. Tohle provedení by se mělo zanedlouho představit na Guangzhou Auto Show (od 21.11.), kde se ukáže také prodloužený Range Rover.

Škoda | Auta z Číny | Byznys | Škoda Yeti | Škoda Superb

Škoda v Číně: nová fabrika a brzy také model Ye Di

Podle neoficiálních informací dostane Škoda Yeti k dobru 60 mm, což znamená celkový rozvor náprav 2638 mm. V nabídce motorizací najdeme benzinovou přeplňovanou jedna-čtyřku a přeplňovanou osmnáctistovku, na výběr bude šestistupňový manuál nebo DSG.

Mimochodem koho zajímá facelift Škody Yeti, ten se může už teď těšit na příští týden, kdy se koná mezinárodní prezentace, na které samozřejmě nebudeme chybět.

Škoda Octavia 1.598
Rok výroby: 2010
Stav: 163 602 km
Cena: 159 000 Kč
Škoda Octavia 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 88 111 km
Cena: 204 000 Kč
Škoda Fabia 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 154 604 km
Cena: 125 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků