Prodejní výsledky Škoda Auto v ČR za červenec 2003

Nárůst prodejů o 9,2% zaznamenala společnost Škoda Auto v červenci v České republice.

Ve srovnání se stejným měsícem roku 2002 si tuzemští zákazníci zakoupili o 551 vozů Škoda více. Celkem automobilka v červenci prodala 6 559 vozů Superb, Octavia a Fabia. Tržní podíl značky Škoda dosahuje 52 %.

Téměř desetiprocentní zvýšení prodejů v červenci potvrzuje úspěch prodejních a reklamních kampaní, které Škoda Auto pro své zákazníky připravila v uplynulých měsících. Jen v rámci akce „Teď na to máte“ nabízející fabii již od 3 500 Kč měsíčně včetně povinného ručení a havarijního pojištění si nový vůz s okřídleným šípem ve znaku zakoupilo přes šest tisíc zákazníků.

Největší podíl na prodejích v ČR měla v červenci modelová řada Fabia, z jejíchž karosářských variant hatchback, combi, sedan či praktik si vybralo nový vůz 4985 zákazníků. Octavii či Octavii Combi si zakoupilo 1243 zákazníků. Prostorná limuzína Superb, oceněnou mj. titulem Nejoblíbenější auto ČR 2003, získala v červenci 331 nových zákazníků.

Od 4. srpna jsou všechny vozy Škoda k dispozici v provedení modelového roku 2004. V nabídce jsou nové prvky i výbavy a u modelu Superb také nové agregáty. V nabídce prodejní sítě Škoda Auto jsou nově také tři akční modely Flash, Drive a Rider na bázi modelů Fabia, resp. Octavia.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků