Prodloužená Škoda Yeti se představí na Guangzhou Auto Show

Prodloužená Škoda Yeti se představí na Guangzhou Auto Show

Frankfurtský autosalon patřil kromě jiného premiéře faceliftu pro Škodu Yeti. Ta zamíří samozřejmě také na čínské trhy, kde se bude jmenovat Ye Di a jak už bylo řečeno dříve, dostane se také na v Asii tolik oblíbenou variantu s prodlouženým rozvorem náprav. Tohle provedení by se mělo zanedlouho představit na Guangzhou Auto Show (od 21.11.), kde se ukáže také prodloužený Range Rover.

Škoda v Číně: nová fabrika a brzy také model Ye Di

Škoda v Číně: nová fabrika a brzy také model Ye Di

Podle neoficiálních informací dostane Škoda Yeti k dobru 60 mm, což znamená celkový rozvor náprav 2638 mm. V nabídce motorizací najdeme benzinovou přeplňovanou jedna-čtyřku a přeplňovanou osmnáctistovku, na výběr bude šestistupňový manuál nebo DSG.

Mimochodem koho zajímá facelift Škody Yeti, ten se může už teď těšit na příští týden, kdy se koná mezinárodní prezentace, na které samozřejmě nebudeme chybět.

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků