Celkem 106 194 vozů Superb, Octavia a Fabia prodala Škoda Auto v I. čtvrtletí 2003. Nejprodávanější je modelová řada Fabia s 61 777 vozy, přičemž výrazně vzrostl podíl modelu Fabia Combi. Počet exportních trhů se zvýšil na 78; nově vstoupila Škoda Auto na trhy v Keni a na Novém Zélandu.
Z modelové řady Fabia, dostupné ve třech karosářských variantách, se celosvětově prodalo 61 777 vozů, modelová řada Octavia/Octavia Combi si získala 38 789 zákazníků. Nejnovější limuzínu Škoda Superb, oceněnou před nedávnem prvenstvím v kategorii Technika prestižní ankety Auto 1, si za první tři měsíce roku 2003 zakoupilo 5 628 zákazníků. V porovnání s prvním čtvrtletím roku 2002 (107 277 vozů) byly celkové prodeje společnosti Škoda Auto nižší o 1 procento.
Na rozdíl od západní Evropy, kde téměř na všech významných trzích pokračuje všeobecná recese, rostly prodeje dynamicky zejména ve střední a východní Evropě. Celkem se v regionu (bráno bez domácího trhu) prodalo 26 611 superbů, octavií a fabií, což je o 17,8% více než loni. Podíl značky Škoda na trhu ve Slovinsku dosáhl již 7,2%, v Maďarsku 7,9% a v Polsku dokonce 11,7%. V Polsku se stala Škoda Auto importérem č. 1. Výraznou pozici si značka drží také na Slovensku (tržní podíl 40,7%).
Díky celkovému oživení zůstalo Polsko třetím největším exportním trhem společnosti Škoda Auto, zákazníci si tam za první tři měsíce letošního roku zakoupili celkem 9 551 modelů Superb, Octavia a Fabia, což je téměř o jednu třetinu více než vloni. Největším zahraničním odbytištěm automobilky zůstává i nadále Německo (16 636 vozů – tržní podíl 2,1%) následované Velkou Británií (10 593 vozů – tržní podíl 1,5%).
Na domácím trhu v České republice umístila Škoda Auto 16 039 vozů a všechny její modely jsou nadále bezkonkurenčně nejprodávanější ve svých třídách. Vůz Škoda Superb, vyhlášený Nejoblíbenějším autem roku, si od ledna do března zakoupilo 907 zákazníků, takže se stal třetím nejprodávanějším modelem českého trhu. Ve střední třídě byla nejžádanější modelová řada Octavia/Octavia Combi s prodejem ve výši 3 765 vozů a modelová řada Fabia, kterou zakoupilo 11 367 zákazníků, ovládla s podílem téměř 66% domácí trh v kategorii malým vozů. Celkový tržní podíl Škoda Auto na českém trhu s osobními vozy činil za první tři měsíce 46,8 %.